Прочетох, яко проблеми.
Ето допълнително резултати от сървър към моя адрес :
traceroute to 188.254.209.237 (188.254.209.237), 30 hops max, 60 byte packets
1 static.88-198-46-33.clients.your-server.de 88.198.46.33 de 2.847 ms 2.883 ms 2.872 ms
2 hos-tr2.juniper1.rz13.hetzner.de 213.239.224.33 de 0.147 ms
hos-tr3.juniper2.rz13.hetzner.de 213.239.224.65 de 0.189 ms
hos-tr1.juniper1.rz13.hetzner.de 213.239.224.1 de 0.179 ms
3 core21.hetzner.de 213.239.245.81 de 0.288 ms 0.279 ms 0.269 ms
4 core1.hetzner.de 213.239.245.177 de 4.991 ms 4.893 ms
core1.hetzner.de 213.239.245.218 de 4.829 ms
5 juniper1.ffm.hetzner.de 213.239.245.5 de 4.949 ms 4.869 ms 4.861 ms
6 decix.gcn.bg 80.81.192.169 de 44.940 ms 44.939 ms 44.931 ms
7 * * *
8 * * *
9 * * *
Та се получава, че проблема иде от Булсат, вероятно някой кабел по трасето малфункционира.
И още, че ми е забавно(jk) :
Bandwidth meter :
Your download speed is 1.045 Mbps or 133.727 kB/s
384 kbps DSL
768 kbps DSL
1000 kbps DSL
1.465 Mbps DSL/T1/Cable Modem
1.045 Mbps You
Малко ping-ване :
209.254.188.in-addr.arpa nameserver = ns4.bulsat.com.
209.254.188.in-addr.arpa nameserver = ns3.bulsat.com.
ns3.bulsat.com internet address = 46.40.72.2
ns4.bulsat.com internet address = 46.40.72.3
Та, как се подава писмена молба/жалба, че не ми се вярва, че ще направят нещо ако викнат техници да проверят(те няма да открият проблем даже).