dreamfly написа:
Здравейте скъпи Булсатком служители и клиенти.
Имам безумно лошо качество на Интернет услугата си от 3 седмици и никой от служителите Ви не реагира на подадените от мен сигнали за това.
...
За това ви казвам сбогом и успех - аз минавам на друг оператор.
Аз им бях бесен снощи! Когато разбрах, че тия от ЕвроСпорт игнорират началото на мача на Григор.
Няма нет!!!!!!!!!
Отговарят ми стандартно с умрял от досада тон: "Проблемът е централен".
Принудих се да точа през мобилния интернет.
Питам ги: - Нали липсата на предплатена услуга следва да се компенсира?
Отново получавам стандартен отговор с умрял от досада дон: "Съгласно общите условия, ако до 72 часа..."
Няма извинение, няма съжаление, само бездушна чиновническа досада!
Представяш ли си някой да ми отговори така в офиса - одма отива на трудовата борса, барабар с лан кабелите си!
dreamfly, пък аз, дядовото, оня ден им предплатих над 200 кинта за 6 месеца... така че се налага да ги потърпя.