Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 20 Апр 2024 18:55



Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Интернет в гр. Русе 
Автор Съобщение

Регистриран на: 06 Яну 2013 04:16
Мнения: 3
Отговори с цитат
Въпрос до регионалния мениджър: Кога ще се предлага интернет в гр. Русе?
Благодаря предварително за отговора!


08 Яну 2013 01:16
Профил

Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44
Мнения: 330
Отговори с цитат
Съмнявам се, че регионалния мениджър на региона чете този форум или по-точно тази секция. Ако имаш официално питане към него, можеш да го отправиш в писмен вид в офис или на електронна поща и ще му бъде предадено.


09 Яну 2013 12:24
Профил

Регистриран на: 06 Яну 2013 04:16
Мнения: 3
Отговори с цитат
Все пак това е официален фирмен форум, и би било логично да чете тази секция, при положение, че в града не се предлага тази услуга, да научи нещо ново.
По пощата... Бихте ли ми дали пощата? Не, че ще има смисъл.
В офис, писмено запитване - няма отговор! Ясна е процедурата.
Просто този господин К***н. не работи по този въпрос вече две години и най- лесния отговор е скоро. Колко скоро? Лесно е да се чака само заплатата, като едно време в армията.
Лесно е да се вземаш пари за две противоположни действия (бездействия).
Клиентите имат интерес да получават пакетна услуга цифрова телевизия+интернет на тази цена.
Кой има интерес да няма интернет? Конкурентни фирми!
Няма водене на преговори!


11 Яну 2013 02:37
Профил

Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44
Мнения: 330
Отговори с цитат
ако си подал официално писмено запитване в офис, то трябва то да е получило входящ номер.
електронните пощенски кутии на които можеш да изпращаш запитвания, оплаквания и предложения, са ясно упоменати и в договора и на страницата ни.


11 Яну 2013 19:08
Профил

Регистриран на: 06 Яну 2013 04:16
Мнения: 3
Отговори с цитат
Няма как клиентите да получат входящ номер в офис, листът отива в когото не трябва и в коша. Предпочитам тук да изложа запитване, евентуално да отговори публично, дължи го на абонатите, които често /ежедневно/ отправят запитвания в офисите за интернета. Не на мен, аз знам какво е разумното решение, а то е да се смени регионалния мениджър на гр. Русе и регион, защото няма необходимите компетенции и качества за тази длъжност. На всеки въпрос зададен от служител, отговаря ,, не знам, трябва да попитам, не зависи от мен''. Няма да има развитие по този въпрос, а какво се очаква и като стартира 4G мрежата?!.
Знам кой е подходящия човек, който знае кой доставчик се продава и е готов да води преговори!


12 Яну 2013 01:52
Профил

Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44
Мнения: 330
Отговори с цитат
Не знам защо реши, че няма начин да се получи входящ номер?
Ако смяташ, че в офисите в града прикриват оплакванията на клиентите, нищо не ти пречи да отправиш оплакване или предложение по електронната поща.
Дори и в електронен вид, писмото ще бъде разгледано от хора които ще преценят дали оплакването е основателно.
А между другото на въпроса ти към регионалния, ще ти отговоря аз за да се прекрати безсмислената тема.
Регионалния мениджър, не е самостоятелен управник на губерния, той се съобразява с решения които се вземат от ръководството на компанията. Ако ръководството е решило да пусне услуга в даден град или да отложи пускането поради причина известна на тях, регионалния изпълнява решенията които са взети. Това, че някой местен доставчик е решил, че изгаря от желание да се отърве от отговорностите които носи към клиентите си и служителите си и си мисли, че Булсатком ще го отърве от тях срещу голяма сума пари с която той ще си гледа кефа, явно живее в голяма заблуда.
За мен темата е изчерпана.


12 Яну 2013 03:41
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 6 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®