Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 27 Апр 2024 14:43



Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
след смешното прекапване без нет ... 
Автор Съобщение

Регистриран на: 20 Окт 2011 19:51
Мнения: 42
след смешните 2светкавици повреме на дъжда интернета ми спря след ми полазва че имам пинг до gateway-a но нищо повече....
живея на колхозния пазар
предполагам че проблема може да се оправи без да се пипат кабели но уви телефона пак не се дига ....уш свободно след 6-7 мия опит телефона вече е изключен нищо чудно .....


13 Апр 2013 20:35
Профил

Регистриран на: 20 Окт 2011 19:51
Мнения: 42
след като 5 минути чаках от националния ви телефон операторката ви да ме прехвърли към техническия отдел и така и небях сързан....За другия месец нямам намерение да си плащам за интернет ако не ми се приспаднат разходите за телефон и двата дена от които имам проблем с интернета писна ми да не ми се дигат телефони на който хора им се плаща от вашите шефове ...

използвам интернет за да си вадя хляба като няма интернет няма пари ... като няма пари няма да си плащам интернета ...

ако утре неми пуснете интернета отивам при конкоренцията и ще издиря телефона на главния ви шеф които пшаща на тези хора


13 Апр 2013 20:52
Профил

Регистриран на: 01 Авг 2011 22:13
Мнения: 2
И аз съм без нет от вчера. Някаква информация относно проблема? Адрес: Три Уши 12 - да очакваме ли включване утре?


14 Апр 2013 16:43
Профил

Регистриран на: 01 Сеп 2011 19:30
Мнения: 11
След като си вадиш парите от интернет, хубаво е да си помислиш за backup връзка.


14 Апр 2013 17:22
Профил

Регистриран на: 20 Окт 2011 19:51
Мнения: 42
по-скоро истинска оптична връзка писна ми от селския тарикатлък на фирма с толкова много абонати

до колкото разбрах пак са рязали кабели в квартала защото и хора от други кабеларки се оплакват

а за сега backup-a ми е телефона но този месец със сигурност ще си искам парите обратно.....


14 Апр 2013 18:48
Профил

Регистриран на: 25 Май 2012 20:38
Мнения: 1
А ко искате добър нет сменяйте доставчика аз така мисля да правя няма смисъл от мъки капка дъж и два дена без нет а дори и телефон за връска нямат ,за сега се насочвам към Интербилд да ги видя и те какво предлагат.


14 Апр 2013 20:58
Профил

Регистриран на: 08 Фев 2010 20:27
Мнения: 187
Местоположение: Баба ти само HD е гледала!
[quote="dani389"...за сега се насочвам към Интербилд....[/quote]

По-лошо и на двойна цена как ти се струва?


14 Апр 2013 23:51
Профил

Регистриран на: 20 Окт 2011 19:51
Мнения: 42
не знам но стария ми доставчик предлага вече оптика и май ще звъня да питам тука пълно безхаберие ...
дори не смеят да се извинят


15 Апр 2013 09:29
Профил

Регистриран на: 01 Авг 2011 22:13
Мнения: 2
При мен проблема е оправен!
Да се надяваме, че при следващото "прокапване " няма да се повтори. :wink:


15 Апр 2013 10:42
Профил

Регистриран на: 20 Окт 2011 19:51
Мнения: 42
и при мен е оправен но си искам парите обратно за този месец
щом в неделя 8 часа могат да го оправят правете си сметката колко са загубени ...


15 Апр 2013 10:56
Профил

Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37
Мнения: 52
браво изтрихте ми коментарите но това не променя факта че работа за 10 мин неможахте да намерите човек 3 дена да я свърши.
Заглавие: Re: след смешното прекапване без нет ...
От: Rishko
Изпратено на: 16 Апр 2013 10:53
До: malice
Цитирай съобщение Доклавай личното съобщение Изтрий съобщение
пиши на кирилица. това е правило във форума. ако имаш проблем се обади на националните телефони (080013800 или *4800) във форума не се подават заявки за авария.

а когато звъниш само се набутваш защото на който и номер да да звъна никой неможа да ми отговори на въпроса кога ще имам интернет.и на номера който е посочен във форума званях и на националния и до офиса ви ходих 3 дена сутрин и вечер и какво стана?организацията ви е халифакс -коня спира каруцата пикае.
а относно кирилицата в 1 пост бях написал защо пиша с латински букви.


16 Апр 2013 12:10
Профил

Регистриран на: 20 Окт 2011 19:51
Мнения: 42
На въпросния човек отговарящ за поддръжката на форума ще му кажа едно:
""Телефончета дето ги даваш не помагат освен да навъртят 10 мин на телефоните ни сметки
Никои от главните ви оператори не може да ни свърже с техническия отдел-ВАРНА защото никои не ги дига тея телефони че дори ги изключват за да не ги безпокоят.
Ако си мислиш че това не е свързано с твоята работа ми дай телефона на шефа си и аз повече няма да да пиша в тоя форум и да те занимавам с моите проблеми.
Ако ли не явно ти отговаряш за решаването на проблема ..
Искам да разбера каква ще ми е компенсацията или да си търся друг доставчик...""
Повече няма какво да добавя гледах се въздържам в изказа си, защото до сега да съм ви теглил една и да не се занимавам, но знам че човека,който се занимава с форума,не е виновен за нашите проблеми....
Въпреки че и той явно не си върши работата и не сигнализира на шефовете си ами тука ни тегли на нас по една и си трае ... ....


16 Апр 2013 20:20
Профил

Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44
Мнения: 330
и двамата не сте прави, но няма да коментирам изказванията ви.
прочетете си договорите и общите условия към тях. сигурен съм, че там ясно и точно е посочено какъв е начина за съобщаване на проблеми при ползването на услугите. форума липсва като опция за съобщаване на проблеми. следователно тук и да съобщавате за аварии и проблеми няма как да им се обърне бързо внимание, ако въобще се обърне внимание.
официалните начини за съобщаване на проблеми и контакт с компанията са: националните телефони (080013800 и *4800), електронните пощенски кутии support@bulsat.com и sales@bulsat.com, също така и на място в офисите ни в цялата страна.

защо тук е несериозно да се съобщава за аварии? защото никой не знае кой е xexebg или malice. защото тези потребителски имена във форума по никакъв начин не дават информация за кой потребител става дума. какви точно са услугите които ползва потребителя и куп още неща които са нужни за да се реагира за отстраняването на една авария.

смятам, че дадох достатъчно ясна информация.


16 Апр 2013 22:18
Профил

Регистриран на: 20 Окт 2011 19:51
Мнения: 42
Казвам се Давид Парушев и стоя зад всяка дума написана тук...
Ришко моля отговори на горния пост който се отнася за теб защото ти се казва за 1000 път че тея телефони са все едно да говориш с стена .... не знам дали ме разбираш или зад ришко се крие името ""стена"" надявам се да греша ....


А в договорите ни е писано че ни се предлага поддръжка която очевидно се е**** с всички тук дори и с теб ришко защото ти създава работа да ни отговаряш ....
и в договорите ни пише че получаваме оптика ама очевидно получаваме Интернет от незаконни медни лан кабели ..


16 Апр 2013 22:54
Профил

Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37
Мнения: 52
Rishko написа:
и двамата не сте прави, но няма да коментирам изказванията ви.
прочетете си договорите и общите условия към тях. сигурен съм, че там ясно и точно е посочено какъв е начина за съобщаване на проблеми при ползването на услугите. форума липсва като опция за съобщаване на проблеми. следователно тук и да съобщавате за аварии и проблеми няма как да им се обърне бързо внимание, ако въобще се обърне внимание.
официалните начини за съобщаване на проблеми и контакт с компанията са: националните телефони (080013800 и *4800), електронните пощенски кутии support@bulsat.com и sales@bulsat.com, също така и на място в офисите ни в цялата страна.

защо тук е несериозно да се съобщава за аварии? защото никой не знае кой е xexebg или malice. защото тези потребителски имена във форума по никакъв начин не дават информация за кой потребител става дума. какви точно са услугите които ползва потребителя и куп още неща които са нужни за да се реагира за отстраняването на една авария.

смятам, че дадох достатъчно ясна информация.



а ние ти казваме какво се случва като се опиташ по обявените начини да съобщиш проблем .от националният номер нямат информация за състоянието на мрежата и прогрес на проблема -незнят кога ще отстранен.От офиса на бул. "владислав" до лятно кино тракия в неделя сутринта ми казват до края на работния ден ще отстранен проблема, неделя следобет кам 16:00-17:00 проблема ви остава за понеделник тогава ше бъде решен , понеделник сутринт до края на работния ден ще е решен (поредната лъжа) ,вторник кам 10:00 учудена (същата служителка ) ама вие още ли нямате нет. От телфона даден във форума след 10 мин нон стоп звънене ми дигна странен индивид кой се представи като кординатор (от офиса до лятно кино тракия казаха че тоя пост е заеман от жена) също неможа(непожела) да ме осведоми кога ще ми остранени проблема и смоталеви и той нещо от сорта до края на деня ще отстранен което не се случи )

Както и да го съобщим проблема остава факта че отстраняването (конкретно на моя проблем ) отне не повче от 10 мин а бях без нет над 60+ часа. В една друга интернет фирма когато техниците не си вършат работа биват глобявани в същата интернет фирма(в която бях служител) 2 екипа (4 човека) сутринта тръгват след буря с над 300 проблема записани в програмата и 12 часа по късно се прибират с под 40 проблема (като през деня записването на проблеми не спряло). Тука държа да отбелжа че техниците ви непознават мрежата която подържат също е и положението в "техническия ви офис" (ако съществува такова нещо).Купувате мрежи и незнаете какво купувате.

Идеята ми е не да се заяждам а да се обърне внимание на тези неща за да не се стига до смешни ситуации като тази от предходните дни. Обърнете внимание на техниците (като тези който пускат тв направете им едно обучение да могат се включват когато има по големи аварии а не да ми казват сори пич ние сме за телевизията и тука нета май е с антени) да опишат мрежата кое от къде минава и накъде отива да се сложат следящи устройства за да може да се реагира преди да ви се зъдрасти програмата с проблеми . Защото където и да звъним и да съобщаваме проблемите тука на локално ниво ако немога да реагират става мамата си е...


16 Апр 2013 23:01
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Темата е заключена, не можете да променяте мнения.   [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®