Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 27 Апр 2024 09:11



Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Бавен нет !!!!!!!!!!!! 
Автор Съобщение

Регистриран на: 01 Яну 2012 18:33
Мнения: 3
Отговори с цитат
Стана вече цял ден нета ми не може да достигне 1 мегабит а телефоните ,който са в договора за връзка както винаги няма кой да ги дигне.И мисля, че е крайно време да сменям нета, защото ми писна сяка седмица да ходя до офиса ви или да звъня в софия, че някой да си свърше работата ..........


20 Яну 2013 21:00
Профил

Регистриран на: 01 Сеп 2011 19:30
Мнения: 11
Отговори с цитат
Добре бе, при мен как вдигат? Не че се налага да звъня често, но за последните 5-6 месеца звънях 2 пъти и ме свързаха веднага след като свърши съобщенеито, че разговорът се записва. Преди на старата система се е случвало да чакам 2-3 мин. за свободен оператор от техническия отдел, но откакто си обновиха системата(не знам кога е станало това, имаше период от близо година, през която не се е налагало да ги търся) всичко става на момента. Ползвам *4800


22 Яну 2013 15:14
Профил

Регистриран на: 01 Яну 2012 18:33
Мнения: 3
Отговори с цитат
Говоря за телефоните за връзка в договора.Беше ми казано от техниците като ми го прекараха да ползвам него при нужда но уви така и не успях да ги ползвам защото никой не ми вдига. А за *4800 си ми вдигат винаги и 1 или 2 пъти съм чакал малко по-дълго ( 2-3 минути) което не е кой знае какво .........


22 Яну 2013 19:21
Профил

Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44
Мнения: 330
Отговори с цитат
всъщност до колкото ми е известно, в договора са дадени само националните контакти.
ако техника си е записъл номера върху договора, това не е офицялен контакт. техника може и да е напуснал фирмата вече.
обаждането директно на телефона на техника води до едно единствено нещо - влошаване качеството на поддръжката.
техника е много вероятно да не дойде по-бързо да отстрани проблема, но със сигурност може да си прави каквото си иска защото никъде не е регистриран проблема на клиента. след това клиента няма как да докаже, че наистина е съобщи за проблема.
с обаждането си и ангажирането на техника с текущия ви проблем, отвличате вниманието му от текущата работа, при което техника губи повече време за отстраняването на проблема.
при постъпване на сигнал, координатора разпределя аварията на най-подходящата за целта група. техника на който се обаждате може и да е на 50-80 километра от вас, но наблизо да има друга група която да реагира на момента. тази информация техниците я нямат, има я координатора.
когато се обадите на националните телфони всяко едно обаждане се регистрира и срещу него се отчита за какво е било то.
за всяко едно нещо после остава информация кой е разговарял и как е предвижен проблема към отговорните служители.
съответно про проверка става ясно кой не е свършил дадена работа и се търси отговорност защо не е отстранен проблема.
когато няма регистрирано обаждане техниците ако са недобросъвестни, могат да злоопотребят със гласуваното им доверие.
има техници с които фирмата се е разделяла, защото са си позволили да пребират нерегламентирано суми от потребителите или са извършвали други действия за лично облагодетелстване.
Ако клиентите неразбират, че създадената система за отстраняване на проблеми е изградена в тяхна полза и си позволяват да я прескачат, като си мислят че са по-дяволи от останалите, жестоко се лъжат.
Накратко казано: използвайте определения от фирмата път за сигнализиране на проблеми, и със сигурност ще имате повече полза от колкото ако се опитвате да хитрувате.


22 Яну 2013 19:45
Профил

Регистриран на: 01 Яну 2012 18:33
Мнения: 3
Отговори с цитат
Телефоните в договора са на главния офис на булсата в варна или офиса който отговаря за града не знам точно как стоят нещата не са на някой техник със сигурност но както и да е . Проблеми си го оправих сам и още чакам техниците ви да дойдат да си преберат тяхния суитч и да го подменят с нов за да мога да си взема моя.............. и междо другото това ми се случва за 2ри път да подменям суитчовете за да мога да си ползвам нета .......... И мерси се пак за информацията макар че не съм прост или нещо от сорта... А от сега на татък *4800 и няма да си правя труда да се мъча да се свържа с варненските офиси или там както се водят ..................


23 Яну 2013 22:30
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 5 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB®