Автор |
Съобщение |
vanderel
Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24 Мнения: 2865 Местоположение: Pleven/Gabrovo
|
Преди време някой ми опонираше на мнението, че е по-добре да търсиш помощ на местно ниво, от колкото да се жалваш в кол центъра. Е това твоето е резултата от жалбите на националния телефон. Интернета колега е нещо много специфично за всеки град, дори квартал, че даже и улица и дом. Кой се води собственик на мрежата е едно, а техническото изпълнение - съвсем друго. Моят съвет е да издириш местните техници, чрез заявка в местния офис. И дано уцелиш кадърни момчета, а не просто монтажници на антени. Успокоих ли те, поне малко
|
02 Яну 2018 21:55 |
|
|
juliusceaser
Регистриран на: 20 Апр 2009 08:33 Мнения: 257
|
Мрежата е чисто нова,оптика,изградена от самите БСК.FTTH.В блока съм единствения ползвател.С местните не ща да се разправям -единия бачкаше за Близу и чува петела,другия е само да подава такера.През другото време няма проблеми,ама стане ли вечер-мамата си джаса-така до 20.30.В същото време нета си върви с 50.Трябва да си пусна някакво видео в тубата и да видя дали ще прекъсва тогава ,т.е. да видя дали мрежата е проблемна или ИПТВ сървъра.Ако имате други идеи-споделяйте.
|
03 Яну 2018 07:29 |
|
|
juliusceaser
Регистриран на: 20 Апр 2009 08:33 Мнения: 257
|
Преди няколко часами се обадиха от местните монтажници да ме сапунисат че вечер имало централен проблем,понеже !!!! ъпгрейдвали !!!! сървъра .Също така не знаели колко време ще продължи ъпгрейда.Хаха.Да ме бяха излъгали нещо по-така.
|
03 Яну 2018 16:57 |
|
|
vanderel
Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24 Мнения: 2865 Местоположение: Pleven/Gabrovo
|
То че е свързано с трафика е ясно. Ако причината обаче е в сървъра на Була, ще ревем всички. Причината е някъде около вас. Но тези аварии се хващат от наистина добри специалисти, ... и то след много игра. Адекватното съдействие от твоя страна е + . Направи им един клип на прекъсванията. Човек като види нещо с очите си, по се впряга ... Това е от мен. Дано получиш по-добри съвети от колегите във форума.
Последна промяна vanderel на 03 Яну 2018 21:35, променена общо 2 пъти
|
03 Яну 2018 19:52 |
|
|
juliusceaser
Регистриран на: 20 Апр 2009 08:33 Мнения: 257
|
След като ми пуснаха телевизията,картината се разминава със звука на всички канали.При вас така ли е?
|
03 Яну 2018 21:45 |
|
|
AlkatrazBG
Регистриран на: 06 Апр 2015 10:28 Мнения: 611
|
Вместо да псуваш като каруцар и да пишеш във форума иди и върни боксчето и си смени IPTV доставчика. Ти или си мазохист или си олигофрен аз друго обяснение нямам за поведението ти. IPTV услугата на Булсатком ще стане нормална чак когато я затворят само за тяхната мрежа. Докато има 200 000 човека дето правят по 1 000 000 заявки за 5 минути на техните сървъри от цял свят няма да видиш ни стабилност ни качество ни филми ни музика ни нищо. И е задължително IPTV услугата да има кодировка за да не може да се ретранслира през Кодита,Модита и всякакви линукс скриптове. За да бачкат таймшифта и филмчетата трябва едно хале със SSD дискове и яки сървъри за да може да се обработват заявките бързо. Софтуера трябва да е читав на тия боксове а той е далеко от читав все още. На сайта на ментел иди и виж как са пуснати 50 канала и как им работи всичко без засечки. Погледни и какво ползват за да си гледаш каналите както ти е удобно. И след това се върни на сайта на Булсатком и им погледни 10 $ флаш дето ползват за плеър от който можеш да си свалиш и линковете на каналите без проблем. При ментел такива филми няма. Вярно ,че са само 75 канала ма работят на пушка и си записваш и гледаш което искаш и когато ти е удобно. Услугата на Булсатком е правена от студенти 1 курс на техническия университет дето са си взели изпитите със рушвет. Спичкаросали са нещо колкото да не е без хич и за това и ти сега псуваш.
|
04 Яну 2018 00:55 |
|
|
juliusceaser
Регистриран на: 20 Апр 2009 08:33 Мнения: 257
|
Ами аз всъщност това правя-оглеждам се за нов доставчик.А тука си псувам за да си успокоя нервите дето БСК ми ги трошат. Две години и половина ползвам фюжън,от които 6 месеца ЛАН по усукана двойка от Близу,после две години по оптика пак от Близу и такива проблеми не е имало.Преместих се на БСК началото на декември и от 29,12 започнаха мъките вечер.
|
04 Яну 2018 06:57 |
|
|
minotavyr
Регистриран на: 22 Дек 2012 19:27 Мнения: 2
|
От скоро при натискане на нави бутона се появява стрелка, като на мишка. Как да навигирам на ляво и на дясно из предаванията, които искам да върна. Не може да се навигира и в менюто. Проблема само при мен ли е или има и други абонати със скъсани нерви? Дали е от последния ъпдеит?
|
07 Яну 2018 00:27 |
|
|
vanderel
Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24 Мнения: 2865 Местоположение: Pleven/Gabrovo
|
hideman написа: Един БЪГ от мен, като се самоизключи боксчето след тия 2 -3 часа, после включването става само чрез изкл/вкл от адаптера. 3 бокса един и същ проблем единия 35, другите 37, дано съм бил полезен. Точно ! Абсолютен бъг и то от много време. Поредната издънка на господата софтуеристи. И едва ли някой си го е сложил да го оправи. Те глъмарите ще включват и изключват адаптера по няколко пъти на ден. Имам чувството, че за такива неща, трябва това да достигне до шефовете и те да разпоредят да се оправи. Иначе извършителите на издънката ще си се помотват, ще си вземат заплатките и ще си живеят спокойно. Ако не ги задейства някой началник, сами няма да проявят инициатива, ама никога. Всичко в тази фирма е сбъркано - поне така ни изглежда отстрани. Чака се някой да каже да се направи нещо. И кой е този някой Генчев трябва да огрява навсякъде ... Ако някой ми каже или си помисли че не съм прав, нека да ми каже в този конкретен случай - като от близо година е така. Кой и кога ще се разпореди ??? Защото ако има заповед, ония софт инжинерчета ще го оправят за няколко дни. Кой и кога обаче ще ги задейства ??? Г-н Генчев, трябва да задължите всичките си служители да четат форума и като има такива сигнали да не чакат ваша заповед, а да се задействат сами. Написаното тук да минава като документ - черно на бяло. И тогава : - Я ве, тук е даден сигнал за този бъг на 08-ми яну. Сега сме 8-ми май. Защо за 4 месеца не е оправено ... ??? Нали съм ви казал да четете форума и всички основателни сигнали да бъдат оправяни Сега ...
|
08 Яну 2018 20:28 |
|
|
AlkatrazBG
Регистриран на: 06 Апр 2015 10:28 Мнения: 611
|
Трябва да им се залеят пощите,телефоните и чатовете от оплаквания и офисите от жалби та евентуално някой да започне да си заслужава заплатата дето получава иначе няма как да се случат нещата. Ако и тогава не стане просто мигрираш на друг оператор и забравяш за Булсатком като фирма.
|
08 Яну 2018 21:33 |
|
|
Milen_84
Регистриран на: 09 Мар 2007 13:39 Мнения: 229 Местоположение: Rudozem
|
AlkatrazBG написа: Трябва да им се залеят пощите,телефоните и чатовете от оплаквания и офисите от жалби та евентуално някой да започне да си заслужава заплатата дето получава иначе няма как да се случат нещата. Ако и тогава не стане просто мигрираш на друг оператор и забравяш за Булсатком като фирма. Taka e колега ,ама повечето хора имат само Вивашита и Ментел като вариант и тогава кво правим ?
|
08 Яну 2018 21:56 |
|
|
vanderel
Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24 Мнения: 2865 Местоположение: Pleven/Gabrovo
|
Освен с пари има и други начини да предразположиш един служител към лоялност и съзнание. Учебници има изписани за това. И на всякъде се започва от горе надолу. Ако тези отгоре не създадат битие за тези отдолу - чакай ти етика и морал от простосмъртния. Чакай някой да остане след работно време напр. Винаги съм си мислил, че най-големите виновници за неразбориите във фирмата, са хората непосредствено под Генчев и Заяков Защото те именно са големите колела. Те са фактическия мозък който движи фирмата напред или я дърпа назад. Хората, които могат да направят най-много, както в положителен, за съжаление така и в отрицателен аспект.
|
08 Яну 2018 22:40 |
|
|
minotavyr
Регистриран на: 22 Дек 2012 19:27 Мнения: 2
|
minotavyr написа: От скоро при натискане на нави бутона се появява стрелка... След разговор с колцентъра и съпорта, Фушита беше рестартиран дистанционно и нещата си дойдоха на място, за сега.
|
09 Яну 2018 00:23 |
|
|
vanderel
Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24 Мнения: 2865 Местоположение: Pleven/Gabrovo
|
hideman написа: Един БЪГ от мен, като се самоизключи боксчето след тия 2 -3 часа, после включването става само чрез изкл/вкл от адаптера. 3 бокса един и същ проблем единия 35, другите 37, дано съм бил полезен. Май го оправиха, ... или аз му хванах цаката. Ако при теб още е така, ще ти кажа какво да направиш !
|
11 Яну 2018 14:33 |
|
|
hideman
Регистриран на: 07 Окт 2012 10:53 Мнения: 113
|
vanderel написа: hideman написа: Един БЪГ от мен, като се самоизключи боксчето след тия 2 -3 часа, после включването става само чрез изкл/вкл от адаптера. 3 бокса един и същ проблем единия 35, другите 37, дано съм бил полезен. Май го оправиха, ... или аз му хванах цаката. Ако при теб още е така, ще ти кажа какво да направиш ! Все още е така, оставяли го да се самоизключи и после няма включване.
|
11 Яну 2018 14:39 |
|
|