Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 22 Авг 2019 09:09



Отговори на тема  [ 85 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6
Първи стъпки 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 15:33
Мнения: 186
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
Още не сим платил за януари. Но от 09.12.2013г(от как пуснах жалбата) не се ебавал нета. Иначе никой не ми се е обадил да провери :lol:


22 Дек 2013 13:49
Профил

Регистриран на: 22 Дек 2012 15:16
Мнения: 3
Местоположение: тОз тИлИвИзУр
Отговори с цитат
DevNull написа:
Реших да не чакам до понеделник и булнета го разкарах още днес.
Е какво ми дават хората
http://www.speedtest.net/my-result/3121906335

С това завършвам мемоарите си в темата. :D


За колко мегабита плащаш? Аз също съм на с нет на Мтел и е 30 Mbps.


15 Май 2014 21:45
Профил
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 15:33
Мнения: 186
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
Мали, малий чак не повервах, че тази ми тема още виси в тоо форум - малко редактирана де :P .
Та на проблема:
От както резнаха резолюцията на Kodi и оставиха пълния поток за фюжъна гледам, че скоростта ми на down е паднала наполовина, а ъпа си е същия.
Става въпрос за Люлин3 и модераторете да обърнат Фнимание и да докладват дето трябва, за да не почвам старата песен на нов глас с жалби до висшестоящи и по-нагоре.


01 Окт 2016 22:26
Профил

Регистриран на: 03 Окт 2016 19:33
Мнения: 4
Отговори с цитат
Просто ще оставя това тук за хора, които обмислят да използват високоскоростния интернет на Булсатком за нещо повече от проверка на и-мейли (за нещастие няма гаранция за отваряне на страници). Разбира се, както повечето техници казват - "това е напълно очаквано и нормално", тъй че няма причина за притеснение. Данните са от последните три дни, като проблемът продължава вече над месец, ако изключим почти една седмица някъде в промеждутъка.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Лек ден, и благодаря на техниците, които поне бяха искрени с мен и наистина се опитаха да решат проблемът.


03 Окт 2016 19:48
Профил
Аватар

Регистриран на: 13 Апр 2011 08:29
Мнения: 7
Отговори с цитат
Леле голяма шарения голямо нещо ;) Само не разбрах защо през цялото време пингваш сайта на Булсатком който е в Стара Загора докато ти си в София. Мериш как им работи преноса до Стара Загора ;)

nslookup www.bulsat.com
Server: 46.40.72.19
Address: 46.40.72.19#53

Non-authoritative answer:
Name: www.bulsat.com
Address: 46.40.123.204

whois 46.40.123.204
[Querying whois.arin.net]
[Redirected to whois.ripe.net]
[Querying whois.ripe.net]
[whois.ripe.net]
% This is the RIPE Database query service.
% The objects are in RPSL format.
%
% The RIPE Database is subject to Terms and Conditions.
% See http://www.ripe.net/db/support/db-terms-conditions.pdf

% Note: this output has been filtered.
% To receive output for a database update, use the "-B" flag.

% Information related to '46.40.123.192 - 46.40.123.255'

% Abuse contact for '46.40.123.192 - 46.40.123.255' is 'abuse@bulsat.com'

inetnum: 46.40.123.192 - 46.40.123.255
netname: BULSATCOM-INFRASTRUCTURE
remarks: INFRA-AW
descr: Bulsatcom AD
descr: Stara Zagora
descr: Bulgaria
country: BG
admin-c: NHH666
tech-c: BNL1-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: BULSATCOM-MNT
created: 2010-10-11T07:47:09Z
last-modified: 2011-02-10T15:24:52Z
source: RIPE

И освен това май откри топлата вода че въпросния сайт заради такива като тебе има шеип на icmp-то. 'Ко не знаеш какво е icmp ще ти обадя.


05 Окт 2016 12:56
Профил

Регистриран на: 03 Окт 2016 19:33
Мнения: 4
Отговори с цитат
Техниците пингват през CMD до този, затова го използвах като пример, повечето хора не биха искали да виждат какво става с чуждестранни сайтове. Очевидно крайният резултат е без значение за загубите, тъй като те започват на първия 'hop' след router-a. И ако наистина имате информация, която би ми помогнала, с удоволствие бих се радвал да ми 'обадите'.


07 Окт 2016 22:55
Профил
Аватар

Регистриран на: 13 Апр 2011 08:29
Мнения: 7
Отговори с цитат
Е ти си намерил правилните хора от които да вземеш акъл "техниците" ;)
Та на въпроса. Никой по света не е длъжен да отговаря на ping. Това в особено голяма степен се отнася за web сървъри и router-и. Прчината е да се защитят в известна степен от icmp flood-ове. Затова е практика да се филтрира или в по мекия вариант ограничи блоя icmp пакети които се обслужват от машината/router-а. Понеже icmp протокола не се ползва за нищо сериозно затова и по подразбиране е нископриоритетен процес за кажи речи всички системи. Тоест с други думи казано пингвайте щом ви влече но това на практика не показва нищо.
Аз лично съм имал следната ситуация: Прекрасен ping до целия свят без загуби джитер и прочие в комбинация със супер скапан международен интернет. И то не на Булсат а на най-прехваления доставчик за всички времена. Амин ! :)

В момента съм на оптика в София на 100Мб и ги правя във всички посоки. За около 5 години съм имал 4 прекъсвания на интернета последното беше преди около 2 седмици доколкото разбрах бил е намесен багер :) Нямах нет почти цял ден но го оправиха същата вечер. Общо взето най-стабилната услуга която съм ползвал някога. Ако се наложи да ги сменя някога ще държа пак да е оптика до в къщи ( не до блока, квартала и прочие рекламни простотии ).


14 Окт 2016 13:35
Профил

Регистриран на: 03 Окт 2016 19:33
Мнения: 4
Отговори с цитат
Не съм казал, че разбирам особено, но бях пуснал един интересен пост преди няколко дни, който за нещастие не достигна до форума. Пингването, което използвах беше единствено за да покажа на техниците целия маршрут, по който минават пакетите до сайта им с надеждата да им помогне по някакъв начин, както и да не се налага да чувам 'рестартирахте ли router-а'. Все пак оценявам частичното обяснение, но смятате ли, че тези ограничения за flood започват с достигането на първата дестинация по пътя към избрания сайт? Също така, ако всичко с услугата на Булсатком беше наред при мен, не бих си правил труда да купувам програми, за да направя няколко screenshot-и, нали?


16 Окт 2016 00:09
Профил
Аватар

Регистриран на: 13 Апр 2011 08:29
Мнения: 7
Отговори с цитат
Не казвам че нямаш проблем. Предполагам че имаш обаче както казах пинга в твоя тест нищо не показва. Ако имаш проблем то най-вероятно е в трасето до тебе което е L2 тоест switch-ове влакна жици медия конвертори и прочие които няма как да се диагностицират с пинг до web server. От първия хоп след твоя фалшив адрес (192.168.0.1) тоест ( 188.254.216.1 ) следва опорната мрежа на доставчика а едва ли тази част от трасето е проблем понеже няма доставчик които да остави претоварено или проблемно опорно трасе без да го оправи. Причината е че ако си например в Младост и трасето им до Младост е зле ще пострадат всички в Младост и следователно ще загубят много клиенти. Тоест най вероятно си на мед , понеже на оптика подобни проблеми са малко вероятни, и има някакъв проблем в жиците/switch-овете/... до тебе. Тук вече има смислъл от пинг но само до 188.254.216.1 и то като извадиш от уравнението твоето рутерче ( демек 192.168.0.1 ) понеже проблема може и да е в него. Тоест предлагам ти да тестваш с пинг до 188.254.216.1 на машина директно вързана към кабела които ти идва отвън и като си спрял всеки друг трафик който може да ти товари трасето ( например торенти ) . И тогава ако имаш загуби звъниш, настояваш, ако трябва вдигаш скандали докато ги оправят. :)
BTW
Ако имаш проблем с трасето няма да можеш да си правиш и скоростите. Какво казва speedtest-а ?

А и още нещо. Нали не тестваш през машина вързана през wifi към рутерчето ти ? Ако е така всеки доставчик ще ти се изсмее и то с основание. :)

И последно не успях да видя в графиките ти никъде да се мерят загуби. Доколкото схващам са за закъснение ? Не се сещам какво демонстрираш с тях. Последно имаш ли загуби или не. С какъв размер на пакета пингва тая шарения. Ползва ли don't fragment флага на icmp-то. Може ли да рисува загуби или поне да даде някаква смислена информация за загуби ?


18 Окт 2016 09:57
Профил

Регистриран на: 03 Окт 2016 19:33
Мнения: 4
Отговори с цитат
Да, всичката шарения в червено са загубени пакети, ако беше забавяне графиката щеше да е в черно, а линията с огромни spike-ове.Тестът съм го правил и през router, и директно през кабела без абсолютно никаква разлика. Това ми беше и цялата идея за загубите - че започват още от първото достигнато IP, затова и по-нагоре написах, че няма особено значение кой сайт съм избрал. Програмката пингва с минималните 32 бита през 1 секунда. Честно казано, в момента нямам оплаквания, но нека не урочасваме. Явно някъде трасето наистина е било претоварено, но съм сигурен, че и техниците са се постарали да отстранят проблема - все пак това продължи около 2 месеца. Speedtest-ът показваше нормалната скорост, като на моменти запичаше, също така пишеше, че не може да отчете загубите (% packet loss - not available). Hahobrum, още веднъж благодаря за обяснениета.


22 Окт 2016 17:21
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 85 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®