Здравейте господа. Искам да се оплача от много бавен интернет в Чайка блок 8. Това се случва системно в продължение на два месеца, а вечер дори и интернет няма. Имам приятели съседи, които се оплакват от същия проблем. На няколко пъти се срещнах с техници, които ми казаха, че трябва да се пусне нов кабел, но това не случва поради някакви причини вече доста време. Ако положението не се оправи скоро смятам да пусна жалба в комисията за защита на потребителя.
Значи, не мога да разбера миналата седмица нямаше интернет 4 дни подред... Тази седмица има интернет през ден какво е това нещо, за това ли плащаме... една четвърт от месеца няма интернет... Кокиче е улицата, гр. Аксаково... Когато се обадим казвате че техниците ще отстранят проблема в работно време, много интересно, защо когато има проблем чакате да дойде работното време??? А проблема си седи цял ден и вечер до другия и така нататък, докато някой не се сети да оправи проблема... Нищо чудно, че хората се преориентират към други интернет доставчици
Какво работно време бе господа. Длъжни сте да подържате услугата 24/7. Не ви исрам да лъжите непрекъсното хората по телефона и да дърдорите едни и същи глупости. 1 човек оправаше цяло Игнатиево. А вие с два екипа от по 2 човека не може да си оправите проблемите вече 7 дена!?!?!?! 10 трасета не ви работят срамота !
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл