forum.bulsat.com
https://forum.bulsat.com/

Не ви ли е срам?!
https://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=33&t=20171
Страница 1 от 1

Автор:  debelin [ 25 Авг 2017 18:51 ]
Заглавие:  Не ви ли е срам?!

Уважаеми дами и господа, работещи в булсатком - не ви ли е срам?!

Не ви ли е срам за услугата, която предлагате? За мрежата, която подържате? За отношението към клиентите, което имате? За неграмотността на персонала ви? За това, че сте обучили съпорта ви да лъже? За това, както дамите в директния съпорт, така и господата от техническия съпорт нямат елементарно възпитание за водене на телефонен разговор и не им се работи, а им се почива на работното им място? За това, че така нареченото ви "ръководство" се крие по миши дупки и не може да планира елементарен график за летни отпуски на персонала си?

Не ви ли е срам да пращате хора по адреси на клиенти, които миришат на животни, държат се невъзпитано и говорят все едно са в квартална кръчма? Не ви ли е срам да не можете да обслужите адекватно едно трасе (20м кабел) 2 седмици? Не ви ли е срам да имате "централен проблем" след всеки дъждец валнал над града ни? Не ви ли е срам, когато идвате и си тръгвате от работа, за това, което сте в професионална перспектива? Не ви ли е срам да подържате хора в редиците си, който обявяват на клиентите си, че говорят глупости, когато клиентите ви се опитват да потърсят резонна причина и решение на проблема с връзката си към вас?

За кои се имате вие, че така да се подигравате и унижавате клиентите си? За кои се имате вие за да лъжете и подвеждате клиентите си?

Вие, всички вие, които сте в редиците на булсатком, трябва да сте наясно, че вие работите за клиентите си, и че ако нас ни няма вие няма да имате хляб на масата си, поне като служители на тази компания.


Безкрайният ви непрофесионализъм и безотговорност ме залива всеки ден от както купихте предходния ми интернет доставчик. Успяхте да ми кипнете, когато 2 седмици след поредния "централен проблем" (Бога ми, като чуя тази фраза и изтръпвам0, вие все още не можете да оправите връзката си към имота ми. Що за отношение е това да не можете да изпратите 1 човек да подмени нужните компоненти с други и да се обади за проверка дали всичко е наред? Толкова ли е невъзможно да си свършите работата в предложения от вас срок - 72 часа. 72 часа с/у, които седят 336ч безхаберие и пълна незаинтересованост. Що за стандарт и фирмен облик подържате вие?



С крайно недоволство,
Спиридонов

Автор:  Петър [ 25 Авг 2017 20:55 ]
Заглавие:  Re: Не ви ли е срам?!

Виж сега колега по нещастие, донякъде си прав, но толкова си могат хората, не им се сърди. Заплатите им са много ниски и кадърните им техници се разбягаха. Изхода от ситуацията е: не да им изискваш "професионализъм и отговорност", а да си прекратиш договора с Булсатком и да минеш на друг оператор. Аз минах на Виваком, но и те са същите мундари, докато не им спретна в офиса им образцов скандал, с викове и крясъци, не си мърдат пръста. Изглежда из цяла България сме си "се така".

Автор:  babaznae2i2oo [ 25 Авг 2017 21:26 ]
Заглавие:  Re: Не ви ли е срам?!

Добре бе хора , ей вече започва да ми писва с това ваше оправдание за смяна на оператора в подобни случай. Но не е толкова просто колкото някой си мислят. Не толкоз за друго , а най - вече заради това , че ако си фен на испанското първенство по футбол, тогаз кажете ми кво правим . Кой друг оператор осфен вас го излъчва. Така че , ако искам да го гледам - ща не ща съм принуден да остана при вас.

Автор:  pepy1 [ 26 Авг 2017 21:24 ]
Заглавие:  Re: Не ви ли е срам?!

Който иска, намира начин! Който не иска намира оправдание! Предполагам си грамотно момче/мъж, чувал си за интернет и стриймове. Моите деца така гледат НБА, а не това което предлага шибаната диема

Автор:  ond1962 [ 29 Авг 2017 10:22 ]
Заглавие:  Re: Не ви ли е срам?!

а случайно да ви е направило впечатление - на всички - когато има "централен проблем" операторките на телефона за връзка не ви свързват с никой. имало заповед при "централен проблем" да не ви свързват с никого. що за заповед. прикрива ли се нещо по този начин?

Автор:  Meendoo [ 29 Авг 2017 12:12 ]
Заглавие:  Re: Не ви ли е срам?!

debelin написа:
Уважаеми дами и господа, работещи в булсатком - не ви ли е срам?!

С крайно недоволство,
Спиридонов


Без да погледна разбрах че е ваш първи пост във форума.
Тук неочаквайте съгласни отговори. Отговори от рода "ако не ти харесва премини към друг оператор" са най чести. Типично българско държание. Ако те еб.т всеки ден, трябва да се радваш.
Това е България. Гледаме напред и от зад каквото става.
А към стримовете, на какво качество и картина гледахте бокса в неделя от Вегас? Най малко в 4К на екран 100". :lol:

Автор:  mcd [ 19 Ное 2017 13:30 ]
Заглавие:  Re: Не ви ли е срам?!

Напълно подкрепям мнението. Ужасно безхаберие...откакто купиха Люлин НЕТ положението стана трагично.
Нагли лъжливи отговори от поддръжката....липса на интернет по над 72ч. Лошото е че става по-зле, а не по-добре. Обмисляме всички абонати на булсат в нашив блок да сменим доставчика. От 10г. съм клиент но положението става нетърпимо.
По-учудващо е как не са ти изрили темата още....тука негативни теми не се толерират....иди ги нахрани по големи форуми като бгмамам,сетком и т.н.

debelin написа:
Уважаеми дами и господа, работещи в булсатком - не ви ли е срам?!

Не ви ли е срам за услугата, която предлагате? За мрежата, която подържате? За отношението към клиентите, което имате? За неграмотността на персонала ви? За това, че сте обучили съпорта ви да лъже? За това, както дамите в директния съпорт, така и господата от техническия съпорт нямат елементарно възпитание за водене на телефонен разговор и не им се работи, а им се почива на работното им място? За това, че така нареченото ви "ръководство" се крие по миши дупки и не може да планира елементарен график за летни отпуски на персонала си?

Не ви ли е срам да пращате хора по адреси на клиенти, които миришат на животни, държат се невъзпитано и говорят все едно са в квартална кръчма? Не ви ли е срам да не можете да обслужите адекватно едно трасе (20м кабел) 2 седмици? Не ви ли е срам да имате "централен проблем" след всеки дъждец валнал над града ни? Не ви ли е срам, когато идвате и си тръгвате от работа, за това, което сте в професионална перспектива? Не ви ли е срам да подържате хора в редиците си, който обявяват на клиентите си, че говорят глупости, когато клиентите ви се опитват да потърсят резонна причина и решение на проблема с връзката си към вас?

За кои се имате вие, че така да се подигравате и унижавате клиентите си? За кои се имате вие за да лъжете и подвеждате клиентите си?

Вие, всички вие, които сте в редиците на булсатком, трябва да сте наясно, че вие работите за клиентите си, и че ако нас ни няма вие няма да имате хляб на масата си, поне като служители на тази компания.


Безкрайният ви непрофесионализъм и безотговорност ме залива всеки ден от както купихте предходния ми интернет доставчик. Успяхте да ми кипнете, когато 2 седмици след поредния "централен проблем" (Бога ми, като чуя тази фраза и изтръпвам0, вие все още не можете да оправите връзката си към имота ми. Що за отношение е това да не можете да изпратите 1 човек да подмени нужните компоненти с други и да се обади за проверка дали всичко е наред? Толкова ли е невъзможно да си свършите работата в предложения от вас срок - 72 часа. 72 часа с/у, които седят 336ч безхаберие и пълна незаинтересованост. Що за стандарт и фирмен облик подържате вие?



С крайно недоволство,
Спиридонов

Автор:  debelin [ 31 Юли 2018 13:08 ]
Заглавие:  Re: Не ви ли е срам?!

Отново е онова време от годината... ако ме разбирате.
Сутринта съпорта бие червени слушалки.
По обяд съпорта е претоварен.
Малко следобяд съпорта вдига телефона и казва - като се прибереш се обади на техниците да пуснат заявка :shock: . Казвам, че сигнал на адреса няма , независимо дали аз съм на адреса или не съм, и очаквам да оправят нещата възможно най-бързо. Отговор - като се прибереш се обади на техниците. :shock:

Миналата седмица - от четвъртък до понеделник без интернет. Тази седмица от вторник до към петък ще си откараме.

Тази година обаче аз нямам нерви за вас, дами и господа.
Услугата ми е предплатена до края на Август месец, но можете към днешна дата да минете и да си приберете кабелите.
Можете да си вземете договора, съпорта, техниците, услугата и мениджмънта и да си ги ползвате вие.


Всичко добро,
Спиридонов

Автор:  zdravkos [ 09 Юли 2020 21:11 ]
Заглавие:  Re: Не ви ли е срам?!

Изображение

Да поизтупам малко праха от темата...
от понделник вечер в района на кв. Славия няма интернет. КАКИТЕ от съпорта обясняват, че има централен проблем! 72ч. и все още никакво решение.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/