forum.bulsat.com
http://forum.bulsat.com/

Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...
http://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=10&t=20176
Страница 3 от 3

Автор:  vanderel [ 06 Окт 2017 10:28 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Основно правило във форума е да не се оставя въпрос без отговор. В случая който съм цитирал по-горе, човекът не получава реален отговор, нито от кол центъра, нито от форума. Защо ли ?
Като е двупосочна и лесна за диагностика връзката, защо мислите че техникът е накарал Павката да включи кабела директно в лаптопа ...
Веднъж една сляпа според колегата жена от Швеция, ми беше писала : - Имам чувството че си у дома. С такава точност до мм, всичко което казваш е така ... !
Така е но ставаше въпрос за сателитен ресивър. И аз знаех точно от къде и под какъв ъгъл влиза сигналът в дома на тази жена. Ако ми беше поискала помощ за нета, тогава с неохота щях да я накарам да се обърне към местния доставчик.
Та щях да попитам, ама няма да го правя, че не обичам диалозите - чужбинците при проблеми с Фюжъна, на кой телефон да се обаждат ... :D
За сетен път го казвам -интернета и ИП телевизията на БСК, заради различния начин по който достигат до вас, са различни. От техническия отдел ще ви накарат да рестартирате рутера, за евентуален бъг и ще ви поискат да вкарате кабела директно в телевизора или компа - за проверка на мрежата. Следващото е, да пратят аварията до местния офис и техници.
Който е трябвало ме е разбрал. Все пак във форум като този се извършва много често и реална помощ, а не само хипотези - кое как трябва да бъде ...

Автор:  zaelot [ 06 Окт 2017 19:59 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

vanderel,
за да помгаш, то трябва да знаеш.
А ти дори не познаваш и общите условия на оператора. Така както и много други хора не ги познават. Така както и не ги познаваме ОУ на доставчика на интернет, на телефония, на топла вода, на електрическа енергия ....
Та ако ги познаваше тези ОУ нямаше да задаваш тъп въпрос относно сънародниците ни в чужбина.
Точка 10.1
И все пак за всички има вайбър, скаип и online чат.

Автор:  Петър [ 06 Окт 2017 20:20 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

zaelot написа:
vanderel,
за да помгаш, то трябва да знаеш.
А ти дори не познаваш и общите условия на оператора.

zaelot, ти да не би да намекваш, че Ванди не бил познавал ОУ? Ако е така, то ти си пълен невежа (прост човек си) и не знаеш, че от vanderel по компетентен и знаещ човек в Булсатком няма!

Автор:  sispol [ 07 Окт 2017 05:38 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Цитат:
И все пак за всички има вайбър, скаип и online чат

Ти пробвал ли си онлайн чата?!?! Чакаш,чакаш и отговор не идва. Или ако някой, някога отговори ти казват че за техник трябва да се обадиш на прословутия телефон.
А обикновения потребител не чете ОУ. Той иска като спре телевизията или нета да се обади и да му се реши проблемът овреме. Не да му кажат че според ОУ трябват 3 дни да дойдат техниците от един квартал в друг. Не ме разбирай криво. Доволен съм от Була, с известни изключения, но тези ОУ са написани за защита на фирмата а не на потребителя.

Автор:  zaelot [ 07 Окт 2017 10:27 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Петър написа:
zaelot написа:
vanderel,
за да помгаш, то трябва да знаеш.
А ти дори не познаваш и общите условия на оператора.

zaelot, ти да не би да намекваш, че Ванди не бил познавал ОУ? Ако е така, то ти си пълен невежа (прост човек си) и не знаеш, че от vanderel по компетентен и знаещ човек в Булсатком няма!

Код за потвърждение:
Услугата по т.7.1 включва приемане на телевизионни програми със стандартна
резолюция, телевизионни канали с висока резолюция, както и преглед на телевизионни
програми по категории и се разпространява [b]единствено и само[/b] на територията на
Република България


Това отговаря ли на въпроса
Код за потвърждение:
чужбинците при проблеми с Фюжъна, на кой телефон да се обаждат
.
Така поставен въпроса прилича и води до злобеене.

Не познавам vanderel лично, затова и не коментирам неговите познания и компетентност.
Коментирам единствено изказванията и твърденията му .

Автор:  zaelot [ 07 Окт 2017 11:07 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

sispol написа:
Цитат:
И все пак за всички има вайбър, скаип и online чат

Ти пробвал ли си онлайн чата?!?! Чакаш,чакаш и отговор не идва. Или ако някой, някога отговори ти казват че за техник трябва да се обадиш на прословутия телефон.
А обикновения потребител не чете ОУ. Той иска като спре телевизията или нета да се обади и да му се реши проблемът овреме. Не да му кажат че според ОУ трябват 3 дни да дойдат техниците от един квартал в друг. Не ме разбирай криво. Доволен съм от Була, с известни изключения, но тези ОУ са написани за защита на фирмата а не на потребителя.


Мен също ме дразнят тези срокове. И то не само в тези ОУ но и на всички други оператори.
Но в крайна сметка, може да съм първият клиент на Булсатком, но не съм единственият.
Така както и Булсаком не е единственият оператор.
Вече друг е въпроса кой оператор се грижи по-добре за клиента. Услугите на всички са почти еднакви и избора за мен стои единствено в това кой оператор има по-адекватна грижа за клиента
Не мисля, че червените с техните подизпълнители са по-добри. Не виждам и жълтите с техните условия по договорите да превъзхождат по-мудната поддръжка на третият оператор.

Недей считай ОУ като защита само на оператора. Това урежда изцяло взаимоотношенията. Неможе тези ОУ да са изцяло в полза на едната страна. Има си закони по които тези ОУ са направени при това подлежат на регулация от държавага.
Аз лично се запознавам с тях. И последният случай преди година ми помогна да отръскам един оператор с хилядарка, без дори да се ходи на съд.

Надявам се тази дускусия да бъде полезна всеки който желае да разбере какво иска, какво получава и какво дава.

Автор:  Петър [ 07 Окт 2017 13:00 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

zaelot написа:
Код за потвърждение:
Услугата по т.7.1 включва приемане на телевизионни програми със стандартна
резолюция, телевизионни канали с висока резолюция, както и преглед на телевизионни
програми по категории и се разпространява [b]единствено и само[/b] на територията на
Република България
Ти какво сега, правиш се на "дръж ми шапката" или наистина си абсолютно начинаещ? Изречението: телевизионни програми по категории и се разпространява единствено и само на територията на Република България е писано за да замаже очите на брюкселските бюрократи, поради разните там "лицензионни и патентни права" и "регламентирана геолокация" основно на спортните платени канали. Но както всички знаем: "в България нищо не е това, което трябва да е", така че когато си вземаш оборудване в офис на Булсата те питат в България ли ще го ползваш или в чужбина. Аз като си взЕмах Фюжъна, казах, че е за чужбина, и тогава излезе техник от склада и ми направи настройките там на място, без да идва в къщи, както си е по правилата на ОУ. Огромна маса българи в чужбина, са абонати на Булсата, заради носталгията и евтинийката в сравнение с тамошните местни DTH оператори.

Автор:  zaelot [ 07 Окт 2017 16:57 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Пропусна главният виновник за тази клауза. ББ.
Хаиде спри да тролиш.

Автор:  vanderel [ 07 Окт 2017 19:08 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Пешо, sispol и останалите, спираме да "тролим". Послушайте ме ! Никой няма нужда от отрицателни емоции/в т.ч. и zaelot/, особено когато спорът е безсмислен :wink: :D
Важното в тази тема е че Павката се е оправил и че той и тези които се чели темата, имат малко повече яснота, при интернет аварии!
Това е !

Автор:  zaelot [ 08 Окт 2017 08:40 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

vanderel написа:
Пешо, sispol и останалите, спираме да "тролим". Послушайте ме ! Никой няма нужда от отрицателни емоции/в т.ч. и zaelot/, особено когато спорът е безсмислен :wink: :D
Важното в тази тема е че Павката се е оправил и че той и тези които се чели темата, имат малко повече яснота, при интернет аварии!
Това е !

Точно!
Тези които са прочели вероятно ще имат яснота какво да правят и какво да не правят при аварии.
Едно се знае: ЕС и Брюксел няма да им помогнат, нито пък са виновни.

Страница 3 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/