Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 28 Мар 2024 14:44



Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Некомпетентност и лъжи от страна на служител 
Автор Съобщение

Регистриран на: 11 Фев 2017 00:33
Мнения: 2
Отговори с цитат
Здравейте ,
Случая ми е следния: преди 7 месеца посетох офис на Булсатком в гр. Варна ( Мол Варна ) , при което служителката ми обяви оферта , която гласеше следното :
" Ще ви пусна Великденска промоция , която е месец за месец заплащане и при евентуален отказ от Ваша страна ( тоест наша) съвсем спокойно и безпроблемно ще можете да се откажете без заплащането на никакви неустойки. "
В последствие след инсталирането на приемника около две седмици качеството на телевизията и интернета беше меко казано ОТВРАТИТЕЛНО . След безброй разговори по телефона с отдел "Обслужване" стигнахме до великия момент да ни сменят приемника с нов. Около близо месец след подмяната на приемника всичко изглеждаше сравнително добре като изключим интернета( бавен , прекъсва) . На 27.01.2017 (петък ) нямах достъп до интернет и телевизия като се има в предвид , че се опитвах около 60 пъти да се свържа с отдел "Обслужване на клиенти " , в които половината пъти ме пускаха на изчакване ( да слушам музика може би ) , а другата половина директно ме изключваха. ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ УСПЯХ ДА БЪДА ИНФОРМИРАН ЗА КОНКРЕТНАТА СИТУАЦИЯ , нито от сайта , нито по телефона .(КОЕТО Е ПРОСТО НЕПРИЕМЛИВО И НЕУВАЖИТЕЛНО СПРЯМО МЕН). До 09.02.2017( четвъртък ) при посещение от моя страна в гореспоменатия офис (гр.Варна , Мол Варна ) получих некомпетентността и подигравателния тон на служителката , която очевидно не беше запозната по абсолютно никакъв начин с процедурата относно прекратяването на договора ми ( явно и не само , при положение , че при подписването на договора още в самото начало ме е информирала грешно( незнайно от мен дали е от некомпетентност , или подтикнато от лични подбуди).
Попитах служителката два пъти как се процедира за прекратяването на договора ( при неизтекъл срок на договора , при положение, че не получавам това , за което плащам ). Нейния отговор беше , че не знае и не е изпадала в такава ситуация , за да има компетентност по този въпрос . При трето мое запитване на същия въпрос , тя отговори , че трябва да се обадя в call center-а . От центъра ми отговориха , че трябва да посетя офис на Булсатком.( Явно въпросната служителка гледаше да ме разкара и може би си е мислила , че ще я освободя от моите НЕУДОБНИ въпроси ) . Заяви ми , че няма молби , а аз продължих да настоявам и тя намери незнайно от къде . При въпроса ми дали ще дължа неустойки , отговора й беше : МОЖЕ БИ НЕ . В същото време при нея имаше двама служители ( техници ) , единия от които ми даде телефонния си номер и заяви , че не е необходимо едномесечно предизвестие. Каза ми да му звънна в края на месеца , за да дойде до адреса и да вземе устройствата като отговори , че няма да дължа никакви неустойки (изглеждаше убедителен).


Може ли някой компетентен тук да ми отговори на въпроса : Защо след като не получавам обслужване и качество , за което ПЛАЩАМ при прекратяването на договора от моя страна трябва да заплатя и неустойка ?


11 Фев 2017 01:36
Профил
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2009 22:33
Мнения: 385
Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
Отговори с цитат
Кой Ви е поискал неустойка? Никъде не прочетох някой да го е правил.


11 Фев 2017 13:54
Профил

Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01
Мнения: 657
Отговори с цитат
Договорите при Булсатком са относително нещо. Услугата си остава предплатена, та така че в момента, в който не сте предплатили за следващия месец, просто няма да използвате услугите през него, докато не платите. Иначе никой не иска никакви неустойки. Това, между другото е доста голям плюс на тази фирма, ако не се лъжа и от много години е така, май от самото начало. Това бе една от основните причини, когато избрах тях преди време.


11 Фев 2017 14:14
Профил

Регистриран на: 11 Фев 2017 00:33
Мнения: 2
Отговори с цитат
да , относно неустойката не съм споменал по - горе. Свързах се с оператор , който обясни , че ще дължа 98лв неустойка.


11 Фев 2017 15:20
Профил
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2014 14:56
Мнения: 944
Местоположение: САМОКОВ
Отговори с цитат
Ми то май това че е като предплатена остана единствения плюс. Другия е че другите оператори в любимото БГ не са по цвете от Була :lol:


11 Май 2017 16:17
Профил
Аватар

Регистриран на: 16 Мар 2010 15:54
Мнения: 67
Отговори с цитат
iuri2 написа:
Ми то май това че е като предплатена остана единствения плюс. Другия е че другите оператори в любимото БГ не са по цвете от Була :lol:

Като човек минал през повечето оператори, мога да кажа че не си прав. Освен Ментел другите са се старали да предложат това за което съм платил (в моя случай). Говоря както за юридическата, така и за техническката страна на договореното.


12 Май 2017 21:12
Профил
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2014 14:56
Мнения: 944
Местоположение: САМОКОВ
Отговори с цитат
Да де ама повечето дето сме на Була сме не заради качеството а заради опростените условия и най вече затова че доп. прм. може да го разхождаш по баби дядовци и по света и у нас :D


13 Май 2017 07:49
Профил

Регистриран на: 17 Апр 2011 11:48
Мнения: 167
Местоположение: BENIWALID
Отговори с цитат
iuri2 написа:
Да де ама повечето дето сме на Була сме не заради качеството а заради опростените условия и най вече затова че доп. прм. може да го разхождаш по баби дядовци и по света и у нас :D


Те от булсатя затова са цъфнали та и даже вързали :D


13 Май 2017 14:11
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 489
Отговори с цитат
tst_65 написа:
iuri2 написа:
Те от булсатя затова са цъфнали та и даже вързали :D
А че какво му е на Булсатя, за българските условия си е направо перфектен. От 12 години съм му абонат и все още не съм го сменил.


14 Май 2017 22:34
Профил

Регистриран на: 17 Апр 2011 11:48
Мнения: 167
Местоположение: BENIWALID
Отговори с цитат
Петър

Нищо му няма на булсатя супер си е,след като за 2.20лв. си ги гледам на вилата с допълнителен приемник който ми подари комшията понеже моите приемници ми ги взеха когато ми монтираха фюжаните (които не ползвам от една година) та няма как да не са перфектни


16 Май 2017 13:59
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®