Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 28 Мар 2024 20:21



Отговори на тема  [ 92 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
За колко време става "включването" към интернет? 
Автор Съобщение

Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44
Мнения: 330
Отговори с цитат
:)
няма нужда 300 метра по улицата да прекарва.
достатъчно е от улицата до апартамента си да прекара кабел по легалния начин примерно в собствена къща.
бе за какво прокарване говорим. то легално да си направиш ремонта на сградата каква бумащина е.
който не се е занимавал с тези работи той не знае какъв "параграф 22" властва в държавната администрация (а и не само там понякога)
както му се казва сега по модерно му "липсва политическа воля за да се случат нещата"


26 Сеп 2012 13:28
Профил

Регистриран на: 25 Сеп 2012 12:27
Мнения: 15
Отговори с цитат
здр! живея на м.м.кусев почти до августа траяна - ще имате ли скоро покритие :?:


01 Окт 2012 19:01
Профил

Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44
Мнения: 330
Отговори с цитат
ще дадеш ли формулировка за понятието "скоро"?


03 Окт 2012 15:52
Профил

Регистриран на: 25 Сеп 2012 12:27
Мнения: 15
Отговори с цитат
Когато задам въпрос малкия (а той е само на 6) и той няма отговор - прави подобно на теб ,задава контра въпрос Възможните отговори са:
1. още днес ,което е слабо вероятно
2. след седмица или две
3. след месец или два
4.Година и повече
5. НИКОГА

??????


06 Окт 2012 10:03
Профил

Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44
Мнения: 330
Отговори с цитат
коя от първите 4 възможности е скоро според твоя критерий?
всеки мери с различен аршин. твоя колко е голям по метричната система?
ако питаш някоя тинейджърка какво мисли за един 40 годишен мъж, ще ти отговори да не я занимаваш с такива дъртаци, но ако питаш едно 80 годишно бабе, то ще ти отговори че е млад и здрав мъж в разцвета на силите си.
та ще те попитам отново, ще дадеш ли критерии за понятието скоро?
а между другото 6 годишното дете е по-широко скроено и необременено от нормите и границите, който тесногръдите възрастни са си поставили сами.


11 Окт 2012 17:06
Профил

Регистриран на: 25 Сеп 2012 12:27
Мнения: 15
Отговори с цитат
На тел.*4800 размотават - срокът бил един месец... после се оказа 25 работни дни.....

ще видя какво следва.....

Вчера звънях да питам - Ще направим справка и до края на работния ден ще ви се обадим.....

Още си чакам обаждането!


06 Ное 2012 10:51
Профил

Регистриран на: 25 Сеп 2012 12:27
Мнения: 15
Отговори с цитат
Все още си чакам......

Друго дет не моа да схвана, що у тоя форум е пълно с разни разбирачи и защитници на БСК?
Задавам елементарен въпрос - отговарят с със словесни фльонги и защитават БСК все едно фирмата е тяхна.

Що веднъж не се поставите на нашето място, ако Вас някой ви мота и ви пличка как бихте реагирали?
А?


25 Дек 2012 20:53
Профил
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2010 14:34
Мнения: 71
Отговори с цитат
Никой не те кара да ползваш тая фирма като има понове ще има що не се вържеш на някой друга ами постоянно се жалваш??
Така харесва ли ти ? :D :D


25 Дек 2012 21:15
Профил

Регистриран на: 25 Сеп 2012 12:27
Мнения: 15
Отговори с цитат
Нагледен пример!!!! Ха Ха Ха мноо весело , нема що....


Ти к'ъф си - адвокат на БСК ли к'во?

Не проблем да се вържа където и да е на друго място само че проблема е че вече съм абонат на БСК и имам договор

Проблема е драги ми АДВОКАТЕ е когато пописвах договора срокът който ми бе даден от БСК за вкючване на нета ОТДАВНА изтече.

Проблема е че всичките сте ГОЛЕМА ра"бта кат пишете по форумите а когато трябва да изпълнявате поетите задължения никви ви няма а се криете кат мишоци зад някви измислени обяснения.

Проблема е че такива Кат теб са лицето на фирмата и се пъчат и плюнчат по форумите вместо да се хванат за лопатите и да свършите работа.

Проблема е че някой си е наредил по този начин да се отговаря за да няма върнати клиенти

Проблемите са много повече и Ти много добре го знаеш щот си вътре в шитнята наречена БУЛСАТКОМ

Аре със Здраве

Нищо ЛИЧНО :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Мож ма БАННЕШ КО" ЩЕШ .... ВСЕ МИ Е ТАЯ!!!!

Изпълнете си обещанието и никога повече няма да пиша тук...


26 Дек 2012 17:50
Профил
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2010 14:34
Мнения: 71
Отговори с цитат
Трябва да се лекуваш май много ти идват нервите! Казах че и аз чакам за пон като няма какво може да се направи освен да се чака. Мога да те банна ама ти сам показа че имаш проблем да не казвам какъв. :D :D


26 Дек 2012 21:19
Профил

Регистриран на: 25 Сеп 2012 12:27
Мнения: 15
Отговори с цитат
Не мисля че проблема е само в прословутите ПОН устройства

Ако си доставя такова проблема ще е другаде....


27 Дек 2012 01:43
Профил
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2010 14:34
Мнения: 71
Отговори с цитат
Е за това може да си прав. :( Но чакането поне за мене продължава. :D


27 Дек 2012 10:28
Профил

Регистриран на: 10 Апр 2012 11:22
Мнения: 79
Отговори с цитат
zmej,не бъди груб с човека.Той е (или потенциален)клиент на Булсатком.Нали знаеш ,че клиента винаги има право-''който плаща,той поръча музиката''.
Сега за Вашия интернет.Не ми се приказва от къде съм и др. лични,но от 2 месеца имам подадена молба за и-нет в Булсатком.В касата казват,че има технически проблем и не се знае кога ще могат да прекарат.Какъв е проблема им не знам и не е моя работа.Само ,че искам да знам кога ще се реши защото за да вземеш нормална цена за услуга се иска договор,а не плащане месец за месец.Да ама не,''нищо повече не можем да кажем''.Обадих се на централата и от там очаквано ме прехвърлиха към касата.Между другото кабелите на Буклсатком са на нашата кооперация,а до там стигнаха благодарение на това,че сме съседи с един от зам. кметовете,който има нет(от Булсатком) от 1 год. сигурно.Той плаща ли Ви повече?
Не ,че правите изключение от други бг фирми за доставка на и-нет/тв услуги ама не Ви прави чест.Ако се надявате,че няма да загубите клиенти защото и другите са маскари-да така е,абсолютно сте прави.
И още нещо.На доста места из форумите писах за кои тв програми съм готов да плащам и за кои не.По този въпрос също никой от Булсатком не взема отношение.Много странно,меко казано,даваш им пари те не ги искат....
Надявам се да прочетеш внимателно всичко написано защото досега в Булсатком както и в др.''оператори'' важи правилото-''от всичко най-мразим да мислим''Само като подадох молба за отказ от услуги на ''Близу''ми се обадиха по телефона и 1 час ме убеждаваха,въпреки ,че аз към момента вече откровенно ги псувах!!!Както се казва-''не рева да яде кюфтетата,пък сега ревеш''


27 Дек 2012 15:19
Профил
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2010 14:34
Мнения: 71
Отговори с цитат
Значи ти трябва да прочетеш фирмата няма възможност да върже абоната ама той продължава да настоява. Какво може да се направи ти кажи? Как да отговориш различно?
Колкото до договора той не е обвързваш ако не платиш просто няма да имаш нет.


27 Дек 2012 17:00
Профил

Регистриран на: 19 Сеп 2012 18:53
Мнения: 386
Отговори с цитат
змей това така ли е за договора.Когато платиш имаш, когато не платиш нямаш.Аз се обадих за включване на *4800 Казаха ми 18 месечен договор и някаква такса от 7 и нещо за включване.Казаха включването е до 10 дни вече 7 минаха ще видим кога ще дойдат.Не съм от СЗ.С едн дума без договор ли съм.


27 Дек 2012 18:30
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 92 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®