d_bozhkov
Регистриран на: 22 Яну 2011 21:50 Мнения: 100
|
"работят по въпроса" -един Голям с 3 букви. След последната гръмотевична буря в Сливен ,когато им опукаха суичовете в половината град при обаждане на националния им телефон *48хх редовния отговор беше тоя. Дори не са ме записали за повреда ,макар 3 дена да им обяснявах , че моя проблем е друг. ЕВН местиха електрическия стълб , през който минава и техния кабел .Опитах се да ги предупредя дори ,ме свързаха с техническия отдел .Дори си спомням фамилията ( Николов ) , който се мъчеше да ме убеди ,че знаят за проблема. Резултата е ,че 5 (пет) дена след местенето на стълба никой от Булсатком не беше дори минал да види за какво става въпрос.Само да отбележа ,че всички останали фирми за кабелна телевизия и Интернет (няма да им споменавам имената , но са поне 4 ) ,чийто кабели също бяха скъсани от техниците на ЕВН още същия ден си поправиха трасетата. Успях да намеря телефона на местния клон на Булсат ( тъй като през седмицата съм на работа няма как да отида на място в офиса,а след 18.00 телефона е изключен ) звъннах и там обясних на служителката за проблема и тогава научих,че никой не ме е и записал за повреда. От националния телефон си пееха една и съща песен за "проблем в целия град" и " Техниците работят по въпроса " ( нещо като код 503 дочух ). ОК чаках мина още един ден без ни вест ни кост от техник на Булсатком. Стана събота .Не съм на работа. Въпреки ,че имах и други ангажименти се отделих дена за решаването на проблема.Отидох в офиса .Пак обясняване отново на проблема.Оказа се ,че този път съм записан , но КОГА ? Вече 6-ти ден ? И тук същия отговор . "Техниците работят по въпроса !" Отказах се да споря с безмозъчни безгръбначни.Запалих колата и започнах да издирвам техниците из района.След 2 преки открих група качена на един стълб да сменя поредния изплющял суич,но при разговора ми с тях се оказа ,че моя адрес не им е в списъка за изпълнение и навярно е даден на друга група.Ай сега търси друга група.Ами не намерих и се отказах.В неделя имах работа по село.Връщайки се вечерта към 18.00 за мое Огромно учудване видях друга група да виси на един стълб в района ми . Оказа се ,че техниците работят и събота и неделя ,когато има проблем. Затова ,че нямам никакви претенции към тях и не ги съдете. ПРОСТО ОРГАНИЗАЦИЯ НЯМА ,а управленския модел е сбъркан от самия момент на създаване на фирмата. Та дойдоха момчета и работиха и след работно време до 19.00 часа и възстановиха трасето и Интернета.
Та Въпроса ми е по-скоро риторичен : - Колко дена щях да остана без Интернет ,ако не бях толкова настоятелен ?
|