Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 22 Ное 2017 21:28



Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Не ви ли е срам?! 
Автор Съобщение

Регистриран на: 04 Фев 2008 00:14
Мнения: 1
Отговори с цитат
Уважаеми дами и господа, работещи в булсатком - не ви ли е срам?!

Не ви ли е срам за услугата, която предлагате? За мрежата, която подържате? За отношението към клиентите, което имате? За неграмотността на персонала ви? За това, че сте обучили съпорта ви да лъже? За това, както дамите в директния съпорт, така и господата от техническия съпорт нямат елементарно възпитание за водене на телефонен разговор и не им се работи, а им се почива на работното им място? За това, че така нареченото ви "ръководство" се крие по миши дупки и не може да планира елементарен график за летни отпуски на персонала си?

Не ви ли е срам да пращате хора по адреси на клиенти, които миришат на животни, държат се невъзпитано и говорят все едно са в квартална кръчма? Не ви ли е срам да не можете да обслужите адекватно едно трасе (20м кабел) 2 седмици? Не ви ли е срам да имате "централен проблем" след всеки дъждец валнал над града ни? Не ви ли е срам, когато идвате и си тръгвате от работа, за това, което сте в професионална перспектива? Не ви ли е срам да подържате хора в редиците си, който обявяват на клиентите си, че говорят глупости, когато клиентите ви се опитват да потърсят резонна причина и решение на проблема с връзката си към вас?

За кои се имате вие, че така да се подигравате и унижавате клиентите си? За кои се имате вие за да лъжете и подвеждате клиентите си?

Вие, всички вие, които сте в редиците на булсатком, трябва да сте наясно, че вие работите за клиентите си, и че ако нас ни няма вие няма да имате хляб на масата си, поне като служители на тази компания.


Безкрайният ви непрофесионализъм и безотговорност ме залива всеки ден от както купихте предходния ми интернет доставчик. Успяхте да ми кипнете, когато 2 седмици след поредния "централен проблем" (Бога ми, като чуя тази фраза и изтръпвам0, вие все още не можете да оправите връзката си към имота ми. Що за отношение е това да не можете да изпратите 1 човек да подмени нужните компоненти с други и да се обади за проверка дали всичко е наред? Толкова ли е невъзможно да си свършите работата в предложения от вас срок - 72 часа. 72 часа с/у, които седят 336ч безхаберие и пълна незаинтересованост. Що за стандарт и фирмен облик подържате вие?



С крайно недоволство,
Спиридонов


25 Авг 2017 18:51
Профил
Online

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 349
Отговори с цитат
Виж сега колега по нещастие, донякъде си прав, но толкова си могат хората, не им се сърди. Заплатите им са много ниски и кадърните им техници се разбягаха. Изхода от ситуацията е: не да им изискваш "професионализъм и отговорност", а да си прекратиш договора с Булсатком и да минеш на друг оператор. Аз минах на Виваком, но и те са същите мундари, докато не им спретна в офиса им образцов скандал, с викове и крясъци, не си мърдат пръста. Изглежда из цяла България сме си "се така".


25 Авг 2017 20:55
Профил

Регистриран на: 24 Юли 2014 19:37
Мнения: 12
Отговори с цитат
Добре бе хора , ей вече започва да ми писва с това ваше оправдание за смяна на оператора в подобни случай. Но не е толкова просто колкото някой си мислят. Не толкоз за друго , а най - вече заради това , че ако си фен на испанското първенство по футбол, тогаз кажете ми кво правим . Кой друг оператор осфен вас го излъчва. Така че , ако искам да го гледам - ща не ща съм принуден да остана при вас.


25 Авг 2017 21:26
Профил
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 23:07
Мнения: 265
Местоположение: София Младост
Отговори с цитат
Който иска, намира начин! Който не иска намира оправдание! Предполагам си грамотно момче/мъж, чувал си за интернет и стриймове. Моите деца така гледат НБА, а не това което предлага шибаната диема


26 Авг 2017 21:24
Профил

Регистриран на: 26 Апр 2014 18:27
Мнения: 12
Отговори с цитат
а случайно да ви е направило впечатление - на всички - когато има "централен проблем" операторките на телефона за връзка не ви свързват с никой. имало заповед при "централен проблем" да не ви свързват с никого. що за заповед. прикрива ли се нещо по този начин?


29 Авг 2017 10:22
Профил

Регистриран на: 03 Фев 2014 19:45
Мнения: 5
Отговори с цитат
debelin написа:
Уважаеми дами и господа, работещи в булсатком - не ви ли е срам?!

С крайно недоволство,
Спиридонов


Без да погледна разбрах че е ваш първи пост във форума.
Тук неочаквайте съгласни отговори. Отговори от рода "ако не ти харесва премини към друг оператор" са най чести. Типично българско държание. Ако те еб.т всеки ден, трябва да се радваш.
Това е България. Гледаме напред и от зад каквото става.
А към стримовете, на какво качество и картина гледахте бокса в неделя от Вегас? Най малко в 4К на екран 100". :lol:


29 Авг 2017 12:12
Профил

Регистриран на: 26 Фев 2011 16:14
Мнения: 9
Отговори с цитат
Напълно подкрепям мнението. Ужасно безхаберие...откакто купиха Люлин НЕТ положението стана трагично.
Нагли лъжливи отговори от поддръжката....липса на интернет по над 72ч. Лошото е че става по-зле, а не по-добре. Обмисляме всички абонати на булсат в нашив блок да сменим доставчика. От 10г. съм клиент но положението става нетърпимо.
По-учудващо е как не са ти изрили темата още....тука негативни теми не се толерират....иди ги нахрани по големи форуми като бгмамам,сетком и т.н.

debelin написа:
Уважаеми дами и господа, работещи в булсатком - не ви ли е срам?!

Не ви ли е срам за услугата, която предлагате? За мрежата, която подържате? За отношението към клиентите, което имате? За неграмотността на персонала ви? За това, че сте обучили съпорта ви да лъже? За това, както дамите в директния съпорт, така и господата от техническия съпорт нямат елементарно възпитание за водене на телефонен разговор и не им се работи, а им се почива на работното им място? За това, че така нареченото ви "ръководство" се крие по миши дупки и не може да планира елементарен график за летни отпуски на персонала си?

Не ви ли е срам да пращате хора по адреси на клиенти, които миришат на животни, държат се невъзпитано и говорят все едно са в квартална кръчма? Не ви ли е срам да не можете да обслужите адекватно едно трасе (20м кабел) 2 седмици? Не ви ли е срам да имате "централен проблем" след всеки дъждец валнал над града ни? Не ви ли е срам, когато идвате и си тръгвате от работа, за това, което сте в професионална перспектива? Не ви ли е срам да подържате хора в редиците си, който обявяват на клиентите си, че говорят глупости, когато клиентите ви се опитват да потърсят резонна причина и решение на проблема с връзката си към вас?

За кои се имате вие, че така да се подигравате и унижавате клиентите си? За кои се имате вие за да лъжете и подвеждате клиентите си?

Вие, всички вие, които сте в редиците на булсатком, трябва да сте наясно, че вие работите за клиентите си, и че ако нас ни няма вие няма да имате хляб на масата си, поне като служители на тази компания.


Безкрайният ви непрофесионализъм и безотговорност ме залива всеки ден от както купихте предходния ми интернет доставчик. Успяхте да ми кипнете, когато 2 седмици след поредния "централен проблем" (Бога ми, като чуя тази фраза и изтръпвам0, вие все още не можете да оправите връзката си към имота ми. Що за отношение е това да не можете да изпратите 1 човек да подмени нужните компоненти с други и да се обади за проверка дали всичко е наред? Толкова ли е невъзможно да си свършите работата в предложения от вас срок - 72 часа. 72 часа с/у, които седят 336ч безхаберие и пълна незаинтересованост. Що за стандарт и фирмен облик подържате вие?



С крайно недоволство,
Спиридонов


19 Ное 2017 13:30
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®