Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 25 Авг 2019 08:47



Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Офис "Константин Величков" - София 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: 22 Авг 2009 21:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Отговори с цитат
Да споделя малко за обслужването в един от офисите на "Булсатком".
Вчера основния ми приемник ZHD-100 започна сам да се изключва и рестартира. Изключва се, изписва надпис boot, после load , 101 и след секунди пак отначало. Като го пипнах беше много загрял. Даже усетих мирис на изгорели чарколяци.
Днес след работа посетих офис "Константин Величков" - София. Обясних ситуацията, приемника беше тестван и отново същото. Дамата /не видях никъде името и/ каза, че ще го замени. Започна да пише протокол. Подписах го. След което ми подаде приемник ZHD-100 с лек луфт в предния панел. Казах, че ми се полага нов ZHD-210, но служителката не обърна кой знае какво внимание на думите ми. Такива имало, такива давала. Направи ми впечатление, че в кашоните имаше кутии. Определено не са втора употреба устройствата вътре. Като попитах дали на нови абонати дават стари приемници, тя каза че сега дори и нови абонати не включвали, а отказвали заявките.
Да не говорим, че от месец допълнителния "202" също създава ядове. Той е заменян и също е незнайно коя употреба. Сменяха му и адаптора преди време. Служителката каза да го оставя да се тества, но така няма как да гледам телевизия вкъщи, а си плащам за услугата.
Като поисках да подпиша едномесечно предизвестие за прекратяване на взаимоотношенията, дамата каза само: "Най-добре така". За първи път ми се случва доставчик на услуга или негов представител да не отправи търговско предложение за да запази своя клиент и потребител. А аз съм потребител от 2009-та година и редовен платец. Но някак вече ми писна това ходене и разнасяне на тия бракми.
Ако има служител, който може да помогне по казуса, нека пише на лични.
Няма смисъл да подавам оплакване до Булсатком, тъй като при преден проблем отговор не получих.
И така едномесечното предизвестие почна да тече. Казаха ми че ще ми звъннат да се разберем кога техници да минат и да вземат оборудването. А аз знам че то остава за мен. Искам ритуално да размахам чука и секача и да заснема този сюблимен момент :)


02 Сеп 2015 17:16
Профил

Регистриран на: 15 Май 2013 12:25
Мнения: 42
Отговори с цитат
Възможно е оборудването да не е твое - виж си в договора. И споко - не си само ти прецакан с приемник N-та употреба. А и служителката не те е излъгала - по-добре няма да стане! И не мога да разбера какъв искаш да ти се помогне?


02 Сеп 2015 18:26
Профил
Аватар

Регистриран на: 22 Авг 2009 21:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Отговори с цитат
Договорът съм го чел. Приемници и всичко остават мои. Много мои приятели още си ги пазят в мазетата.
Иначе ако някой вътрешен човек следи форума да даде идея как мога да процедирам. Това имах предвид.

Pecko написа:
Възможно е оборудването да не е твое - виж си в договора. И споко - не си само ти прецакан с приемник N-та употреба. А и служителката не те е излъгала - по-добре няма да стане! И не мога да разбера какъв искаш да ти се помогне?


02 Сеп 2015 18:53
Профил

Регистриран на: 23 Дек 2013 10:28
Мнения: 28
Отговори с цитат
camera написа:

Ако ще ползваш оборудването след време не се връща, но ако няма да го ползваш повече и искаш да бъде изтрито от системата се връща, поради факта че за друго не можеш да го ползваш.


03 Сеп 2015 10:01
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 00:24
Мнения: 1840
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
camera написа:

Като поисках да подпиша едномесечно предизвестие за прекратяване на взаимоотношенията, дамата каза само: "Най-добре така". За първи път ми се случва доставчик на услуга или негов представител да не отправи търговско предложение за да запази своя клиент и потребител.
Какво да ти кажа ?! То не е с месеци, а с години ... това нямане. Поне 3 през който активно няма. Преди това, де има - де няма :? В горните теми тръгнали за Фюжъни да пишат. Какви Фюжъни бе братче. Елате и прочетете тази тема !!! Връщат се нови клиенти :evil: Ако някой иска допълнителен СД - направо да забрави. Не нормална работа :(

Искам да отправя призив към абонатите на Була, посещаващи този форум - при проблем, НЕ СИ ГО ИЗКАРВАЙТЕ НА СЛУЖИТЕЛКИТЕ в офисите. Бъдете сигурни, че всяка една от тях е постъпила на работа с желанието да бъде любезна с клиентите и лоялна към фирмата. Но същата тази фирма им разказа играта ... Да отговаряш отрицателно, години наред ... - в какъв човек ще се превърнеш :?: :(
- Интернет - няма ! Приемници - няма! Допълнителни приемници - и допълнителни няма! Дистанционни - няма! Дайсеци и монтаж на допълнителна антена - няма! Стойки - няма! Канали с НД качество - няма ! НВО - няма! Фюжъни - не сме ги виждали! ИПТВ - не сме и чували :(
Единственото, което можем е - да Ви вземем таксата :? ... а ако търсите нещо, любезно да ви излъжем - да наминете другата седмица :oops:


03 Сеп 2015 14:29
Профил
Аватар

Регистриран на: 22 Авг 2009 21:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Отговори с цитат
И така в събота и дадения ми рециклиран HD приемник предаде богу дух. Днес по отъпканата пътечка право към офиса на БСК. Ще ми е интересно да чуя оправданията :D


07 Сеп 2015 07:27
Профил

Регистриран на: 11 Юни 2014 13:56
Мнения: 383
Отговори с цитат
kikerec За друго не мога да го ползвам ама няма и да го върна. А такива като мен сигурно има много. Но на тия отгоре им е все едно.Вярно че Була е единствената която връща нови абонати.Другите явно дават някакви стимули на служителите си за нов абонат.Затова нека си ни прашлясват старите но здрави приемници.


07 Сеп 2015 15:13
Профил

Регистриран на: 15 Май 2013 12:25
Мнения: 42
Отговори с цитат
camera написа:
И така в събота и дадения ми рециклиран HD приемник предаде богу дух. Днес по отъпканата пътечка право към офиса на БСК. Ще ми е интересно да чуя оправданията :D

Мене пък един нов 202 се прецака след 5 дена ползване!


07 Сеп 2015 20:56
Профил
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 22:07
Мнения: 324
Местоположение: София Младост
Отговори с цитат
Не е лесно да си Наполеон!


07 Сеп 2015 21:46
Профил
Аватар

Регистриран на: 22 Авг 2009 21:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Отговори с цитат
Вече съм "горд" собственик на ZHD-210. И в очакване на Fusion... :roll:


14 Сеп 2015 21:45
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 00:24
Мнения: 1840
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Бравос !!!


14 Сеп 2015 23:35
Профил

Регистриран на: 29 Ное 2012 21:41
Мнения: 8
Отговори с цитат
iuri2 написа:
kikerec За друго не мога да го ползвам ама няма и да го върна. А такива като мен сигурно има много. Но на тия отгоре им е все едно.Вярно че Була е единствената която връща нови абонати.Другите явно дават някакви стимули на служителите си за нов абонат.Затова нека си ни прашлясват старите но здрави приемници.

И друг път съм казвал: Нека тези за които няма допълнителни приемници, да погледнат тези дето не щат да си връщат приемниците, за да разберат една от причините за дефицита!
Не съм адвокат на Булсатком и не е това главната причина за 3-годишния дефицит, но когато хората реват по форумите че не могат да се включат, не е коректно разни отказали се абонати да си правят гаргара с тях и да казват "няма да го ползвам ама няма и да го върна"
В крайна сметка БСК не е бездънна касичка, която да хвърля наляво и надясно оборудване, а тези дето са го получили срещу крупната сума от 4.80лв да отказват после да го върнат!


17 Сеп 2015 22:31
Профил

Регистриран на: 02 Сеп 2009 13:20
Мнения: 12
Отговори с цитат
Не обобщавай проблема от свое име. Навремето съм си купил приемник, антена и конвертор за 158 /сто петдесет и осем/ лева. Вярно, после го смених със ZHD 100 без доплащане, но моята инвестиция съм я направил с посочената сума, така, че не виждам защо да ставам спонсор на оператора. В момента не съм абонат на Булсатком по известни на всички причини /HD спортните канали и пакета HBO &Cinemax/, но ако си оправят качеството и предлаганите канали след пускане в експлоатация на сателита на Булсатком /дай Боже да стане и да няма проблеми/, мога да се върна обратно, и то без да сключвам срочен договор.


18 Сеп 2015 09:53
Профил
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2008 18:45
Мнения: 20
Местоположение: София
Отговори с цитат
Щеше да са твои ако не беше пуснал предизвестие ,а само беше спрял да им плащаш.
При мен така си стои тяхно оборудване и ако някога влезнат в час може и да се върна при тях.
Викам ги да си настроят антената и отново им ставам абонат , но засега ще почакат.


24 Сеп 2015 16:22
Профил ICQ YIM WWW

Регистриран на: 11 Юни 2014 13:56
Мнения: 383
Отговори с цитат
Плюс това аз все още съм абонат на БСК


26 Сеп 2015 19:00
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®