Автор |
Съобщение |
RumBG
Регистриран на: 24 Ное 2011 21:42 Мнения: 6 Местоположение: Велико Търново
|
https://www.dropbox.com/s/3ds4n334tapkgqx/VID_20170611_123229.mp4?dl=0Фюжън боксът е на два дена. За втори път се появява, след като фюжънчето е седяло в режим на готовност известно време. След изключване и включване от захранването се оправя. Веднъж (за сега) този "ефект" се появи и докато си гледах тв. Предполагам е дефектен и за смяна?
|
12 Юни 2017 15:30 |
|
|
Iliyan N
Регистриран на: 12 Фев 2011 14:52 Мнения: 163 Местоположение: Italy
|
За смяна без съмнение!
Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk
|
12 Юни 2017 16:24 |
|
|
XaMaB
Регистриран на: 17 Окт 2010 21:42 Мнения: 348
|
RumBG написа: https://www.dropbox.com/s/3ds4n334tapkgqx/VID_20170611_123229.mp4?dl=0Фюжън боксът е на два дена. За втори път се появява, след като фюжънчето е седяло в режим на готовност известно време. След изключване и включване от захранването се оправя. Веднъж (за сега) този "ефект" се появи и докато си гледах тв. Предполагам е дефектен и за смяна? Може и от HDMI може и от Fusion-a да е. Един съвет, направи горе да ти показва 720 50Hz освен ако не си в USA или Китай, примерно
|
12 Юни 2017 19:33 |
|
|
RumBG
Регистриран на: 24 Ное 2011 21:42 Мнения: 6 Местоположение: Велико Търново
|
XaMaB написа: RumBG написа: https://www.dropbox.com/s/3ds4n334tapkgqx/VID_20170611_123229.mp4?dl=0Фюжън боксът е на два дена. За втори път се появява, след като фюжънчето е седяло в режим на готовност известно време. След изключване и включване от захранването се оправя. Веднъж (за сега) този "ефект" се появи и докато си гледах тв. Предполагам е дефектен и за смяна? Може и от HDMI може и от Fusion-a да е. Един съвет, направи горе да ти показва 720 50Hz освен ако не си в USA или Китай, примерно Нагласих го от автоматични настройки на 720p 50Hz, остава да погледам и да тествам. За HDMI не съм сигурен, до сега бяхме с ZHD-210, а преди сме били и със ZHD-200, не е имало проблеми (кабелът си е същият).
|
12 Юни 2017 19:48 |
|
|
RumBG
Регистриран на: 24 Ное 2011 21:42 Мнения: 6 Местоположение: Велико Търново
|
RumBG написа: Нагласих го от автоматични настройки на 720p 50Hz, остава да погледам и да тествам. За HDMI не съм сигурен, до сега бяхме с ZHD-210, а преди сме били и със ZHD-200, не е имало проблеми (кабелът си е същият). За сега не е правил проблеми! Само ме дразни функцията за автоматично изключване на 60/120/180 минути. Има ли начин да я деактивирам?
|
15 Юни 2017 17:03 |
|
|
progressive
Регистриран на: 02 Яну 2013 14:04 Мнения: 127 Местоположение: Пловдив
|
Не.
|
15 Юни 2017 18:02 |
|
|
zaelot
Регистриран на: 12 Юни 2012 23:47 Мнения: 47
|
RumBG написа: https://www.dropbox.com/s/3ds4n334tapkgqx/VID_20170611_123229.mp4?dl=0Фюжън боксът е на два дена. За втори път се появява, след като фюжънчето е седяло в режим на готовност известно време. След изключване и включване от захранването се оправя. Веднъж (за сега) този "ефект" се появи и докато си гледах тв. Предполагам е дефектен и за смяна? Като на ХДМИ кабелче изглежда. Смени го, пусни си от фюжъна 1280p/60hz, пусни някой ХД канал и наблюдавай.
|
18 Юни 2017 10:13 |
|
|
gelllller
Регистриран на: 20 Сеп 2016 18:29 Мнения: 8
|
Имам следния въпрос - имам 2 фюжъна и от скоро време най новия хит е като го пусна да нямам звук само картина на единия, другия си има звук,някаква помощ бихте ли дали.
|
18 Юни 2017 17:13 |
|
|
peterkk
Регистриран на: 07 Яну 2008 14:56 Мнения: 89 Местоположение: София
|
Дайте някакъв актуален телефон за връзка с техническата поддръжка на IPTV. Изчезнаха ми всички канали на Фюжън бокса. Навсякъде е черен екран и се вижда само графичната информация. Опитах всички телефони от сайта, но не са актуални.
Оправи се след рестартиране от контакта.
|
03 Юли 2017 11:29 |
|
|
XaMaB
Регистриран на: 17 Окт 2010 21:42 Мнения: 348
|
peterkk написа: Дайте някакъв актуален телефон за връзка с техническата поддръжка на IPTV. Изчезнаха ми всички канали на Фюжън бокса. Навсякъде е черен екран и се вижда само графичната информация. Опитах всички телефони от сайта, но не са актуални.
Оправи се след рестартиране от контакта. И след рестарт от копчето, щеше да се оправи link-овете чрез които гледаш, имат така да кажем, живот на валидност. Явно, доста време си гледал, без да изкючваш или рестартираш бокса и е изтекла валидноста им....
|
03 Юли 2017 14:05 |
|
|
alexfels
Регистриран на: 26 Яну 2008 16:19 Мнения: 6 Местоположение: Софийско равно поле
|
Хайде и аз да се включа след като се сдобих с нашето отроче
Ето с какво ме изненада днес.
След изключване от тока няма абсолютно никакъв ефект. Като че ли ще се сменяме.......
Прикачени файлове:
IMG_0062.JPG [ 49.65 KiB | Прегледано 15246 пъти ]
|
09 Юли 2017 19:28 |
|
|
novell
Регистриран на: 01 Фев 2014 17:10 Мнения: 1
|
Днес явно е спирал тока при мен и списъка с любими канали се е изгубил, както и паролата за родителски контрол е друга. Някаква идея как мога да разбера каква е?
|
09 Юли 2017 22:11 |
|
|
vanderel
Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24 Мнения: 2853 Местоположение: Pleven/Gabrovo
|
Никой не може да ти каже новата парола. Сменя се самичка на случаен принцип. Софтуеристите работят по случая. Обади се в Ст.Загора, искай връзка с техническия отдел и ги помоли да ти върнат фабричната. След което е добре да си вкараш някоя твоя парола и да я запаметиш. Т.е. не го оставяй на фабрична ! Вероятно това последното няма да помогне, но аз обичам да давам такива, мои си съвети.
А Алекс, ако не можеш да намалиш резолюцията и смениш честотата на 50 Hz, трябва да смениш приемника !
|
10 Юли 2017 00:33 |
|
|
alexfels
Регистриран на: 26 Яну 2008 16:19 Мнения: 6 Местоположение: Софийско равно поле
|
Ванди, оказа се бъг между Фюжъна и ТВ. Закачих го с друг HDMI кабел на монитора и тръгна, след което изключих и ТВ за 2 мин и тръгна със стария кабел.
|
12 Юли 2017 12:18 |
|
|
vanderel
Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24 Мнения: 2853 Местоположение: Pleven/Gabrovo
|
vanderel написа: Никой не може да ти каже новата парола. Сменя се самичка на случаен принцип. Софтуеристите работят по случая. Обади се в Ст.Загора, искай връзка с техническия отдел и ги помоли да ти върнат фабричната. След което е добре да си вкараш някоя твоя парола и да я запаметиш. Т.е. не го оставяй на фабрична ! Вероятно това последното няма да помогне, но аз обичам да давам такива, мои си съвети.
... и съветът ми се оказа правилен От години тук в този форум правим това - борим се с гафовете на софтуеристите. Ако един поне от тях чете форума, да каже на колегите си какво са написали пак ония драскачи !!! Ако им се плаща да мислят, могат да ми доразвият мисълта Много пъти обаче форумът е критикувал тези момчета за бъговете в приемниците и вероятно те мразят форума ! Камо ли пък да вземат съвети от там Така че тях ги оставям, да си прибират незаслужените заплати . За форума сте важни само вие - потребителите Та ако ви се сменя често паролата на Фюжънчето и ви е писнало да ходите по офиси и да се обаждате по телефони, направете следното веднага след като от техническия отдел на Була са ви рефрешнали фабричната парола, въведе ваша нова парола !!! Ако не го направите при поредния бъг, фабричната парола ще се смени с някоя си - никой все още не знае коя. А ако ме послушате, при бъга ще се изтрие вашата нововъведена парола, но ще се върне предишната. А коя е предишната - фабричната. Като установите това, веднага пак си въведете вашата. И така повтаряйте тази операция, докато някой път не изпуснете момента и се е сменила не сама вашата, но и фабричната. Тогава вече трябва да грабвате телефона ... и не ги псувайте. Дръжте се прилично ! Който има този проблем, и ме е разбрал - да ме послуша Вие сте първите които разбират за този мой трик. Не съм го казвал на друг и за това ще е от полза да потвърдите или отречете казаното
|
17 Юли 2017 00:33 |
|
|