Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 28 Мар 2024 23:02



Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Оплакване: В новия билинг телефона ми го няма! 
Автор Съобщение

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 489
Отговори с цитат
На новия сайт https://payments.bulsat.com/reports/phone телефона ми го няма. Телевизията я има, има данните на всичките ми 4 HD приемника, но от телефона няма и следа. Изчезнал е, въобще няма никакви данни, че ползвам Bulsatcom Voice и имам номер започващ с 0996. Преди винаги си плащах телефона онлайн, през сайта, но сега вече не мога, прецакан съм.

P.S. Преди време така постъпиха с мен и Виваком. При трансформацията на VIVAONLINE в My VIVACOМ ми загубиха данните и ме отписаха като техен абонат. Тоест, фактури получавах най-редовно, но да ги платя онлайн през сайта My VIVACOМ не можех. Оправиха го с триста зора, с писане на жалби, много звънене и загуба на време. Много се надявах, че калпазани са само във Виваком, но уви ...


16 Окт 2018 00:33
Профил
Аватар

Регистриран на: 06 Юни 2007 01:30
Мнения: 1927
Местоположение: EU
Отговори с цитат
Не разбрах само телефона ти ли го няма или телефонният ти номер? Какъв модел ти беше телефонът?

Важното е, че теб те има и си жив и здрав :)


16 Окт 2018 09:39
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: 13 Апр 2015 13:44
Мнения: 271
Местоположение: ТВОЯТ ДИГИТАЛЕН СВЯТ
Отговори с цитат
То нали бяха започнали някакви процедури по отнемане на честотите, така че може наистина телефонът скоро съвсем да го няма.


16 Окт 2018 11:38
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 489
Отговори с цитат
Последен Потребител написа:
То нали бяха започнали някакви процедури по отнемане на честотите, така че може наистина телефонът скоро съвсем да го няма.
Малко вероятно е (дори да отнемат честотите им) Bulsatcom Voice да спре да работи. Приложението използва SIP/VoIP технология, която не изисква 3G/4G мрежата да е стриктно обвързана с булсатския мобилен интернет. Аз дори нямам булсатски интернет, нито мобилен, нито стационарен, (дори булсатска СИМ-карта нямам). Bulsatcom Voice ми е инсталирано на двусимов телефон с два мобилни интернета (Теленор и Виваком) и работи перфектно. Звънят ми и аз звъня без проблеми, всичко е "6" (400 мин. на месец за 90 ст`инки, кеф).

В предния (стария) билинг на Булсата виждах до кой месец включително ми е платен телефона, с кого съм говорил, колко минути съм изговорил и колко ми остават, можех да си предплащам онлайн. В новия билинг https://payments.bulsat.com/reports/phone телефон нямам, пише че имам само 4 HD приемника и толкова. Телефона си работи, само дето не виждам на сайта колко минути ми остават и не мога да го плащам онлайн. Ще изчакам 2 седмици и (ако не го оправят, разбира се) ще ходя в офис на Булсата да правя скандали. Виваком ме бяха така "изгубили в превода" и докато не им спретнах перфектен скандал в офиса им не ми възстановеха данните в My VIVACOM.


16 Окт 2018 14:29
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®