forum.bulsat.com
https://forum.bulsat.com/

Некомпетентност и лъжи от страна на служител
https://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=10&t=20062
Страница 1 от 1

Автор:  Nikolow [ 11 Фев 2017 01:36 ]
Заглавие:  Некомпетентност и лъжи от страна на служител

Здравейте ,
Случая ми е следния: преди 7 месеца посетох офис на Булсатком в гр. Варна ( Мол Варна ) , при което служителката ми обяви оферта , която гласеше следното :
" Ще ви пусна Великденска промоция , която е месец за месец заплащане и при евентуален отказ от Ваша страна ( тоест наша) съвсем спокойно и безпроблемно ще можете да се откажете без заплащането на никакви неустойки. "
В последствие след инсталирането на приемника около две седмици качеството на телевизията и интернета беше меко казано ОТВРАТИТЕЛНО . След безброй разговори по телефона с отдел "Обслужване" стигнахме до великия момент да ни сменят приемника с нов. Около близо месец след подмяната на приемника всичко изглеждаше сравнително добре като изключим интернета( бавен , прекъсва) . На 27.01.2017 (петък ) нямах достъп до интернет и телевизия като се има в предвид , че се опитвах около 60 пъти да се свържа с отдел "Обслужване на клиенти " , в които половината пъти ме пускаха на изчакване ( да слушам музика може би ) , а другата половина директно ме изключваха. ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ УСПЯХ ДА БЪДА ИНФОРМИРАН ЗА КОНКРЕТНАТА СИТУАЦИЯ , нито от сайта , нито по телефона .(КОЕТО Е ПРОСТО НЕПРИЕМЛИВО И НЕУВАЖИТЕЛНО СПРЯМО МЕН). До 09.02.2017( четвъртък ) при посещение от моя страна в гореспоменатия офис (гр.Варна , Мол Варна ) получих некомпетентността и подигравателния тон на служителката , която очевидно не беше запозната по абсолютно никакъв начин с процедурата относно прекратяването на договора ми ( явно и не само , при положение , че при подписването на договора още в самото начало ме е информирала грешно( незнайно от мен дали е от некомпетентност , или подтикнато от лични подбуди).
Попитах служителката два пъти как се процедира за прекратяването на договора ( при неизтекъл срок на договора , при положение, че не получавам това , за което плащам ). Нейния отговор беше , че не знае и не е изпадала в такава ситуация , за да има компетентност по този въпрос . При трето мое запитване на същия въпрос , тя отговори , че трябва да се обадя в call center-а . От центъра ми отговориха , че трябва да посетя офис на Булсатком.( Явно въпросната служителка гледаше да ме разкара и може би си е мислила , че ще я освободя от моите НЕУДОБНИ въпроси ) . Заяви ми , че няма молби , а аз продължих да настоявам и тя намери незнайно от къде . При въпроса ми дали ще дължа неустойки , отговора й беше : МОЖЕ БИ НЕ . В същото време при нея имаше двама служители ( техници ) , единия от които ми даде телефонния си номер и заяви , че не е необходимо едномесечно предизвестие. Каза ми да му звънна в края на месеца , за да дойде до адреса и да вземе устройствата като отговори , че няма да дължа никакви неустойки (изглеждаше убедителен).


Може ли някой компетентен тук да ми отговори на въпроса : Защо след като не получавам обслужване и качество , за което ПЛАЩАМ при прекратяването на договора от моя страна трябва да заплатя и неустойка ?

Автор:  Atom Heart [ 11 Фев 2017 13:54 ]
Заглавие:  Re: Некомпетентност и лъжи от страна на служител

Кой Ви е поискал неустойка? Никъде не прочетох някой да го е правил.

Автор:  user6396 [ 11 Фев 2017 14:14 ]
Заглавие:  Re: Некомпетентност и лъжи от страна на служител

Договорите при Булсатком са относително нещо. Услугата си остава предплатена, та така че в момента, в който не сте предплатили за следващия месец, просто няма да използвате услугите през него, докато не платите. Иначе никой не иска никакви неустойки. Това, между другото е доста голям плюс на тази фирма, ако не се лъжа и от много години е така, май от самото начало. Това бе една от основните причини, когато избрах тях преди време.

Автор:  Nikolow [ 11 Фев 2017 15:20 ]
Заглавие:  Re: Некомпетентност и лъжи от страна на служител

да , относно неустойката не съм споменал по - горе. Свързах се с оператор , който обясни , че ще дължа 98лв неустойка.

Автор:  iuri2 [ 11 Май 2017 16:17 ]
Заглавие:  Re: Некомпетентност и лъжи от страна на служител

Ми то май това че е като предплатена остана единствения плюс. Другия е че другите оператори в любимото БГ не са по цвете от Була :lol:

Автор:  sispol [ 12 Май 2017 21:12 ]
Заглавие:  Re: Некомпетентност и лъжи от страна на служител

iuri2 написа:
Ми то май това че е като предплатена остана единствения плюс. Другия е че другите оператори в любимото БГ не са по цвете от Була :lol:

Като човек минал през повечето оператори, мога да кажа че не си прав. Освен Ментел другите са се старали да предложат това за което съм платил (в моя случай). Говоря както за юридическата, така и за техническката страна на договореното.

Автор:  iuri2 [ 13 Май 2017 07:49 ]
Заглавие:  Re: Некомпетентност и лъжи от страна на служител

Да де ама повечето дето сме на Була сме не заради качеството а заради опростените условия и най вече затова че доп. прм. може да го разхождаш по баби дядовци и по света и у нас :D

Автор:  tst_65 [ 13 Май 2017 14:11 ]
Заглавие:  Re: Некомпетентност и лъжи от страна на служител

iuri2 написа:
Да де ама повечето дето сме на Була сме не заради качеството а заради опростените условия и най вече затова че доп. прм. може да го разхождаш по баби дядовци и по света и у нас :D


Те от булсатя затова са цъфнали та и даже вързали :D

Автор:  Петър [ 14 Май 2017 22:34 ]
Заглавие:  Re: Некомпетентност и лъжи от страна на служител

tst_65 написа:
iuri2 написа:
Те от булсатя затова са цъфнали та и даже вързали :D
А че какво му е на Булсатя, за българските условия си е направо перфектен. От 12 години съм му абонат и все още не съм го сменил.

Автор:  tst_65 [ 16 Май 2017 13:59 ]
Заглавие:  Re: Некомпетентност и лъжи от страна на служител

Петър

Нищо му няма на булсатя супер си е,след като за 2.20лв. си ги гледам на вилата с допълнителен приемник който ми подари комшията понеже моите приемници ми ги взеха когато ми монтираха фюжаните (които не ползвам от една година) та няма как да не са перфектни

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/