forum.bulsat.com
http://forum.bulsat.com/

Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...
http://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=10&t=20176
Страница 2 от 3

Автор:  Павел Василев [ 01 Окт 2017 19:14 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Този петък който мина нямах интернет няколко часа, после тръгна, днес отпреди час пак няма интернет и досега, в момента пиша от мобилния ми телефон, кажете ми колеги, на кой телефон да се обадя от мобилния и да не ме таксуват пак 2 лева, да не говорим че булсата ми дължат половин месец безплатен интернет за компенсация от миналия път, писна ми, от 5 години чакам оптика и все нямало свободни влакна, защото връзкари от нашия блок явно са се уредили с предимство, майната им на оптиката, искам поне по лан кабела да имам интернет, в София сме все пак а не на село с опънати жици из боровата горичка :evil:

Автор:  progressive [ 01 Окт 2017 23:16 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Предполагам,че имаш алтернатива.

Автор:  MacIlian [ 02 Окт 2017 10:49 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Контактната информация от тяхната страница не работи ли?

http://www.bulsat.com/kontakti.php

Автор:  Павел Василев [ 02 Окт 2017 14:15 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

MacIlian написа:
Контактната информация от тяхната страница не работи ли?

http://www.bulsat.com/kontakti.php



Работи, но как да съм сигурен че няма пак да ми дръпнат 2 лева без ДДС, не стига че техническия проблем е от тяхна страна, ами и за да ги уведомя за проблема пак ще ме таксуват на импулсен телефон :evil: .

По-горе колегата ме пита за алтернатива, има но засега се въздържам от договор за 1-2 години, че ако имат проблем ще го духам и ще се налага да плащам като поп през целия срок на договора, независимо дали ще имам или нямам нет.... :evil:

Автор:  MacIlian [ 02 Окт 2017 20:34 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Ами, че то си пише "За всички оператори по тарифния план".

Автор:  Павел Василев [ 02 Окт 2017 21:12 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

MacIlian написа:
Ами, че то си пише "За всички оператори по тарифния план".


Именно, там е заровено кучето, мобилните оператори сами си преценяват от номера по какъв тарифен план да те таксуват, нали го ядох вече именно защото е било уж по тарифния план, ама се оказа хоп 2 левчета без ДДС.....

Така и иначе се сетих по-късно, че се бях ядосал много, че колегата vanderel е писал тук по-назад в темата, да науча на най-близкия ни офис на Була обикновен мобилен или стационарен телефон и директно да говоря с каката за посещение на техник, ама - защо трябва да е лесно, като може да е трудно...

Автор:  vanderel [ 02 Окт 2017 21:37 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Аз не само съм го казал, ами и съм се обосновал. Ти обаче и в момента търсиш телефон в Ст. Загора, да им се оплачеш, че нямаш нет в еди кой си блок в София. И какво очакваш да ти кажат от Ст. Загора ? Ще ти прехвърлят оплакването пак в София, там където те карам да се обадиш лично !
Казвам го за твое добро, а не да те ядосвам ! А още по-важно - казвам го на всички :wink: :D

Автор:  Павел Василев [ 03 Окт 2017 10:48 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

vanderel написа:
Аз не само съм го казал, ами и съм се обосновал. Ти обаче и в момента търсиш телефон в Ст. Загора, да им се оплачеш, че нямаш нет в еди кой си блок в София. И какво очакваш да ти кажат от Ст. Загора ? Ще ти прехвърлят оплакването пак в София, там където те карам да се обадиш лично !
Казвам го за твое добро, а не да те ядосвам ! А още по-важно - казвам го на всички :wink: :D



Нещо се получи като изгубени в превода, каква Стара Загора, в профила ми пише че съм от София, просто намерих телефона на най-близкия офис на Була до нашия блок където живея, така проблема с интернета ще е по-лесно локализиран, тъй като офиса на Була ни е в района по местоживеене, къде съм писал Стара Загора или друг град, карай най вероятно е станало недоразумение, ще помоля администратор или модератор да закрие цялата тема.

Автор:  vanderel [ 03 Окт 2017 11:53 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Павел Василев написа:
кажете ми колеги, на кой телефон да се обадя

Тук питаш за телефон и се подразбира че търсиш национален телефон, а не на някой офис ...
И колегите съвсем логично ти предлагат телефоните от сайта, а на тях отговарят от Зт. Загора :wink:
vanderel написа:
Ти обаче и в момента търсиш телефон в Ст. Загора, да им се оплачеш, че нямаш нет в еди кой си блок в София.


В края на краищата става ясно, че няма смисъл за интернет повреди да се звъни на национален телефон - това което се опитвам да обясня в тази тема :D :arrow:
Павел Василев написа:
просто намерих телефона на най-близкия офис на Була до нашия блок където живея, така проблема с интернета ще е по-лесно локализиран, тъй като офиса на Була ни е в района по местоживеене

Автор:  Павел Василев [ 03 Окт 2017 13:13 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

vanderel написа:
Павел Василев написа:
кажете ми колеги, на кой телефон да се обадя

Тук питаш за телефон и се подразбира че търсиш национален телефон, а не на някой офис ...
И колегите съвсем логично ти предлагат телефоните от сайта, а на тях отговарят от Зт. Загора :wink:
vanderel написа:
Ти обаче и в момента търсиш телефон в Ст. Загора, да им се оплачеш, че нямаш нет в еди кой си блок в София.


В края на краищата става ясно, че няма смисъл за интернет повреди да се звъни на национален телефон - това което се опитвам да обясня в тази тема :D :arrow:
Павел Василев написа:
просто намерих телефона на най-близкия офис на Була до нашия блок където живея, така проблема с интернета ще е по-лесно локализиран, тъй като офиса на Була ни е в района по местоживеене


Благодаря за разяснението, от Булсата би трябвало да ти дават заплата за това че толкова помагаш в този форум, както и други известни колеги :).

Автор:  zaelot [ 05 Окт 2017 10:45 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

vanderel написа:

В края на краищата става ясно, че няма смисъл за интернет повреди да се звъни на национален телефон - това което се опитвам да обясня в тази тема :D :arrow:


Това е едно твое твърдение!

Всички големи оператори имат национални телефони за връзка и обслужване на клиенти.
Доколкото съм запознат, всички оператори ползват т.нар. 3 степенна поддръжка.
Като целта на това нещо е клиента да получи възможно най-бързо решение на проблема.

Примерно, ако ти е забил рутера, трябва ли да чакаш няколко часа техниците да дойдат да го рестартират ?
Или очакваш ли че служителката в офиса на фирмата ще дойде да го рестартира ?
Когато се обадиш на националният телефон, те ще те посъветват да направиш това и проблема ще ти се реши в рамките на 5 минутки, вместо за няколко часа.

Или пък ако има моментен проблем с дадена телевизионна програма или прекъсване на интернет за цял квартал.
Очакваш ли техника да знае за този проблем ? Или служителката в офиса да ти каже кога ще бъде разрешен ?
Нито техника, нито служителката имат контакт с отдела отговорен за решаването на този проблем и затова няма да получиш нужната информация и оставаш недоволен, че никой не ти обръща внимание и неможе да ти каже какво се случва.
Примери такива - колкото желаеш и голяма част от тях могат да бъдат решени от националният телефон. Ако немогат, то от там могат да задействат конкретният отдел отговарящ за решаването на проблема ти.

Е, дали има смисъл да се звъни на националният телефон ?

Автор:  vanderel [ 05 Окт 2017 11:34 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Ха, нека да приемем че ти колега zaelot си оператор на национален телефон. Ето ти пресен въпрос от съседна тема :arrow:
deniccc написа:
Колеги да питам имате ли проблем с тоя проклет фюжън след примерно 18:00 когато е натоварено смисъл когато хората гледат тв в тъй наречените час пик ...от известно време започна това насичане на все 5 секунди замръзва картината и изчезва звука ..от булсат ми казват ,че е от оператора кой ми предоставя услугата на интернет ,но според мен проблема е в техните устройства..

Човекът очаква с нетърпение някой да му отговори. Давай! Аз ако е за сателитна телевизия ще му кажа до най-малката подробност какво да прави, но за нета в неговия квартал, съм пас ! Опитай ти ! Ще е интересно за всички и най-вече за човека задал въпроса.

РР: Ако не можеш с конкретни действия или инструкции да му помогнеш, не се насилвай. Не целя да злепоставя някого, особено теб. Просто го давам за пример, как интернет проблемите са трудни за локализация от разстояние !

Автор:  vanderel [ 05 Окт 2017 11:53 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

zaelot написа:


Или пък ако има моментен проблем с дадена телевизионна програма или прекъсване на интернет за цял квартал.
Очакваш ли техника да знае за този проблем ? Или служителката в офиса да ти каже кога ще бъде разрешен ?
Нито техника, нито служителката имат контакт с отдела отговорен за решаването на този проблем и затова няма да получиш нужната информация и оставаш недоволен, че никой не ти обръща внимание и неможе да ти каже какво се случва.
И тук като че ли си противоречиш бре приятелю. Ако служителките в местния офис и техниците на гр.Видин не знаят какъв е проблемът с нета в кв."Баба Вида", чакай момичето или техника от от Ст.Загора да ти го обясни :D От нац телефона само ще пуснат тикет и проблемът пак ще го решат местните техници. Естествено, че повечето потребители на услугата,ще въртят на националните телефони. На тези обаче, които са имали находчивостта да се обърнат към форума, нали ние с теб и останалите колеги трябва да им предложим и друг вариант, продиктуван от опита ни. По възможност, по-бърз и по-ефективен ... :wink:
Това е !

Автор:  zaelot [ 05 Окт 2017 18:51 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

vanderel,
аз не съм оператор на национален телефон.
Учил съм някой неща, в други съм самоук, в трети съм работил дълги години.

Искаш да реша проблем на клиент, като даваш една малка част от разговора с клента, при това по думите само на самият клиент.
Недей да съдиш нещо само по външният му вид! Това е само малка частица от пъзела която ти е представена субективно.

И още нещо, един специалист може да диагностицира до 90% от интернет проблемите дистанционно. Само защото интернет комуникяцията е двупосочна.
Затова моля неизползваи знанията си да накланяш везната в посоката която ти е угодно. Да бъдеш светец в очите на слепите е лесно.

Ако искаш да помогнеш на някой, просто го насочи да ползвя възможностите и процедурите на фирмата. Ако не му харесват, да потърси място с по-добро обслужване на клиента.

Относно противоречието: Ако поне малко си работил във фирма с много рязлични отдели, нямаше да споменаваш за това.

Автор:  Павел Василев [ 05 Окт 2017 21:43 ]
Заглавие:  Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен...

Между другото, когато се обаждах на националния телефон, след кратко обяснение за проблема, прехвърлиха ме към човек отговарящ за интернета, аз - добър ден, нямам интернет, той - какъв ви е рутера, аз - tp - link 300mb, той - свети ли индикацията изобразяваща "планета", аз - не, той - рестартирайте рутера, аз добре и никаква реакция, лампичката на "планета" все така не светеше, той - включете лан кабела директно към лаптопа ако имате възможност, аз - добре, вързах го и никаква реакция, нито лампички светнаха на самия вход на лан кабела на лаптопа, все едно лан кабела е бил отрязан, той - има технически проблем и не е при вас, ще пратим техник при вас, аз - благодарих и техника когато дойде се оказа изгорял суич. Та това по отношение за обслужването на националния телефон, само да не ме бяха таксували като при импулсен телефон...

Страница 2 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/