forum.bulsat.com
https://forum.bulsat.com/

За кой ли път "прекрасно" отношение....
https://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=10&t=20340
Страница 1 от 1

Автор:  m65 [ 26 Юли 2018 10:37 ]
Заглавие:  За кой ли път "прекрасно" отношение....

Та. те така......
От известно време имам липса на около 7-8 канала - LNB няма връзка.
Въпреки, че знам, че въобще не е здравословно за нервната система на човек да звъни на 0996123, реших да подам сигнал за проблема.
Обади ми се женски глас, и след свеждането на проблема до операторката, бях уведомен, че веднага ще бъда свързан с техническо лице.
От него разбрах, че ще трябва да работя с дистанционното, добавяйки транспордери. Един добавих, но добавяйки втори това което въвеждах не се получаваше, според ТЕХНИЧЕСКОТО лице. като след третият безуспешен опит, напълно нормално леееко се изнервих, вследствие на което попитах: ЗАЩО аз трябва да правя тези неща, след като това не е мой проблем, а и на всичкото отгоре разговорите си ги заплащам, тъй като няма безплатен телефон за клиенти. На този въпрос ТЕХНИЧЕСКОТО лице отвърна, че няма да ми пратят техници, а и аз съм бил искал веднага да гледам липсващите канали, за което след около седмица се очаквал автоматичен ъпдейт.
Ееее, да ама аз въобще на никого не съм казвал, че искам веднага искам да гледам липсващите канали. Просто подадох сигнал за проблем. Но техническото лице продължаваше да се държи нагло, повтаряйки, че аз съм искал да гледам липсващите канали, и въобще не го интересувало, че си плащам разговорите, тъй като парите са си били мой. Тъй като вече наистина се ядосах, попитах ЗАЩО той, ТЕХНИЧЕСКОТО лице още в началото не ми каза, че се очаква автоматичен ъпдейт, който ще отстрани проблема. Получих отново същите бръщолевения, и предложение да се оплача на ръководството им. Естествено аз не издържах на това отношение и прекъснах разговора.
После изтрих въпросният транспордер, и въведох данните отново, тъй като вече научих наизуст всички настройки, все пак три пъти ги правих под диктовката на ТЕХНИЧЕСКОТО лице, а просто е трябвало да се изтрие транспордера, и да се въведе отново.

Между другото имах, във времето назад, такъв неприятен спомен със служител на Булсатком. Подадох сигнал, и след време разбрах (аз се позаинтересувах, тъй като никой не ме информира) че това което съм свел като проблем-оплакване е било вярно, и те щели да вземат мерки, относно въпросният служител. И толкова. Ама това на мен ми звучи като: Тате каза, че ще ми купи колело... ама друг път.

Та. те така господа и госпожи от Булсатком. Парите са си мои, но с тези пари се плаща и за Вашите заплатки, примерно.
И като цяло не изпитвам никакъв срам, свян или притеснение, да поздравя Вашите майки, и роднини, до девето коляно, и девет метра покрай къщите Ви. 'Ай бъдете живи и здрави.... продължението по натам се сещайте сами какво е.

Автор:  vanderel [ 26 Юли 2018 14:20 ]
Заглавие:  Re: За кой ли път "прекрасно" отношение....

Мнението на форума и на който и да било друг, ще е не коректно, защото в случая изслушваме само едната страна. Ако някой изслуша разговора от записа е друго. Въпреки че от интелигентността на m65 и от начина по който той представя случая, няма нужда от записи, за да разберем че е прав, да е недоволен от съпорта на Була.

:idea: Както и да е - използвам случая да посъветвам не само m65, а всички с проблеми/от всякакво естество/, да се обръщат за помощ към форума. Повечето проблеми са обсъждани надълго и нашироко. Просто някой колега ще ви даде линк към точната тема. Като напр. този :arrow:
viewtopic.php?f=1&t=20185&start=645 . И ако нещо не е ясно можете спокойно да питате. Поне инструкцията тук ще я получите черно на бяло. Това е !

Автор:  m65 [ 26 Юли 2018 14:52 ]
Заглавие:  Re: За кой ли път "прекрасно" отношение....

vanderel написа:
Мнението на форума и на който и да било друг, ще е не коректно, защото в случая изслушваме само едната страна. Ако някой изслуша разговора от записа е друго. Въпреки че от интелигентността на m65 и от начина по който той представя случая, няма нужда от записи, за да разберем че е прав, да е недоволен от съпорта на Була.

:idea: Както и да е - използвам случая да посъветвам не само m65, а всички с проблеми/от всякакво естество/, да се обръщат за помощ към форума. Повечето проблеми са обсъждани надълго и нашироко. Просто някой колега ще ви даде линк към точната тема. Като напр. този :arrow:
viewtopic.php?f=1&t=20185&start=645 . И ако нещо не е ясно можете спокойно да питате. Поне инструкцията тук ще я получите черно на бяло. Това е !


Като цяло желанието ми бе единствено да информирам за проблема Булсатком, и ако ми бяха казали още в самото начало, че се очаква ъпдейт, всичко щеше да бъде точно.
Иначе такива разговори ги записвам, и естествено мога да ги предоставя, но само на този който познавам лично. По простата причина, че е забранено да записвам разговора с някой, ако той не е съгласен. А и дори да е съгласен да го запиша, може да не е съгласен да го правя обществено достояние.
Все си мисля, че след като съм случил някаква сделка, с някого, то всяка една от страните е длъжна да съблюдава тази сделка. Изпълних си задължението да споделя за проблема страната по сделката, а насреща получих среден пръст, образно казано.
Спокойно могат да пуснат на екрана някакво инфо за проблема, и евентуалният срок за отстраняването му, и по този начин ще бъдем информирани. Нямам време да споделям такива неща във форум, и да очаквам решение, щото веднъж идваха едни "специалисти" и ме увикаха дето съм си сменил конвертора с различен от тези които те монтират, щото се скапа, а те не намериха време почти два месеца да дойдат. А аз просто помолих да дойдат да го настроят.

Автор:  vanderel [ 26 Юли 2018 18:07 ]
Заглавие:  Re: За кой ли път "прекрасно" отношение....

m65 написа:
Като цяло желанието ми бе единствено да информирам за проблема Булсатком. Нямам време да споделям такива неща във форум, и да очаквам решение ...
ОК, но през форума информираш само нас. Не очаквай някой отговорен фактор да го прочете тук, камо ли пък и решение да вземе.

И пак казвам - добре е че така или иначе си споделил проблем във форума.

:idea: А аз използвам всеки удобен случай да направя "реклама" на колегите тук :wink: :D, защото решенията във форума идват веднага и са написани - можеш да ги четеш и препрочиташ, а не като от телефон - не си разбрал нещо и до там - следват нерви от двете страни и пр. :D

Автор:  vanderel [ 27 Юли 2018 11:27 ]
Заглавие:  Re: За кой ли път "прекрасно" отношение....

Ето ви алгоритъм за въвеждане на нова честота и сканирането и :arrow:

1. За НД тунерите, влезте в "меню - инсталация -1234 - антена - транспондери - на дясно - "ОК" - с жълт бутон изтривате старите цифри в лявото прозорче и въвеждате новите - 12175 ! По същия начин в прозорче Скорост, изтривате старото и въвеждате - 30000 - За прозорче Пол, слизате на вертикал -
прескачате четвърта и пета колонка и накрая отивате на 7/8. Натискате зелен бутон ДВА ПЪТИ, след това - Изход !!!

По същия начин въвеждате втората честота - 12405 - 30000 - верт. - прескачате Мод и Тип и накрая - 7/8. Два пъти зелен бутон и изход !

За третата честота, внимамайте - въвеждате 12328 - 30000 - верт. - за прозорче Мод и Тип слизате на долния ред на 8PSK и DVBS2. Накрая на 3/4 . Два пъти зелен бутон и изход !

2. Сканиране :arrow:
Влизате отново в меню - инсталация - сканиране на канали - ХеласСат3 - ОК - премествате на 12175 30000 В 7/8 и давате ОК !
След сканирането , новите канали ще влязат във фав листата. Отваря се с бутон ФАВ на дистанционното. По същия начин сканирате и другите два тр-ра 12405 и 12328

3. Ако сканирате само тези три румънски транспондера, ще ви излязат 50 румънски канала, които не се отварят и 10 български. Прекарвате 10 -те български отпред и другите да си стоят назад. Но ако сканирате всички тр-ри, тогава в Любими ще влезе цялата листа на БСК + въпросните 10. Не е за препоръчване такова сканиране. Ако вече сте го направили, дайте фабрични настройки. Така фав листата ще се изчисти.

При чиста фав листа, може да си преместите от фабричната листа напр. 20 канала, които обичате да гледате. Едва след това сканирайте румънските тр-ри и преместете 10-те канала на номера от 21 до 31. Така не отварящите се румънски ще останат след 31 и няма да ви пречат. Ако ви се играе, може и да ги изтриете - след като вече сте отделили българските, няма да ви е трудно.

4.. За старите СД тунери направете същото, само че там менюто е малко по-различно - трябва да влезете в инсталация - антена - транспонедери - добавяне на транспондери и там да добавите горе - 12175 , долу - 30000, отстрани идете на Вертикал. Изход ! По същия начин въвеждате и другите две честоти !

След което отново влизате в меню и отивате на - канали - търсене на канали - ОК. След намирането на новите каналите, трябва да откриете из между многото румънски, 10-те български и да си ги преместите по-напред в листата !

Ако нещо не е ясно, питайте спокойно !

Автор:  Wayne [ 27 Юли 2018 13:12 ]
Заглавие:  Re: За кой ли път "прекрасно" отношение....

Единия приемник все влиза в някакъв режим да показва FAV. ЗКУ явно натиска нещо. Спирам го от тока за малко и готово. :roll:

Автор:  Rambo [ 04 Дек 2018 15:50 ]
Заглавие:  Re: За кой ли път "прекрасно" отношение....

Да се включа и аз. Днес и аз имах сблъсък по телефона с някаква селска пръчка на име Грета Ангелова. Най-спокойно си обясних случая за прекъснал Интернет, при което въпросният индивид буквално изригна сякаш й се обажда поредният неграмотник, който си е втълпил, че няма Интернет. За жалост не ми даде възможност да я насоля, тъй като веднага ме прехвърли към техническия отдел. Така че обърнете внимание на това какви хора наемате на работа, защото така не се обслужват клиенти... Обаждането ми е от 08:51 ч., можете да преслушате записа.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/