Автор |
Съобщение |
todmod
Регистриран на: 09 Ное 2011 16:23 Мнения: 43
|
Вчера се обадих и казахте,че имате централна повреда.И аз и хората от околноста нямаме интернет,каква е тази повреда вече втори ден?
|
28 Яну 2014 15:46 |
|
|
todmod
Регистриран на: 09 Ное 2011 16:23 Мнения: 43
|
Трети
|
29 Яну 2014 17:24 |
|
|
KeyRaw
Регистриран на: 20 Мар 2012 02:16 Мнения: 4
|
Пети!
|
29 Яну 2014 20:12 |
|
|
sirgeorge
Регистриран на: 30 Авг 2011 20:20 Мнения: 2
|
И аз съм без нет от 28-ми. Звънях на мобилния никой не дига. На *4800 ми казаха, че имало голяма повреда и отстраняват проблема. Дано поне утре да имам нет.
|
29 Яну 2014 21:35 |
|
|
todmod
Регистриран на: 09 Ное 2011 16:23 Мнения: 43
|
Четвърти,смятам,че вече е редно да попитам за отстъпката следващия месец?
|
30 Яну 2014 18:39 |
|
|
jester
Регистриран на: 19 Авг 2009 20:24 Мнения: 4
|
Шести ден... Надявам се да не подобрим рекорда от 24 дена без нет от след рязането на кабели от общината.
|
31 Яну 2014 07:38 |
|
|
KeyRaw
Регистриран на: 20 Мар 2012 02:16 Мнения: 4
|
24 дни???? На мен са ми много!
Днес "навършвам" седмица чакане за един рестарт на суич-а на покрива. Разговорите на телефон *4800 вече ги намирам за унизителни и съм ги прекратил. Като възпитан човек и примерен абонат изпълнявам каквото ме съветват при всяко обаждане ("изчакайте, колегите от техническия екип ще ви се обадят").
Само, че срокът за това изчакване го определям сам.
24 дни НЕПРЕДОСТАВЯНЕ на ПРЕДПЛАТЕНА услуга ги намирам за подигравка. А понеже освен примерен абонат съм и човек с достойнство, считам 10 дневен срок за достатъчна проява на толерантност и разбиране с оглед метеорологичните условия и евентуалните затруднения, с които "колегите от техническия екип" се сблъскват, за да посетят адрес в центъра на Варна и да рестартират един суич.
11-тият ден съм си го планирал свободен. Има вероятност метеорологичните условия да затруднят придвижването ми до най-близкия офис.
Весел Петък!
|
31 Яну 2014 12:36 |
|
|
jester
Регистриран на: 19 Авг 2009 20:24 Мнения: 4
|
Много са да, затова на третия ден тогава се прехвърлих към друг доставчик... Този път изчаках една седмица и днес си дадох заявка за прехвърляне пак към него. Колкото и безпроблемен да ми е нета от Булсатком, времето за реакция при нужда е ужасяващо бавно, да не говорим за липсата на информация и т.н.
Edit 01.02 : Дойде интернета, даже ми се обадиха да съобщят. Не го очаквах, признавам си.
|
31 Яну 2014 19:48 |
|
|
freebird
Регистриран на: 11 Окт 2011 16:18 Мнения: 5
|
В района под ХЕИ все още няма.
|
01 Фев 2014 18:42 |
|
|
dimitko26
Регистриран на: 10 Яну 2013 13:41 Мнения: 3
|
На ул. "Мир" все още нямам, така е от 26.01. Докога ли ще трябва да чакам?
|
03 Фев 2014 09:33 |
|
|
dimitko26
Регистриран на: 10 Яну 2013 13:41 Мнения: 3
|
Някакво развитие? Аз продължавам да стоя без интернет. Някой друг има ли като мен, да не съм останал единствен? Днес ми е 9-ти ден!
|
04 Фев 2014 10:34 |
|
|
freebird
Регистриран на: 11 Окт 2011 16:18 Мнения: 5
|
При мен го пуснаха неделя, за малко...после го спряха, после го пуснаха, после го спряха и т.н. Уникални са!
|
04 Фев 2014 17:17 |
|
|
dimitko26
Регистриран на: 10 Яну 2013 13:41 Мнения: 3
|
Вече имам интернет! Заслужаваше си чакането, днес ми звъннаха че са пред вратата и им осигурих човек. Дори е оптичен, затова си заслужаваше чакането. Обаче само едно немога да разбера, защо са ме вързали отново с договор за нови 18 месеца?!
|
05 Фев 2014 19:10 |
|
|