forum.bulsat.com
https://forum.bulsat.com/

клиент който смята, че е излъган от рекламираните услуги
https://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=56&t=15369
Страница 2 от 3

Автор:  Rishko [ 20 Яну 2012 13:27 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

percival, аз конкретни въпроси не видях.
би ли ги написъл, точно и ясно формулирани, за да ти отговоря?

Автор:  percival [ 24 Яну 2012 22:25 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

Rishko написа:
percival, аз конкретни въпроси не видях.
би ли ги написъл, точно и ясно формулирани, за да ти отговоря?


Щом ги искаш ето ти ги .

1.Защо рекламата за интернета не отговаря на истината ?
2.Защо в офисите лъжат каква услуга се предлага ?
3.Защо на касовата ми бележка пише че плащам нещо което не купувам/получавам/ ?
4.Каква вина имаме потребителите че през 2-3 дена по някой път и по често имате "технически проблеми" ?
5.На какъв капацитет и колко сме мазохистите на клона ?
6.Кога ще получим това което се обещава и рекламира и това което плащаме ?
7.Това на гифчето по-долу колко струва като услуга ,що не го намирам в ценоразписа ?
Изображение

Автор:  vodi6933 [ 25 Яну 2012 12:28 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

http://www.speedtest.net/result/1729166998.png
percival написа:
Rishko написа:
percival, аз конкретни въпроси не видях.
би ли ги написъл, точно и ясно формулирани, за да ти отговоря?


Щом ги искаш ето ти ги .

1.Защо рекламата за интернета не отговаря на истината ?
2.Защо в офисите лъжат каква услуга се предлага ?
3.Защо на касовата ми бележка пише че плащам нещо което не купувам/получавам/ ?
4.Каква вина имаме потребителите че през 2-3 дена по някой път и по често имате "технически проблеми" ?
5.На какъв капацитет и колко сме мазохистите на клона ?
6.Кога ще получим това което се обещава и рекламира и това което плащаме ?
7.Това на гифчето по-долу колко струва като услуга ,що не го намирам в ценоразписа ?
Изображение

Автор:  vodi6933 [ 25 Яну 2012 12:33 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

http://www.speedtest.net/result/1729173085.png -това е засега в нашия квартал.Много проблеми имаше,дано да е все така добър и то не само при нас.Един доставчик смених заради подобни оправдания като тези на Булсат,така че ако искат и от булсат да се откажем да продължават да лъжат клиентите
percival написа:
Rishko написа:
percival, аз конкретни въпроси не видях.
би ли ги написъл, точно и ясно формулирани, за да ти отговоря?


Щом ги искаш ето ти ги .

1.Защо рекламата за интернета не отговаря на истината ?
2.Защо в офисите лъжат каква услуга се предлага ?
3.Защо на касовата ми бележка пише че плащам нещо което не купувам/получавам/ ?
4.Каква вина имаме потребителите че през 2-3 дена по някой път и по често имате "технически проблеми" ?
5.На какъв капацитет и колко сме мазохистите на клона ?
6.Кога ще получим това което се обещава и рекламира и това което плащаме ?
7.Това на гифчето по-долу колко струва като услуга ,що не го намирам в ценоразписа ?
Изображение

Автор:  Rishko [ 25 Яну 2012 18:06 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

percival написа:
1.Защо рекламата за интернета не отговаря на истината ?

Това което се рекламира е напълно реално. ако това което е дадено като информация, ти си го тълкуваш както намериш за добре, си е твой проблем. имаше един закачлив въпрос едно време, "две жени стоят и ядът сладолед. едната го ближе, другата го смуче. коя е по-перверзна??" естественно която и от двете да посочиш, отговора ще е грешен. задаващия въпроса ти отговаря, "това което си мислиш ти е перверзия, жените просто си ядът сладолед"
ние рекламираме услугита които предлагаме точно такива каквито са. Ако ти си градиш някакви "кули от облаци" базирани на използвани понятия в рекламата, си е изцяло твой проблем.
percival написа:
2.Защо в офисите лъжат каква услуга се предлага ?

В офисите никой няма нито интерес, нито инструкции да лъже умишленно който и да било. "сбърка'л си рейса пич" или иначе казано, търси подобно поведение в офисите на други фирми. когато касиерките немогат да отговорят на въпрос зададен от клиент, те винаги препращат клиента към националните ни телефони.
percival написа:
3.Защо на касовата ми бележка пише че плащам нещо което не купувам/получавам/ ?

искам да ми покажеш тази касова бележка, в която има таксувана услуга и тя не е предоставена? Ние не сме сервитьори в кръчма, че да надписваме сметката на клиента. Когато клиент си плаща таксите, му се задава въпроса дали плаща, същия пакет или ще го промени. съответно каквото заяви клиента, такова му се таксува. ако си закупил услуга, която съответно не ти е била доставена, спокойно можеш да подадеш оплакване. в договора има информация по въпроса.
percival написа:
4.Каква вина имаме потребителите че през 2-3 дена по някой път и по често имате "технически проблеми" ?

имате или че ние имаме технически проблем????? ако един потребител има технически проблем с техниката която притежава, това по никакъв начин не е ангажимент на доставчика. ако проблема е при нас и бива отстраняван, аз не виждам проблем в това. да, на някой места има икючително много проблеми, породени от една или друга причина, но клиента това не го интересува, каква е причината. важното е да има връзка. ако няма такава се действа по отстраняването на проблема причинител. там където сме отстранили проблемите, клиентите са изключително доволни и нямат забележки. местата където все още не са отстранени проблемите трайно, се работи по решаването на проблема.
percival написа:
5.На какъв капацитет и колко сме мазохистите на клона ?

какво означава на какъв капацитет и колко са мазохистите на клона? а относно сексуалните предпочетания на клиентите ни, няма как да изкажа мнение. нежелая и да си представям какво могат да правят мазохисти на някой клон.
относно натоварването на дадено трасе, бъди сигурен че където има нужда от увеличаване на капацитета на дадено трасе, колегите работят за да се направи това.
percival написа:
6.Кога ще получим това което се обещава и рекламира и това което плащаме ?

рекламират се много неща, няма как да плаща за една услуга която имаме а да искаш да получиш по-скъпа услуга която се рекламира. вчера бях свидетел на разговор на клиентка която желаеше да заплати само таксата за допълнителн приемник с желанието да гледа пълния пакет от програми. нали тоя допълнителен приемник получава програмите които са платени на основния приемник?? като не са платени никакви пакети на основния и допълнителния няма да получи никакви пакети???
но нали българина все си мисли, че е по голям дявол от сатаната, затова полсе се оплаква че бил излъган. просто се научете да проверявате точно какво ви се предлага а не да взимате определена част от информацията и да я вадите от контекста.
percival написа:
7.Това на гифчето по-долу колко струва като услуга, що не го намирам в ценоразписа ?
Изображение

гифчето е генериранo безплатно от инструмент, за който многократно съм обеснявал защо не може да се приема като правилно измерващ трафика, който прави потребителя. следователно безплатната картинка неструва нищо, това което покзва картинката като информация, може да е повлияно от работещи на заден фон инструменти, като: торент клиенти, програми за аудио и видео комуникация, антивирусни програми или вируси и какво ли не още което ползва интернет връзката на потребителя. следователно това което показва картинката като информация е едно голямо нищо. ние не предлагаме висока скорост при измерване със спиидтест, затова и не го намираш като оферта със съответната цена. скоростите които предлагаме, са за възможно достижим капацитет. ако отидеш да си купиш супер бърза спортна кола и която мобже да се движи със 350-400 километра в час, а я караш в софийските задръствания, производителя или продавача на колата каква вина има, че ти недостигаш скороста на автомобила?? нещо подобно е и със скоростите които се предлагат при интернет свързаноста.

ако смяташ, че отговорите ми са безсмислени, то това е защото отговарям точно на въпросите.

ако имаш някакъв технически проблем, ти предлагам да ми дадеш информация какъв е, да ми дадеш номер на договор и телфон за контакт, за да се опитаме да оправим проблема. всичко друго което се пише е алабалистика и няма никаква стойност. следователно подлежи на премахване.

Автор:  percival [ 25 Яну 2012 20:32 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

Много писане пък нищо не казваш.Кофти е да нямаш отговор освен клишета и оправдания .Не искам да правя реплика на твоите "отговори" .но виж мога да те помоля да дойдеш в нас.Да можеш да провериш на мястото качеството на услугата,но пък няма как да съм сигурен че през това време ще имам какъвто и да е интернет.Само да обобщя според теб е нормално да ти кажат в офиса че се предлага 14мбита която е с отлично качество и няма "забивания" .След това да получавам максимум 3-4 мегабита в 80 % от времето в което има интернет,а между 17-23ч 100-300 килобита.Да нямам интернет сумарно поне 10 дена в месеца ,а да заплащам пълна такса.
Времето не ви стига да вдигнете капацитета ,но пък ви стига да закачате нови и нови абонати след като за наличните не може да осигурите нужната връзка.Явно съм си гледал касовата бележка от бакалията не от вас.Гифчетата през нощта показват съвсем друго при същите процеси пуснати компютъра.По твоите думи съм си купил билет за автобус ,а искам да пътувам със самолет(макар че ме качвате на каруца) .И последно това били го коментирал ,що най редовно става вечер.Или пък недей що сигурно сам съм го съчинил.

C:\Users\***>pathping abv.bg
Tracing route to abv.bg [194.153.145.104]
over a maximum of 30 hops:
0 *** [192.168.1.2]
1 192.168.1.1
2 188.254.148.1
3 jun-mx960.bg.bulsat.com [46.40.64.1]
4 netinfo.bix.bg [193.169.198.168]
5 abv.bg [194.153.145.104]
Computing statistics for 125 seconds...
Source to Here This Node/Link
Hop RTT Lost/Sent = Pct Lost/Sent = Pct Address
0 0/ 100 = 0% | ***-PC [192.168.1.2]
1 0ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 192.168.1.1
0/ 100 = 0% |
2 1ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 188.254.148.1
43/ 100 = 43% |
3 141ms 43/ 100 = 43% 0/ 100 = 0% jun-mx960.bg.bulsat.com [46.40.64.1]
5/ 100 = 5% |
4 85ms 50/ 100 = 50% 2/ 100 = 2% netinfo.bix.bg [193.169.198.168]
0/ 100 = 0% |
5 178ms 48/ 100 = 48% 0/ 100 = 0% abv.bg [194.153.145.104]

Хубаво е когато правите грешки да ги признавате и извличате полза от тях.а не да ни мятате по върбите с познатите клишета.

Автор:  Rishko [ 26 Яну 2012 13:45 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

percival, след толкова празни приказки, ще ми дадеш ли телефон за контакт и номер на договор??
явно не можа да разбереш, че подвеждаща реклама, лъгане на клиенти и други подобни от една страна и технически проблем по доставянето на услугата, са две коренно различни неща.
щом имаш технически проблем, ми окажи съдействие като ми предоставиш нужната ми информация.
ако отказваш съдействие за да оправим проблема, няма и причина да се оплакваш.
нормално е техниката да се развали или да неработи правилно по една или друга причина.
можем да ти окажем съдействие, само ако ни дадеш тази възможност.

Автор:  percival [ 26 Яну 2012 14:58 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

Нямаш грижи ,но не вярвам така лесно да се оправи проблема ,все пак е масов :)
Като ще пускаш тема от мое име поне напиши че се оплаквам и от качеството на услугата !

Също така някакво решение ?

Автор:  percival [ 30 Яну 2012 12:56 ]
Заглавие:  Re: клиент който смята, че е излъган от рекламираните услуги

Може ли да попитам колко още ще продължи поредния технически проблем ?

Автор:  genov61 [ 08 Фев 2012 15:09 ]
Заглавие:  Re: клиент който смята, че е излъган от рекламираните услуги

Е,дойде и моят ред да напиша някоя и друга "хубава" дума за интернета на Булсатком в гр.Котел.Ако има някой,който все още вярва в рекламите на тази фирма-да отиде и да си измие очите и ушите.Пиша конкретно за ГР.КОТЕЛ.
Бях абонат на Виваком,но ми се струваха бавни в някои моменти и се подлъгах по едно обаждане на мобилния ми телефон от Булсатком за една що годе приемлива оферта за тележизия и интернет,с безплатен монтаж.До тук-супер.Пристигнаха двама служители от Сливен <защото котленските служители се занимавали само с Нета>,погледнаха изложението на апартамента и решиха,че не може да се монтира сат.приемник. После гледаха други техници и се оказа,че може,но явно нямаха време момчетата.
Аз, междувременно започнах процедура по прекъсване договорните си отношения с Виваком и зачаках техниците от котленския офис да ми пуснат Нета.Пристигнаха момчетата,пуснаха кабела от най-близкия стълб,включиха го в компа и...интернет няма."Какво става момчета?"Ами то за сега е така-малко ще "хълца",но работим по проблема.С този отговор си тръгнаха.Около 15 дни по-късно съпругата ми отиде да активира договора и предплати за 5 месеца.От момента в който започнах да ползвам вече заплатената услуга за Интернет 14 Мб. за 12 лв.аз се видях в чудо.Един ден няма,на следващия ще има 4-5 часа по 1Мб.-2Мб.,но в повечето случаи няма НЕТ.Сега в момента е същото,но ползвам Wireless от съседа ми,който все още не е повярвал на Булсатком.Няколко пъти се обаждах в офиса на фирмата Булсатком в КОТЕЛ,но ми излиза златен абонамента,тъй,като те са с мобилен телефон и всекидневно обаждане дали ще има интернет и кога, се трупа на моята сметка.Питам модератора ли,техника ли,който отговаря на този сайт-кой ще понесе отговорноста за лъжливата реклама,която фирмата прави в гр.Котел.Кой ще възстанови средствата,дадени за нещо,което не е получено.Трябва ли да сезирам Агенцията за защита на потребителите за некоректното отношение на фирмата към потребителите в гр.Котел.Отгоре на всичкото, платих и "безплатното" свързване.Очаквам разумен отговор на моя въпрос.И струва ми се като чета форума,че този въпрос не стои само пред мен.

Автор:  dakel [ 09 Фев 2012 01:57 ]
Заглавие:  Re: клиент който смята, че е излъган от рекламираните услуги

Г-н Генов, позволявам си да ви наричам така, защото предполага, че името което сте си избрали е подобно на фамилията ви. Цифрата след него също предполага зряла възраст. Имайки предвид това и географското местоположение на Котел, с какви очаквания приключихте отношенията си с Виваком?! За момента, по-добър интернет в Котел няма и скоро няма и да има. Не съм фен на телекома, но в тези условия, които са в Котел, по-добра алтернатива няма. Моят съвет е да прежалите дадените пари за въпросния договор и повече да не се занимавате с нереални неща. Върнете се към стария си доставчик и приемете, че това, което се случва в другите градове, скоро няма да го има в Котел. Ако искате да имате интернет, а не да трупате телефонни сметки в разговори дали и кога ще имате интернет. Даже и да има неустойка, никой не може да ви задължи да я платите. Вие не получавате услугата, за която сте подписали договор и имате право да прекратите договора по вина на доставчика. Успех ви желая и повече не се подвеждайте. В Котел, скоро няма да има хубав интернет. Казвам ви го като човек, който ходи веднъж в годината там, но се е ориентирал добре, въз основа на това, че първите 10 години от живота ми преминаха в този град. В крайна сметка се замислете, вие дори болница нямате вече. Какво очаквате още от този град, в който кмета се чувства като премиер, а корупцията и шуробаднащината са завладели всяка службица, която носи заплата. В град, който безработицата е повече от 80%, за какво да се влагат пари за интернет?


genov61 написа:
Е,дойде и моят ред да напиша някоя и друга "хубава" дума за интернета на Булсатком в гр.Котел.Ако има някой,който все още вярва в рекламите на тази фирма-да отиде и да си измие очите и ушите.Пиша конкретно за ГР.КОТЕЛ.
Бях абонат на Виваком,но ми се струваха бавни в някои моменти и се подлъгах по едно обаждане на мобилния ми телефон от Булсатком за една що годе приемлива оферта за тележизия и интернет,с безплатен монтаж.До тук-супер.Пристигнаха двама служители от Сливен <защото котленските служители се занимавали само с Нета>,погледнаха изложението на апартамента и решиха,че не може да се монтира сат.приемник. После гледаха други техници и се оказа,че може,но явно нямаха време момчетата.
Аз, междувременно започнах процедура по прекъсване договорните си отношения с Виваком и зачаках техниците от котленския офис да ми пуснат Нета.Пристигнаха момчетата,пуснаха кабела от най-близкия стълб,включиха го в компа и...интернет няма."Какво става момчета?"Ами то за сега е така-малко ще "хълца",но работим по проблема.С този отговор си тръгнаха.Около 15 дни по-късно съпругата ми отиде да активира договора и предплати за 5 месеца.От момента в който започнах да ползвам вече заплатената услуга за Интернет 14 Мб. за 12 лв.аз се видях в чудо.Един ден няма,на следващия ще има 4-5 часа по 1Мб.-2Мб.,но в повечето случаи няма НЕТ.Сега в момента е същото,но ползвам Wireless от съседа ми,който все още не е повярвал на Булсатком.Няколко пъти се обаждах в офиса на фирмата Булсатком в КОТЕЛ,но ми излиза златен абонамента,тъй,като те са с мобилен телефон и всекидневно обаждане дали ще има интернет и кога, се трупа на моята сметка.Питам модератора ли,техника ли,който отговаря на този сайт-кой ще понесе отговорноста за лъжливата реклама,която фирмата прави в гр.Котел.Кой ще възстанови средствата,дадени за нещо,което не е получено.Трябва ли да сезирам Агенцията за защита на потребителите за некоректното отношение на фирмата към потребителите в гр.Котел.Отгоре на всичкото, платих и "безплатното" свързване.Очаквам разумен отговор на моя въпрос.И струва ми се като чета форума,че този въпрос не стои само пред мен.

Автор:  Rishko [ 09 Фев 2012 14:08 ]
Заглавие:  Re: клиент който смята, че е излъган от рекламираните услуги

genov61, ни най-малко не е приятно нито за нас, нито за потребителите че в Котел има проблеми. колегите се опитват да закрепят текущата мрежа, до момента в който бъдат пуснати оптичните трасета. при текущите климатични условия няма как да се работи по изграждането на оптика, но със сигурност се работи в тази посока. ако смятате че сте ощетен, изпратете ни жалба.
адресите които можете да ползвате за целта са support@bulsat.com и sales@bulsat.com
ние сме фирма която се опитва да предостави колкото е възможно по-качественно обслужване на клинтите си. не сме безгрешни, но когато сме допуснали грешка, предприемаме всичко възможно зада я поправим.
какво ще предприемете, е изцяло ваше решение.

Автор:  genov61 [ 09 Фев 2012 16:56 ]
Заглавие:  Re: клиент който смята, че е излъган от рекламираните услуги

Искрено благодаря на модератора за съвета.Наистина е мое решение какво ще предприема от тук нататък.В момента също няма Нет.От вчера не е поущан,но таксата си върви за доставена услуга.Надявам се,че ще се намерят в България институции,които да се занимаят с проблема.

Автор:  percival [ 14 Фев 2012 17:08 ]
Заглавие:  Re: клиент който смята, че е излъган от рекламираните услуги

Rishko написа:
genov61, ни най-малко не е приятно нито за нас, нито за потребителите че в Котел има проблеми. колегите се опитват да закрепят текущата мрежа, до момента в който бъдат пуснати оптичните трасета. при текущите климатични условия няма как да се работи по изграждането на оптика, но със сигурност се работи в тази посока. ако смятате че сте ощетен, изпратете ни жалба.
адресите които можете да ползвате за целта са support@bulsat.com и sales@bulsat.com
ние сме фирма която се опитва да предостави колкото е възможно по-качественно обслужване на клинтите си. не сме безгрешни, но когато сме допуснали грешка, предприемаме всичко възможно зада я поправим.
какво ще предприемете, е изцяло ваше решение.


Само да попитам за какви отични трасета говорим ? В града или до града ?
Също така ,имали някаква информация кога ще се оправи поредния "технически проблем" ?
Питам защото явно 2 дена не са достатъчни.Ако може и да публикувате графика на режима кога ще има и кога няма да си правим сметката .

Автор:  Rishko [ 15 Фев 2012 13:18 ]
Заглавие:  Re: клиент който смята, че е излъган от рекламираните услуги

многократно съм го казвал, в цялата секция. услугата която желаем да предлагаме е оптика до дома. там където има наследени някакви мрежи, които не отговарят на нашите изисквания за за предлагане на услугата ни, ще бъдат преизградени. съответно както във другите градове така и в котел, всичко ще премине на отика до дома.
за да не ми задавате за пореден път безсмисленния въпрос "Кога?", отговарям веднага. когато имаме нужните разрешителни, за да изградим съвсем легално и качественно ифраструктурата нужна за целта.

percival, сърказма който си използвал в последния въпрос ще си затворя очите за него. но със сигурнос, ако това поведение продължи да се повтаря, ще бъде санкционирано.

Страница 2 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/