forum.bulsat.com https://forum.bulsat.com/ |
|
Netflix е много зле от вчера https://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=33&t=20752 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | mikemnd [ 04 Апр 2020 20:38 ] |
Заглавие: | Re: Netflix е много зле от вчера |
Имам същият проблем от 2 дни. https://ibb.co/QX4SbtM https://ibb.co/R6prrMS Eто снимки на проблема на телевизора и на компютъра. Надявам се, че не е умишлено спрян трафика към Netflix с цел намаляване на потреблението. |
Автор: | emostoyanov [ 05 Апр 2020 14:58 ] |
Заглавие: | Re: Netflix е много зле от вчера |
Да, абсолютно същото, прилича на шейпнат трафик към Нефликс - възможно е Булсатком да не са си договорили трафиците. Не е същото като с HBO, но е много кофти така. |
Автор: | mikemnd [ 05 Апр 2020 17:56 ] |
Заглавие: | Re: Netflix е много зле от вчера |
Цитат: Здравейте, Свързахме се Netflix https://help.netflix.com/en/contactus чат съпорт. https://help.netflix.com/en/node/51949 и казаха да се следват тези стъпките за решаването на проблема. това получих като отговор на мейла. Тези неща ги бях пробвал преди въобще да звъня, пиша и тн. Грешката е на всички устройства ползващи мрежата на Булсатком и на никое устройство ползващо 4G мрежата на А1. Какво повече да тествам? Към Netflix получавам Connection timeout и скорост в kb клоняща към 0 това е проблема който да проучите. Към други услиги , сайтове, сървъри и тн. не се наблюдава да има проблем. |
Автор: | Rambo [ 06 Апр 2020 08:39 ] |
Заглавие: | Re: Netflix е много зле от вчера |
При мен с лан на Була във Възраждане няма проблем, върви си без прекъсване. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |