forum.bulsat.com
https://forum.bulsat.com/

Безобразно отношение към клиент от над 10 години
https://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=10&t=20308
Страница 1 от 1

Автор:  omax [ 21 Май 2018 22:17 ]
Заглавие:  Безобразно отношение към клиент от над 10 години

Добър вечер на всички.
В отчаянието си да получа качествена услуга си позволявам да пиша тук. Осъзнавйки, че може би темата ми ще бъде изтрита.
В събота, 19.05.2018 в 10.00 часа подадох сигнал, че повече от половината ми, дори над 70% от каналите не работят с надпис "LNB няма сигнал". На всички приемници.
От тогава, до настоящие момент, чувам от операторите, че сигнала е подаден с висок приоритет на мобилна група и да стоя и чакам обаждане от тях за последващо насрочване на ден за оглед и ЕВЕНТОАЛНО отстраняване на проблема.
Естестевно, такова позвъняване от имагинерната за мен ремонтна група няма и до настоящия момент. Преди минута си позволих отново да се свържа с оператор и отново същата песен, но вече с гневен тон изразяващ "ще престанеш ли да досаждаш". От кол центъра не знаята и не могат да знаят на коя група е разпределен сигнала и не се ангажират с период, в който да се СВЪРЖАТ с мен по телефона. А за евентоално посещение, абсурд.
Каква е целта на оператора? Да ни тества нервите? Да ни откаже от услугата си? Не разбирам....наистина не разбирам.
Почувствах се ужасно за това, че редовно плащам за 4 применика и искам проблема ми да бъде отстранен. Много ли искам? Или малко плащам? А факта, че услугата е платена в пълен пакет но я ползвам в обем от 30% за никой от ръковдоството няма значение.
Що за подход към все по-малко оставащите клиенти на оператора с най-малко HD канали и все по лошо качество на целия пакет услуга?
Възмутен съм от подобно отношение.

Автор:  vanderel [ 21 Май 2018 22:57 ]
Заглавие:  Re: Безобразно отношение към клиент от над 10 години

Кофти е, но аз ти предлагам една игра - аз ще позная от къде си, а ти ще си извадиш извод, според това дали съм познал.
Залагам на - северозападно от Плевен !

След това можем да опитаме заедно да отстраним проблема. Какво ще кажеш ?

Автор:  omax [ 22 Май 2018 07:19 ]
Заглавие:  Re: Безобразно отношение към клиент от над 10 години

Мнооогл смешно!
Не позна. София. Тези, които трябва да знаят от къде съм, знаят.

Автор:  jivkoj [ 22 Май 2018 08:37 ]
Заглавие:  Re: Безобразно отношение към клиент от над 10 години

Еее, те в София са бързаци. Аз преди малко повече от месец се обадих, че имам проблем с фюжън приемника, и още не са дошли. Два пъти се обадих да питам, и никой нищо не знаеше кога евентуално може да дойдат. Търпение му е м***а.
Аз съм си платил до септември, до тогава ща не ща ще чакам. Ако не дойдат - варианти много.
А и да дойдат, не съм сигурен че си заслужава повече търпението. При положение че други ми предлагат по-добро IPTV на малко по-ниска цена.

Автор:  pepy1 [ 22 Май 2018 12:31 ]
Заглавие:  Re: Безобразно отношение към клиент от над 10 години

Бързате със заключенията без да знаете всички факти! Не че аз ги знам, но ако приемем че в квартала в който живее автора на темата минимум 50% имат същия проблем, тогава? @omax, заблудил си се, че ти си единствения дългогодишен клиент, на когото трябва да се обърне внимание веднага. Не мисли, че ако се обаждаш и досаждаш постоянно, ще ти бъде решен проблема по-бързо! Даже има шанс ефекта да е обратен. Аз бих се свързал не с кол центъра, а с офиса в който плащам/ако не плащаш онлайн/ или с техниците обслужващи твоя район. Те /техниците/биха могли да те информират най добре какво се случва, кога могат да дойдат или да ти кажат как да решиш проблема сам - ако е възможно. Има технологично време, за което дадено действие може да бъде заършено. Твоят случай не прави изключение. Може би е по - добре да опишеш подробно проблема си тук и ще получиш адекватна помощ. Може би ако отстраниш проблема си сам, ще бъдеш по-удоволетворен. Тук са получавали помощ много клиенти, пижещи от чужбина, и използващи услугите на компанията! Не е толкова трудно, казвам го от личен опит.

Автор:  vanderel [ 22 Май 2018 22:00 ]
Заглавие:  Re: Безобразно отношение към клиент от над 10 години

Човекът явно не иска помощ от нас, въпреки че проблемът му е елементарен. Просто се оплаква ...

Автор:  Петър [ 24 Май 2018 15:18 ]
Заглавие:  Re: Безобразно отношение към клиент от над 10 години

vanderel написа:
Човекът явно не иска помощ от нас, въпреки че проблемът му е елементарен. Просто се оплаква ...
Лошо няма, приятелю vanderel, нека си поплаче в жилетката, ще му олекне на душата.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/