Здравей GTspecial
В договора ти, ясно е упоменато по какъв начин да уведомиш компанията за възникнал проблем, при ползване на услугата.
Също така и на страницата на компанията са дадени същите координати за връзка.
Но тъй като явно си чел избирателно, ще ти кажа как да се свържеш за да ти бъде оказано съдействие.
Обади се на телефон 080013800 (за стационарни телефони) или *4800 (за мобилни телефони).
На тези телефонни номера ще се свържеш с националния информационен център, от където ще те свържат с техническия отдел, там ще направят проверка на оплакването ти и ако е възможно ще ти окажат съдействие по телефона, ако е нужна намеса на място, ще бъде подаден сигнал към техниците за твоя район за да бъде отстранен проблема.
Ако все още смяташ, че има некоректно отношение от страна на компанията спрямо теб като потребител, можеш да изпратиш оплакване по електронна поща на адрес
support@bulsat.com или да го подадеш във всеки един от офисите на компанията в писмен вид.
екипа на форума ти желае бързо разрешаване на проблема.