лично аз не виждам нищо да си дал което да видим. възможно е проблема и да е другаде. многократно сме казвали и обеснявали, че информация от инструменти ползващи ICMP, не може да се приема като чиста монета при определяне качеството на връзката която предоставя един доставчик. ако една седмица звъниш и обясняваш, че нета ти е скапан, техническите лица обясняват че няма никакъв проблем с връзката а проблема е някъде в твоя компютър (това е хипотетичен пример), то какво очакваш да се направи? но ако смяташ че никой не обръща внимание, просто ми прати номера на договора си и телефона от който си се обаждал на лично съобщение и ще направим проверка.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл