Оптиката на Булсатком е пред вратата ми /в жк. Изток/ от 1 година и половина, а повече от 2 години на въпроса, кога ще имам оптичен интернет от офисите на оператора ми отговарят: "Проверете в края на следващия месец". Може ли да вложиш толкова много средства в окабеляване с оптика на цели квартали и накрая да не предлагаш услугата търсена от стотици, а вероятно и хиляди абонати? Явно МОЖЕ! Нямали някакви скъпи устройства чрез, които да се активират оптиките към чакащите абонати. От 8 години съм лоялен клиент на Булсатком, но след двугодишно чакане за оптичен интернет, търпението ми започва да се изчерпва и вероятно скоро ще последвам немалкото мои съседи и познати, които станаха абонати на други доставчици предлагащи пакетни услуги на атрактивни цени. За съжаление ...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл