Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 28 Мар 2024 16:26



Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Слаб интернет, Фондови жилища 
Автор Съобщение

Регистриран на: 05 Ное 2012 16:02
Мнения: 4
Отговори с цитат
От последния дъжд (31.10.2012г.) итернета значително ми отслабна, като upload-a го нямаше никакъв. Download: 12-13mb/s, upload: 0.23-0.60 (през speedtest.net). След което събота и неделя нещата се промениха стана обратното, мислех, че е заради лошото време, но до сега не се подобрява. А е доста непоносимо.. даже клипове от http://www.vbox7.com ги зарежда много дълго..
http://www.speedtest.net/result/2288386382.png
http://www.speedtest.net/result/2288402530.png
http://www.speedtest.net/result/2288409917.png
http://www.speedtest.net/result/2288412490.png
Настройките на рутера не са пипани, рестартиран е и гарантирам, че не е от него! Пробвал съм и през лан кабела, нещата се същите..Надявам се, че скоро нещата ще се върнат по старо му.

П.П. ще има ли скоро оптика до Фондови жилища?

Успехи!


05 Ное 2012 23:47
Профил

Регистриран на: 05 Ное 2012 16:02
Мнения: 4
Отговори с цитат
3 дни никакъв отговор!
Да смятам ли, че сте не заинтересовани?!!!!!
Или да сезирам КЗП...за да ви погнат..
всяко нещо в България с проверки ли трябва да се съпътства или можем и да си свършим работата?!!

П.П докога ще заплащаме нещо, което не получаваме??
Ще ми върнете ли парите за периода, в който НЕ получавам заплатена от мен услуга,
което заплащане (респективно получаване) е точно регламентирано в ЗЗД?


08 Ное 2012 20:01
Профил

Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44
Мнения: 330
Отговори с цитат
Здравей GTspecial
В договора ти, ясно е упоменато по какъв начин да уведомиш компанията за възникнал проблем, при ползване на услугата.
Също така и на страницата на компанията са дадени същите координати за връзка.
Но тъй като явно си чел избирателно, ще ти кажа как да се свържеш за да ти бъде оказано съдействие.
Обади се на телефон 080013800 (за стационарни телефони) или *4800 (за мобилни телефони).
На тези телефонни номера ще се свържеш с националния информационен център, от където ще те свържат с техническия отдел, там ще направят проверка на оплакването ти и ако е възможно ще ти окажат съдействие по телефона, ако е нужна намеса на място, ще бъде подаден сигнал към техниците за твоя район за да бъде отстранен проблема.
Ако все още смяташ, че има некоректно отношение от страна на компанията спрямо теб като потребител, можеш да изпратиш оплакване по електронна поща на адрес support@bulsat.com или да го подадеш във всеки един от офисите на компанията в писмен вид.
екипа на форума ти желае бързо разрешаване на проблема.


09 Ное 2012 13:46
Профил

Регистриран на: 05 Ное 2012 16:02
Мнения: 4
Отговори с цитат
:shock: Нещата тръгнаха "на добре"!
Свързах се с техниците, ще пратят екип.
Досега съм нямал никакви оплаквания, ама да видим..
Като отстранят проблема ще допиша дали всичко е О.К...


09 Ное 2012 15:59
Профил

Регистриран на: 05 Ное 2012 16:02
Мнения: 4
Отговори с цитат
пРОБЛЕМА СЕ реши с мъки..ама свърши..
оказа се развален суич..смениха го и сега всичко е ОК..
като малка забележка мога да посоча слабата координация
м/у екипите по поддръжката ..


05 Яну 2013 19:59
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 5 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®