Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 15 Сеп 2019 08:05



Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
ЛОШО ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИТЕ 
Автор Съобщение

Регистриран на: 11 Яну 2017 13:04
Мнения: 1
Отговори с цитат
Писна ми да ми вдигат и затварят, а аз да продължавам да си губя времето в изслушване на телефонният секретар!! Г-жа Лилова дори ми затвори докато разговаряме и се държа ужасно.Дано има някой упълномощен в този сайт ,който да предприема някакви действия.Все пак ние сме клиенти и плащаме за услуга,която пък плаща техните заплати.Не може да ми се затварят телефони и да не се дава никаква информация какво се случва с дадена повреда.Аз съм си платил за месец, а вече 10 дена нямам телевизия.Това не им е баиния за да се държат така неуважително с клиентите.Мариета Динева също вдигна представи се и затвори,не знам защо,сигурно просто не и се е говорело.Моля предприемете някакви мерки всеки да не си носи проблемите вкъщи на работа!!!Сега ще разгледам оферти на други компания точно поради тези две женички,които нямаха желанието да си свършат работата!!!


11 Яну 2017 13:32
Профил

Регистриран на: 23 Ное 2015 15:01
Мнения: 666
Отговори с цитат
Пишете субективни неща като цитирате само някакви имена? За call центъра ли става въпрос, в кой ден се случва това, какъв Ви е проблема, колко пъти Ви се случва, консултирали ли сте се в офис, не споделяте никаква информация. Имайте предвид, че както е ясно, разговорите между вас и служителите в този център се записват и наблюдават от други лица. Не е в тяхна полза, да вършат действията, които сте цитирали. :)


11 Яну 2017 15:46
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 00:24
Мнения: 1864
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Г-н Бранков правилно отваряте темата, но не бива да се ядосвате, чак до степен да търсите нов оператор. Причината не е в служителките, а вероятно техническа.

И аз се обръщам към Була - в момента в който телефонистката се опита да свърже клиента с техническия отдел, връзката се губи. Дори може да се случи вече да си свързан с отдела и докато говориш с техника, връзката да прекъсне. Техниците обаче много добре го знаят това и явно не предприемат мерки, да открият проблема. Или пък най-вероятно не е тяхна работа ...
Ако все пак техникът е съвестен или пък няма работа, може той да ви звънне след прекъсването на разговора. Това би трябвало да ги изнервя и тях.

:idea: Затова колеги техници, не се притеснявайте от шефовете си и ги натискайте да се установи и отстрани проблемът. Досадно е както за вас, така и за абонатите. Виждате в случая човекът до къде е готов да стигне ... :evil: Поздрави от мен и не им мълчете :!:


11 Яну 2017 19:08
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 00:24
Мнения: 1864
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Anton.Brankov написа:
а вече 10 дена нямам телевизия.
Ако ни кажете какъв е проблемът, какво изписва та телевизора и т.н., ще се опитаме да ви помогнем.


11 Яну 2017 19:11
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 00:24
Мнения: 1864
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Избрах си тази тема, заради заглавието :wink: Вече не знам колко години, винаги два месеца преди Коледа подсещам ръководството на БСК, че около Нова година ще се завърнат много чужбинци.
:idea: След месец и половина господа Генчев и Заяков, офисите Ви ще са пълни. Мислите ли да се възползвате от тези хора, или насила ще ги набутате при Виваком и Мтел. Или вече сте на стадий, че не ви интересуват няколко хиляди клиента :? Бъдете сигурни, че тези настоящи и бъдещи абонати идват първо при вас. Едва ако вие не можете да ги удовлетворите, започват да търсят алтернатива. Вие господа създадохте телевизиите на телекомите, Вие с безхаберието си !!!
Всяка година по това време цитирам поговорката за умния човек, че се спъва един път в камъка. БСК мога най-официално да го заявя, се спъват на едно и също място вече поне 5-6 години. Явно аз, дали защото се занимавам с дребен бизнес - не разбирам нещо :? Иначе не мога да си го представя :( Защото и тази година служителките ви в офисите, ще се чудят на къде да гледат. Няма друга такава фирма на света :evil: Не можете да сложите две платки/едната от които скапана/ в една кутия. Сега ще къпите хората с боксове - алооу :evil: Елементарно бре - кое не ви е ясно - абонатите напр. идвайки си в България ще искат да си купят нови дистанционни. Нормално е след 2-3 години ползване да искат да ги сменят. Сега им е момента. Сега са си дошли. И ...ядец :?: :( И друга поговорка ще ви кажа. Между другото те за вас важат половината поговорки. А поговорките са истина, ако не знаета :!: Така че не ми е трудно в това отношение - "Това което сами можете да си го направите, другите не могат"
Подсещам ви два месеца преди празниците, за да имате все пак някакво време за реакция. Ако не привличате нови абонати, то поне да не губите старите и лоялни такива :!:
Акъл повече няма да давам, защото ме е срам да говоря за такива елементарни неща. А защо Вие всяка година се дъните, това вече е въпрос, на който ние - обикновените хора не намираме отговор :(

РР: Заглавието на темата е подходящо. А след няма и два месеца ще е актуално :!: :!: :!:

И за да завърша с нещо позитивно, ето ви трима души, които си вършат добре работата :arrow: https://www.youtube.com/watch?v=UbN6mSSy6M0 :wink: :D Приятна нова седмица на всички !!!


06 Ное 2017 22:10
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 19:32
Мнения: 637
Отговори с цитат
vanderel написа:
А поговорките са истина, ако не знаете
Поговорките са квинтесенцията на народната мъдрост натрупана през хилядолетията - мъдрост в кристално изчистен рафиниран вид. По тази причина си има поговорки за всяка ситуация и те взаимно си противоречат (например: "Сговорна дружина планина повдига" и "На вълка му е дебел врата, защото сам си върши работата").


07 Ное 2017 09:28
Профил

Регистриран на: 27 Яну 2009 12:14
Мнения: 232
Местоположение: София
Отговори с цитат
Няма никакво противоречие, много са точни и двете? :)


07 Ное 2017 11:41
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 19:32
Мнения: 637
Отговори с цитат
Viktor Pavlov написа:
Няма никакво противоречие, много са точни и двете? :)
Не споря - именно в това се състои мъдростта на българския народ, събирана над 1300 години.


07 Ное 2017 13:39
Профил
Аватар

Регистриран на: 11 Май 2012 06:14
Мнения: 324
Местоположение: Норвегия
Отговори с цитат
Потвърждавам - ще се прибирам около НГ и вече "събрах" 8 поръчки за дистанционни, 2 захарина за подмяна - вече ремонта на захранването не стига и още две стари баракуди за подмяна с HD. И всички съм ги предупредил да не очакват чудеса.


09 Ное 2017 17:27
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 00:24
Мнения: 1864
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
:idea: Приемници "ZHD 100" и особено "ZHD 200" НЕ ТРЯБВА ДА НАПУСКАТ ПРЕДЕЛИТЕ НА ДЪРЖАВАТА :!: За Фюжън боксовете в чужбина, също няма гаранция че ще работят коректно :!:

:!: Тези от вас, които са имали находчивостта да влязат в този форум и късмета :D да прочетат това - да слушат :!: :!: :!: ...иначе проблемите са им сигурни :wink:
Ако шансът е на ваша страна - за чужбина само модел "ZHD 210". Запомнете го :!: При липса на такива - по-добре - SD, или ... :arrow:


10 Ное 2017 09:56
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®