от почти две седмици имам проблем с интернета ходя всеки ден до офиса и ми каэват, че щял да дойде екип. идвай края на месеца искат да се плаща такса, ако не платиш те спират, а никой не оправя повредата моля эа помощ, съвети как да се процедира (энам че най-лесно е да се махна от булсата)
Аз повече от два месеца чаках за смяна на фюжън приемник. Питах по телефон, на каса, и нищо. Накрая написах един любезен мейл до 2-3 имейл адреса, които намерих на страницата. След по-малко от 2 часа се обадиха техници, и попитаха кога ми е удобно да ми сменят приемника, можели да дойдат след 20 минути. Дойдоха след 30. На другата сутрин ми се обадиха и казаха, че виждат, че приемника вече е сменен, и дали всичко е наред. Може би това е начина за работа, знам ли.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл