Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 20 Окт 2017 13:34



Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40
Мнения: 46
Отговори с цитат
Привет колеги, от няколко дни нямам никакъв интернет, все едно някой ми е отрязал лан кабела, реших да пиша до сътрудник чрез онлайн чата, писахме си и в крайна сметка не можа да ми помогне и ми каза да се обадя на *4800, свързах се с оператор и с една дума установиха че наистина има проблем и че ще се свържат с мен до 72 часа от техническата поддръжка за интернета, дотук добре, малко след това си проверявам по навик останалите ми свободни мегабайти, понеже използвам hotspot от тела ми за да има нет на компа, та виждам начислени и точно 2 лева без ДДС за това че съм звънял на номера за обслужаване на клиенти *4800 , според мен е нормално да си е стандартна такса, все пак не се обаждам за игри а за обслужване поради технически проблем, не съм за 2-та лева, но определено ме изненада неприятно, не е коректно според мен....


13 Сеп 2017 22:41
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 318
Отговори с цитат
Павел Василев написа:
все пак не се обаждам за игри а за обслужване поради технически проблем, не съм за 2-та лева, но определено ме изненада неприятно, не е коректно според мен....
Не само, че не е коректно, ами е доста подло - създават ти проблеми и вместо да се извинят, ти вземат допълнително пари.


14 Сеп 2017 09:12
Профил

Регистриран на: 10 Ное 2015 10:30
Мнения: 38
Отговори с цитат
Аз по принцип не ги обичам много тези 0800, 0700, в случая *4800 и други подобни. Всеки оператор си ги таксува както му дойде.
На Булсат звъня на 02 411 900. Поне преди няколко месеца си работеше. Пак същите хора ти отговарят, но се таксува като обикновен разговор до стационарен телефон.


14 Сеп 2017 17:26
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1056
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
080013800 е напълно безплатен :wink: Но се набира само от домашни телефони. Напр. баба ти и дядо ти спокойно могат да се възползват. Тези от вас, които имат GSM-и :D т.е. екстри, е нормално да си платят за глезотийката :wink: :D
Моята препоръка е : за интернет проблеми да звъните на телефона на най-близкия офис/научете го/. Сателитната телевизия е еднаква на всякъде. За нея техникът от Ст.Загора ще поиска да сте пред телевизора и до голяма степен може да ви помогне, или поне да констатира дефекта. От къде да знае обаче този човек от Ст.Загора, какъв ви нета във Враца. Във всеки град, във всеки квартал дори интернет инсталациите са строго индивидуални. Т.е. наложително е да се направят замервания на място от местните техници. Така че и да звъните на национален телефон, от там само ще направят заявка до местния клон. Препоръката ми беше да прескочите този почти излишен разговор. От местния офис напр. могат да ви кажат че във вашия квартал има проблем и се работи по него, ... и т.н. и т.н.
Проблемът тук е, дали момичето ще ви вдигне телефона, защото не е длъжно/може да има работа с клиенти в това време/ и дали ще е информирано за евентуален квартален проблем. Но поне заявка за авария ще ви направи, такава каквато ще ви направят и от нац-телефона :wink:


14 Сеп 2017 17:46
Профил
Аватар

Регистриран на: 15 Сеп 2012 18:29
Мнения: 89
Отговори с цитат
vanderel написа:
Моята препоръка е : за интернет проблеми да звъните на телефона на най-близкия офис

Така е.Лошото е,че събота след обед и неделя няма никой.Чакаш до понеделни след 9:00 или пак звъниш със парички. :wink:


14 Сеп 2017 18:35
Профил
Аватар

Регистриран на: 03 Авг 2011 11:47
Мнения: 31
Отговори с цитат
@Павел Василев, а защо сте решил да звъните на този номер, него го няма в контактите на сайта им, едва ли са го махнали от 13.09 до сега?


14 Сеп 2017 19:02
Профил
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40
Мнения: 46
Отговори с цитат
MacIlian написа:
@Павел Василев, а защо сте решил да звъните на този номер, него го няма в контактите на сайта им, едва ли са го махнали от 13.09 до сега?


По-горе съм писал, първо проведох с оператор чрез онлайн чата, писахме си за проблема, накрая ми каза че не може повече да помогне за проблема и да звънна на този номер *4800, за да дойдат техници, така и иначе реагираха бързо, още на сутринта дойде момчето, отвори кутията и се оказа изгорял суич, който ще се сменя в скоро време от друг техник, а дотогава ми закърпи положението с нета чрез друга временна платка.


14 Сеп 2017 20:41
Профил
Аватар

Регистриран на: 03 Авг 2011 11:47
Мнения: 31
Отговори с цитат
На Ваше място бих се оплакал, че онлайн поддръжката ви е препратила да се обадите на телефон който не фигурира в контактната форма на сайта им, а сте препратен към импулсен телефонен номер или телефонен номер с повишена тарифа за таксуване. Не бих се учудил ако този номер вече не е собственост на Булсатком.


14 Сеп 2017 22:36
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1056
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Павел Василев написа:
отвори кутията и се оказа изгорял суич
:arrow: за това ви говоря - специфични и индивидуални проблеми. Затова аз напр. в темата "Интернет", никога не влизам. На кого и с какво да помогнеш там :? Докато при сателитната телевизия, всички малко или много сте помагали и отстранявали дефекти на разстояние две-три хил. км.
Така че когато Фюжънчето ви забива, не може еднозначно да се каже, къде е причината и не трябва непременно да се псува БСК, въпреки че именно те са първоизточника и голямата вина е тяхна. Това е !

РР: Павка, не ти отговарям само на теб. Аз винаги пиша за всички. В случая съм използвал твоята авария за пример. Извинявай !


15 Сеп 2017 11:36
Профил
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40
Мнения: 46
Отговори с цитат
vanderel написа:
Павел Василев написа:
отвори кутията и се оказа изгорял суич
:arrow: за това ви говоря - специфични и индивидуални проблеми. Затова аз напр. в темата "Интернет", никога не влизам. На кого и с какво да помогнеш там :? Докато при сателитната телевизия, всички малко или много сте помагали и отстранявали дефекти на разстояние две-три хил. км.
Така че когато Фюжънчето ви забива, не може еднозначно да се каже, къде е причината и не трябва непременно да се псува БСК, въпреки че именно те са първоизточника и голямата вина е тяхна. Това е !

РР: Павка, не ти отговарям само на теб. Аз винаги пиша за всички. В случая съм използвал твоята авария за пример. Извинявай !


Няма за какво да се извиняваш, абсолютно е разбираема ситуацията и нека повече хора го прочетат тук.

MacIlian написа:
На Ваше място бих се оплакал, че онлайн поддръжката ви е препратила да се обадите на телефон който не фигурира в контактната форма на сайта им, а сте препратен към импулсен телефонен номер или телефонен номер с повишена тарифа за таксуване. Не бих се учудил ако този номер вече не е собственост на Булсатком.


Смятам че е достатъчно тази тема да си остане и да прочетат повече хора тук, като съответно ще знаят и да не звънят на съответния импулсен номер.


15 Сеп 2017 17:33
Профил
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40
Мнения: 46
Отговори с цитат
Дублиране на отговор


Последна промяна Павел Василев на 23 Сеп 2017 10:13, променена общо 1 път



15 Сеп 2017 17:34
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1056
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
:idea: Отново ще използвам Павел, този път да ви кажа как сами можете да излезете от тази ситуация, която си е създал той неволно - след двоен клик, е изпратил два еднакви поста :(

Като установите такова нещо, влезте с бутон EDIT във втория пост, който погрешно сте изпратили, за промяна на мнението. Тогава под сивата лента с надпис "промени мнение" ще видите опция - "изтрий мнение". Тази опция се активира като поставите тикче в квадратчето в дясно от надписа. След това отивате на ИЗПРАТИ ! Това е !
Това е, но това нещо можете да го направите, само ако след вас не е постъпил друг пост от друг юзър. Така че при грешка, трябва да реагирате веднага след установяването и. Ако някой ви затвори, както сега аз затварям Павел, двата поста си остават. Т.е. опцията "изтрий мнение" излиза като такава само в последния пост на темата и само нейният автор може да се възползва от нея.
Така можете да си изтриете и единично мнение, ако веднага след изпращането му сте размислили и не искате то да остава във форума, но пак докато някой не ви е затворил. :idea:
Ако сега аз си изтрия това мнение, Павел чак тогава ще може да изтрие грешното. :idea:

Разбрахте ме, нали :D Поздрави на всички, които възнамеряват да ползват този форум :!: :D :D


15 Сеп 2017 20:48
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 318
Отговори с цитат
vanderel написа:
Така че при грешка, трябва да реагирате веднага след установяването и. Ако някой ви затвори, както сега аз затварям Павел, двата поста си остават. Т.е. опцията "изтрий мнение" излиза като такава само в последния пост на темата и само нейният автор може да се възползва от нея.
Не само автора може да си изтрие мнението. Всеки модератор с административни права може да свърши тази работа. При повтор, в 90% от случаите автора не е виновен, а е глюк с интернета (и на мен ми се е случвало).


15 Сеп 2017 22:24
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1056
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Да, в края на краищата администраторът ще свърши тази работа, ще премахне излишния пост, но целта е и затова е дадена възможност, всеки сам да си поправя грешката. Най-малкото да не се излага. Нали се сещате, че при подобно наслагване, докато админа се светне, авторът ще изглежда нелепо в очите на останалите потребители. И другото - много често някой може да напише нещо, след което да съжали и да поиска да изтрие поста си. Такъв пост администраторът няма да изтрие и авторът пак рискува да се изложи ... Ако не е затворен, ще е добре за автора да си го изтрие сам, преди да го е прочел някой, който не трябва. Ако е затворен, остава му възможността да промени или изтрие текста и да сложи многоточие напр.


15 Сеп 2017 22:54
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 318
Отговори с цитат
vanderel написа:
И другото - много често някой може да напише нещо, след което да съжали и да поиска да изтрие поста си. Такъв пост администраторът няма да изтрие и авторът пак рискува да се изложи ...
Ето затова трябва преди човек да напише пост да си спомни народната мъдрост - "Седем пъти мери, веднъж режи" :D


16 Сеп 2017 08:56
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 40 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®