Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 11 Дек 2019 02:21



Отговори на тема  [ 85 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Първи стъпки 
Автор Съобщение

Регистриран на: 12 Яну 2011 13:50
Мнения: 40
Отговори с цитат
Е, стига толкоз, един месец нали изкара... какво е един ден :mrgreen:


04 Юли 2013 14:19
Профил

Регистриран на: 03 Юли 2013 10:08
Мнения: 1
Отговори с цитат
Пф на мен преди малко ми дойде нета


04 Юли 2013 19:49
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 15:33
Мнения: 196
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
Тебе може и друго да ти е дошло, на дай да се разберем - не ми цапай темата. Тази тема е да си водя статистиката по итнетрнет от булсат като обикновен прост абонат.

Между другото нет още няма дома от булсат. Мегалана ми бичи обаче на 6666666 и приема всичко и изпраща всичко.
Подробности около загубата на нет от булсат ще дам утре. Имам си разговори с кол, хол и мол центрове и утрешния от съображение за сигурност ще го запиша.

П.С. Ришеее, бре нема те изям. Драсни некоя буква, че ми е тъпо без теб. Само ти кажем, че козу(и)на(я)ците вече използват лазерна епилация :lol: - с бози не се занимават :P


04 Юли 2013 21:05
Профил
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 15:33
Мнения: 196
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
Та идилията беше - 50 часа без булсатски нет.
В сряда малко преди 10:00 GSM-а ми дрънка, че булсатския нет е паднал. Не го спаси и рестарт на рутер и след като изчаках час време звъннах на
0 800 13 800. Тук една скоба, при всичките ми позвънявания нямаше отговор - всички оператори са заети а винаги се свързвах с оператор. Като обясних и момата ме свърза директно с техн. отдел и разгеле човека си разбираше от работата та веднага провери трасето и локализира проблема. Каза пращам екип и аз му благодарих.
Става обаче към 14:00 часа а нет няма още. Пак звънене и питам какво става и ми отговарят - авария по трасето и се работи.
След около час ми звънят вече техници да им подсигуря достъп до мазето да сменят кабел. Викам им - няма проблем, пращам човек да отвори. След малко пак те ми звънят и ми искат вече ако мога да подсигуря достъп този път до мазето от съседния вход, че от от там идвал кабела до моя вход. Е там вече не мога да подсигуря достъп.Не са успели да влязат в другия вход и така работата по проблема за деня се приключва.
Тук според мен самите техници нямат абсолютно никаква вина. Вината е на самата фирма, че няма договорки да обслужват трасетата си когато минават през частна собственост.
На следващия ден продължава да няма нет, но реших да не се обаждам да видя докога ще продължи това. Само звъннах в къщи да видя меркали ли са се техници и отговора беше - не. След обяд обаче ми прещрака една мисъл да проверя дали заявката ми за авария е приключена. Веднага 0 800 13 800 и олелееее чудо. Заявката приключена демек проблема решен, а аз нет немам :lol: . Питам момата каква е повредата и тя казва - техниците са подменили кабел. Казах и това ме интересува само и чао.
На третия ден бях почивка от работа и в къщи. Още като станах проверих и нема нет. Бях решил този път направо да псувам по тела, но погледнах през прозореца и о небеса - долу кола на булсат. Два часа работиха и накрая ми звъннаха че вече трябва да имам нет и го имаше.
Засега е добре и дали требе се моля на Господ да не прекъсне :lol:


06 Юли 2013 21:14
Профил

Регистриран на: 30 Май 2012 22:28
Мнения: 21
Отговори с цитат
DevNull написа:
Вината е на самата фирма, че няма договорки да обслужват трасетата си когато минават през частна собственост.

Точно!
По тази причина една година чакам да включат оптичния кабел.
За беда другите доставчици наоколо са ... гола вода.
Мразя ADSL :mrgreen:


07 Юли 2013 01:30
Профил
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2011 14:10
Мнения: 36
Отговори с цитат
DevNull написа:
Та идилията беше - 50 часа без булсатски нет.


Много си чакал, аз ако остана и 30ч. и ще го спра. В договора не е записано макс. време за стоене без интернет, затова ще го спра вероятно и след 24-тия час. Все там 10-20KB минимално трябва да има, след първото денонощие.
Иначе оптиката е нещо съвършено. От както съм на pon съм забравил какво е да си без нет.


27 Юли 2013 20:06
Профил
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 15:33
Мнения: 196
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
Почва да ми писва на..... от булсатския нет. Пак прекъсване и пак набутване заради една тъпа патка от кол центъра.
Историята:
В 6:30 гледам нема го. Проверявам за повреди при мен и няма.
Около 8:30 пак проверявам - нема. Тръгнах за работа и по път звъня на *4800 и искам да дам заявка за ааврия. Момата ме пита дали съм пред компа и казах че не съм.
Последва – Обадете се когато сте си в къщи. :mrgreen: Ужас направо. Бахти обслужването.
Казвам и че при мен всичко е наред и да проверят трасето. Отговора беше – Съжалявам при мен не свети индикация за проблем. :lol: :lol: Ха ха ха. Казах и че се връщам и ще се обадя пак. Така и направих.
Пак проверявам рутера, даже прехвърлих другия рутер от мегаланския ми нет и нет от булсат к*рец.
Айде пак на *4800 и ми се обажда друга мацка. Тя директно ме свърза с техн. отдел и човека от там провери и установи: нета е спрял около 2:00 часа и то не само при мен а в целия вход.
Какво обаче ми каза първата глупендърка – нямала индикация за повреди.
Разбрахме се с техника, че си връшам титулярния рутер за булсата и излизам за работа.
След около половин час ми звънят техници и ме карат да проверя, но им казах че по-късно ще мога. Щом се добрах до комп с нет проверих и си видях рутера в мрежата.
Значи можело и да се провери и да се отстрани аварията и без да съм дома.
Резултат:
Допълнително набутване с един разговор на *4800 и 10км разход за гориво и амортизация на автомобила ми. Благодарение на некомпетентна и неуслужлива служителка от кол центъра.


20 Авг 2013 11:20
Профил
Аватар

Регистриран на: 17 Юли 2010 19:06
Мнения: 13
Местоположение: Ловеч, София
Отговори с цитат
DevNull написа:
Почва да ми писва на..... от булсатския нет. Пак прекъсване и пак набутване заради една тъпа патка от кол центъра.
Историята:
В 6:30 гледам нема го. Проверявам за повреди при мен и няма.
Около 8:30 пак проверявам - нема. Тръгнах за работа и по път звъня на *4800 и искам да дам заявка за ааврия. Момата ме пита дали съм пред компа и казах че не съм.
Последва – Обадете се когато сте си в къщи. :mrgreen: Ужас направо. Бахти обслужването.
Казвам и че при мен всичко е наред и да проверят трасето. Отговора беше – Съжалявам при мен не свети индикация за проблем. :lol: :lol: Ха ха ха. Казах и че се връщам и ще се обадя пак. Така и направих.
Пак проверявам рутера, даже прехвърлих другия рутер от мегаланския ми нет и нет от булсат к*рец.
Айде пак на *4800 и ми се обажда друга мацка. Тя директно ме свърза с техн. отдел и човека от там провери и установи: нета е спрял около 2:00 часа и то не само при мен а в целия вход.
Какво обаче ми каза първата глупендърка – нямала индикация за повреди.
Разбрахме се с техника, че си връшам титулярния рутер за булсата и излизам за работа.
След около половин час ми звънят техници и ме карат да проверя, но им казах че по-късно ще мога. Щом се добрах до комп с нет проверих и си видях рутера в мрежата.
Значи можело и да се провери и да се отстрани аварията и без да съм дома.
Резултат:
Допълнително набутване с един разговор на *4800 и 10км разход за гориво и амортизация на автомобила ми. Благодарение на некомпетентна и неуслужлива служителка от кол центъра.


Лошото е маи, че за IPTV ще трябва и интернет на Булсатком, който ако спира толкова често колкото казвате, то ние и ТВ няма да имаме... Някой доволен от този нет има ли изобщо?


20 Авг 2013 11:34
Профил

Регистриран на: 11 Дек 2010 12:44
Мнения: 96
Отговори с цитат
Съвета ми е за повреди на нета да се обръщате към най-близкия офис на Булсатком (може и по телефона).Изпитал съм го.Дори ми дадоха директен телефон на техниците,които могат да направят проверка веднага.


20 Авг 2013 11:59
Профил
Аватар

Регистриран на: 04 Апр 2012 19:31
Мнения: 14
Местоположение: Нека майка ти бъде с мен !
Отговори с цитат
Как не ви стана ясно за ИПТВ ви трябва оптика на булсатком-а. Doughhh :| .Аз съм доволен от интернета :)


23 Авг 2013 14:37
Профил

Регистриран на: 30 Яну 2012 16:45
Мнения: 9
Отговори с цитат
То си е изцяло до района, в който се намираш и мрежата, която наследяваш. В моя случай наследиха Люлин нет, но най-новата им мрежа и доста бързо обърнаха на оптика. От както ни пуснаха на оптика съм нямал интернет за не повече от 20 минути и то проблема е бил по трасето някъде, защото кабела не линкваше в ПОН-а.

Запознат съм с друг доставчик доста детайлно и общо взето има значение и къде се намираш географски. Има райони, в които проблемът е при всички доставчици, заради чести аварии на ЧЕЗ да кажем.. има райони без никакви проблеми, предимно крайните квартали.


27 Авг 2013 17:52
Профил
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 15:33
Мнения: 196
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
Айде почва се. От 4 дни е така.
Изображение
Идва изчезва.
Онзи ден звънях и ме лъжат че све е наред.
Сега звънях и поисках връзка с интернет отдел и после 4 мин чакам ма нъц нема никой.
Приемниците ви разкарах наред е и нета.
По-скоро ще си поискам второ IP от Мегалана за да знам че ми е сигурно.


05 Окт 2013 20:02
Профил
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 15:33
Мнения: 196
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
Още 5 мин чекане на *4800 и никой.
Кой ми плаща телефона бре?


05 Окт 2013 20:14
Профил
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 15:33
Мнения: 196
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
Цитат:
Pinging 188.254.232.1 with 32 bytes of data:

Reply from 188.254.232.1: bytes=32 time=2ms TTL=64
Reply from 188.254.232.1: bytes=32 time=2ms TTL=64
Reply from 188.254.232.1: bytes=32 time=3ms TTL=64
Reply from 188.254.232.1: bytes=32 time=1ms TTL=64

Ping statistics for 188.254.232.1:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 1ms, Maximum = 3ms, Average = 2ms


Да не повервам ма някой или е видял тук или след последното звънене и хокане на *4800 снощи днес е наред.
Ако задържи така съм благодарен на този, който си е свършил работата.


06 Окт 2013 14:04
Профил
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 15:33
Мнения: 196
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
Обръщам си благодарностите в споменаване на нечии роднини.
Пак се почна полека-лека.

Цитат:
Pinging 188.254.232.1 with 32 bytes of data:

Request timed out.
Reply from 188.254.232.1: bytes=32 time=2ms TTL=64
Reply from 188.254.232.1: bytes=32 time=2ms TTL=64
Reply from 188.254.232.1: bytes=32 time=1ms TTL=64

Ping statistics for 188.254.232.1:
Packets: Sent = 4, Received = 3, Lost = 1 (25% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 1ms, Maximum = 2ms, Average = 1ms


06 Окт 2013 21:47
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 85 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®