camera написа:
Като поисках да подпиша едномесечно предизвестие за прекратяване на взаимоотношенията, дамата каза само: "Най-добре така". За първи път ми се случва доставчик на услуга или негов представител да не отправи търговско предложение за да запази своя клиент и потребител.
Какво да ти кажа ?! То не е с месеци, а с години ... това нямане. Поне 3 през който активно няма. Преди това, де има - де няма
В горните теми тръгнали за Фюжъни да пишат. Какви Фюжъни бе братче. Елате и прочетете тази тема !!! Връщат се нови клиенти
Ако някой иска допълнителен СД - направо да забрави. Не нормална работа
Искам да отправя призив към абонатите на Була, посещаващи този форум - при проблем, НЕ СИ ГО ИЗКАРВАЙТЕ НА СЛУЖИТЕЛКИТЕ в офисите. Бъдете сигурни, че всяка една от тях е постъпила на работа с желанието да бъде любезна с клиентите и лоялна към фирмата. Но същата тази фирма им разказа играта ... Да отговаряш отрицателно, години наред ... - в какъв човек ще се превърнеш
- Интернет - няма ! Приемници - няма! Допълнителни приемници - и допълнителни няма! Дистанционни - няма! Дайсеци и монтаж на допълнителна антена - няма! Стойки - няма! Канали с НД качество - няма ! НВО - няма! Фюжъни - не сме ги виждали! ИПТВ - не сме и чували
Единственото, което можем е - да Ви вземем таксата
... а ако търсите нещо, любезно да ви излъжем - да наминете другата седмица