kala77
Регистриран на: 26 Юни 2011 15:14 Мнения: 4
|
Здравейте, Клиент съм на Булсатком от около 20 години. В момента съм с основно b box устройство и две допълнителни HD устройства. В акаунта ми се води и някакво SD устройство, което нямам идея къде е, тъй като не исползвам SD устройства повече от 15 години. Направих опит да си пусна допълнително 4то устройство, но ударих на камък и започна едно огромно ходене по мъките. Оказа се, че няма никакъв начин това устройсто да бъде изтрито от акаунта ми, докато не заплатя такса, която според операторите от кол центъра е 10 лв, а според служителите от офиса е 50 лв. А според мен не би следвало да плащам никаква такса за замяната му, тъй като по силата на договора, който съм подписал, след изтичане на договора, цялото оборудване става моя собственост. И от тук следва въпросът, защо трябва да плащам за нещо, което според договорът на Булсатком е моя собственост. Служителката в офис ми излиза с номера, че съм преподписал договора си и така той не е бил прекъсван, и няма никаква възможност да избегна заплащане на тази такса. По силата на правото, когато един договор изтече и не се поднови преди изтичането му, след определен период от време, аз като клиент, сключвам напълно НОВ договор, с НОВИ условия, с НОВИ цени и НОВА продължителност на контракта. Това НЕ е преподписване, а НОВ договор. Ако не стане на моето, ще сезирам КЗП. Не въпросът в десетте лева. Просто ми е писнало да ни правят на маймуни.
|