Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 26 Апр 2024 08:18



Отговори на тема  [ 342 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Следваща
Нови цени 
Автор Съобщение

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 489
Отговори с цитат
ooleg написа:
Казаха ми, но не помня за мтел ли беше или за виваком, че не искали да прекратявали договори в офиса щото им взимали пари за прекратен договор и никой не иска да си жерта от доходите да те обслужи. И съответно клиенти казвали, че няма да се махнат от опашката докато някой не им прекрати договора за да се жертва някой
И трите оператора, и Мтел, и Виваком, и Теленор много неохотно прекратяват договори, ръководството не начислява бонуси (имат задължителни таргети за изпълнение) на служители, които са прекратили договор. Обвиняват ги в некадърност, в неспособност да "убеждават" хората да не си отиват. Провеждат им периодично разни семинари и "иновативни тренинги по търговски умения", на които ги учат как да забаламосват хората. Мен така ме мотаха от Виваком, не искаха да ми приключват договора, наложи се да платя и 25-ия месец, след което отидох този път точно 30 дни преди датата от договора. И този път като ми казаха "договора се закрива само в офиса в който е подписан" и побеснях: включих камерата на телефона и се развиках доста силно - "Добър ден, искам да попълня 30 дневно предизвестие за прекратяване на договор, ако ПАК ми откажете, ще ви спретна такъв скандал, че сами ще повикате полицията! Водя видеозапис, който ще ми послужи като доказателство пред компетентните органи". Веднага омекнаха :D - "какво си се развикал, какво си се развикал" - ми казаха и ми дадоха да попълня преизвестието. Взех едно копие и за мен с входящ номер и това беше. Разминах се с една абонаментна вноска горница.


22 Дек 2017 19:40
Профил

Регистриран на: 08 Яну 2013 13:24
Мнения: 78
Отговори с цитат
Това най-вероятно е за Виваком.
Със сигурност го имаше при тях преди 2 години.
След като подадох заявления за закриване на интернет,
2 домашни телефона и казах че прехвърлям 2 карти на Мтел
направо служителят отстъпи назад с една крачка и замалко да заплаче.
Разбира се до това се стигна заради ред обстоятелства. Съответно за един телефон ме мотаха
защото някой го беше преподписал дистанционно и се наложи да пускам жалба до тях и КЗП
Но според мен всичките им проблеми идват от служители,
които за да си направят таргетите почват да правят простотии
Съответно голяма вина има и ръководството им, заради недобрата търговска политика и слабият контрол
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ooleg написа:
Е за 20 лв ми омръзна да ми звънят на телефона. Все пак спокойствието ми струва и то пари.

Слагаш всеки техен номер, от който ти звъннат в черният списък и не ги мислиш. Трябва да са много зле тия да притискат хора с такива малки задължения и голяма давност


22 Дек 2017 19:49
Профил

Регистриран на: 02 Авг 2014 12:55
Мнения: 176
Отговори с цитат
аз имах проблеми и с м-тел и с виваком
м-тел ме таксуваха с някаква такса която я нямаше в договора
но ми обясняваха как това останало отпреди и нямало връзка с новия договор...
малко побеснях и ми върнаха надвзетите пари


с виваком проблема се реши едва след като им казах
че от утре този да не ми е акаунт мениджър и прекратявам договора си с тях
два часа след тази закана от моя страна ми се обади някаква
почна да ми държи някакъв тон все едно съм и подчинен
развиках се и на нея и за 5мин решихме проблема за който ме мотаха 2 месеца...

та идеята ми е че с тези с добро няма как да се разбереш
опитах се... но само след скандали се решиха проблемите


22 Дек 2017 21:49
Профил

Регистриран на: 14 Авг 2010 16:09
Мнения: 28
Отговори с цитат
Ей, пак Виваком на пангара. А бе няма ли някой, който да се оплачи от Мтел и да напише колко е кофти в сравнение с Булсат.


22 Дек 2017 23:13
Профил

Регистриран на: 08 Яну 2013 13:24
Мнения: 78
Отговори с цитат
Колко е кофти кое, обслужването ли?


22 Дек 2017 23:15
Профил
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 23:07
Мнения: 655
Местоположение: София Младост
Отговори с цитат
Вече не е като едно време с телефоните, телевизията и интернета! Пазара се пренасити, всеки 3 абонат има по 2 номера. Всички искат да имат нови клиенти, но да си запазят и старите. Ми не знам къде и какво са им учили мениджърите, но политиката за задържане на стари и привличане на нови клиенти им е грешна - на всички оператори. Поне за мен. Ако аз реша, че се махам от еди койси оператор, правя го защото съм взел своето решение и служителя им не може да ме убеди да остана. Един от операторите ми обясняваше как имали много ХД канали как имали.... и като прибавя телефон, моб телефон и нет била добра комбинация на добра цена. Е за мен това не е аргумент. Аз не желая тяхнта телевизия с многото ХД канали- защото няма да ги гледам, пък ще ги плащам. Не желая домашен телефон защото няма да го ползвам, пък ще го плащам. Не им искам нета защото съм доволен от сегашния си доставчик, не ми трябва таблет за левче с двугодишен договор с голяма такса и неизгодни условия и... така. Когато започнат да правят като нормалните оператори по света ще им се получат нещата. А именно: Нови флагмани на символична цена с двугодишен договор, Замяна на такъв със следващия с мин доплащане и започване на двугодишен договор от начало. Подаръци и отстъпки като дългогодишен клиент или като такъв с голяма месечна такса/малки фирми и корпоративни клиенти или семейства/, но не безплатни нокии с фенерче или 2-3 годишни апарати не ставащи за нищо. Не на последно място слагам и гаранционното обслужване на продадените от тях апарати. Да не забравяме и боксовете за сат и кабелна тв, както и липсата и качеството им. Опитват се по всякакъв начин да ти откажат гаранция и да те изкарат виновен за фабричен дефект на устройството, само и само да не връщат пари или да ти дадат нов апарат. Сегашната политика на операторите е дългогодишните клиенти- кучета ги яли, дай да прикоткаме нови с по-добри условия. Пък после пак ще ги хвърлим на кучетата. Всичките ни оператори са еднакви, но може би аз съм един от малкото тръгващ си от един и отиващ при друг без скандали. Като Ви чета, просто Ви се чудя на акъла, как намирате свободно време и повече нерви да се занимавате с глупостите им. Малко се поувлякох и намесих и телефоните при телевизията и нета, но разлика няма. А относно персонала, при доста от тях има много да се работи, и като възпитание и държане с клиенти , до техническа грамотност на това което предлагат и продават като услуги.


22 Дек 2017 23:32
Профил

Регистриран на: 08 Май 2008 19:08
Мнения: 27
Отговори с цитат
@Pepy1,
Много си прав.Всичко е според потребностите на клиента и се чудя как на повечето 1-2 лв е много пари,а в същото време дават за цигари 5-6 лв/мес. Тук е много правилната притчата :Скъпи на триците,евини на брашното !
Типично Българска черта.


23 Дек 2017 10:25
Профил ICQ

Регистриран на: 19 Яну 2013 13:26
Мнения: 32
Отговори с цитат
Vesko_SZ написа:
@Pepy1,
Много си прав.Всичко е според потребностите на клиента и се чудя как на повечето 1-2 лв е много пари,а в същото време дават за цигари 5-6 лв/мес. Тук е много правилната притчата :Скъпи на триците,евини на брашното !
Типично Българска черта.


Имаш предвид 5-6 лв/дневно нали? Или като вдигнат цигарите от Нова година (както се прави всяка година) никой не реве и не се оплаква по форумите, и малцина са тези които отказват цигарите заради повишението им. :D


23 Дек 2017 10:38
Профил

Регистриран на: 01 Юни 2010 21:05
Мнения: 4
Отговори с цитат
Весела коледа на четящите и пишещи тук!


Последна промяна lz5xv на 23 Дек 2017 21:30, променена общо 2 пъти



23 Дек 2017 10:42
Профил WWW

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 489
Отговори с цитат
Vesko_SZ написа:
... а в същото време дават за цигари 5-6 лв/мес.
Това с цигарите е изтъркан лаф, повтарян като развалена грамофонна плоча, не знам с какъв акъл го даваш за пример и ти! Още повече, че ти въобще никакво понятие си нямаш колко пари за цигари дава на месец един пушач! Написал си за цигари 5-6 лв/мес., как за МЕСЕЦ? Това е цената на една кутия цигари, която стига за един, максимум за два дни. Пушачите дават около 100-120 лева на месец. Освен това, (цигарите) ама по никакъв начин не легитимират повишението на цените от Булсатком - няма подобряване на услугата, няма нови канали, няма повишаване на качеството на съществуващите канали, на какво основание Булсатком вдига цената на услугата си???
P.S. Само за сведение: не съм пушач и никога не съм пушил.


23 Дек 2017 10:56
Профил

Регистриран на: 08 Окт 2009 11:28
Мнения: 44
Отговори с цитат
Аз цигари давам по 10-15 лв седмично. Не ги включвам в сравнение, защото приемам, че с нещо трябва да намаля стреса и напрежението. Алкохола не е по-лолезен, а на работа няма как да се пие, пък и пречи на мисленето.
Принципа ми на кой да съм абонат ми е строго субективен спрямо лично усещане. На работа мога да видя качеството на услугите за интернет и телефон на БТК, Мтел и др. и после го използвам като мнение и в къщи. От МТЕЛ за разлика от повечето хора не съм видял нещо лошо, но е БТК многократно. От Булсатком съм виждал най-вече като проблеми - интернет неволи и смотано обслужване по офиси и телефон особено при местене на услуги от град в град.
Беше ми се случило като парадокс да не знаят имат ли покритие за интернет и докато се чудя няколко дни да звънне телефона, че са отвън и чакат да ги свързват.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


23 Дек 2017 11:15
Профил

Регистриран на: 14 Авг 2010 16:09
Мнения: 28
Отговори с цитат
От по горните постове разбирам, че активните форумци тук нямат впечетления от качеството на сателитната ТВ на Мтелсат. Исках да получа друго мнение различно или потвърждаващо моето (имам ТВ сат абонамент към двата оператора в момента). При сравнение на качеството на картината SD s SD и HD с HD, Булсат е малко по добър, въпреки, че и двата оператора са на долната възможна граница на качеството.
Сигналът на Мтелсат често е смущаван, вероятно от радарни и антирадарни устройства - този проблем съществуваше навремето и при фалиралия оператор (Тотал), когато ползваше този спътник 16Е.
При Булсат качеството на различните програми (от транспондерите на Булсат) е почти изравнено.
При Мтелсат има голяма разлика в качеството на водещите програми (БНТ, Нова, БТВ) и примерно БиТ, Европа, Евроком и т.н.).
Не мога да си обясня факта, че кабелните оператори на Мтел имат по добро качество на програмите от колкото директното получаване на същите от сателит. Нали кабелните оператори свалят сигнала от сателит - как го подобряват.


23 Дек 2017 14:40
Профил

Регистриран на: 06 Апр 2015 10:28
Мнения: 611
Отговори с цитат
Кабелните оператори получават голяма част от каналите по наземни и подземни оптични трасета. Има фирми като https://www.bix.bg/ ,които са сключили договор със различни оператори в това число и със Булсатком и предоставят инфраструктура и трасета на същите. За това и качеството при кабелните оператори е по-добро от сателитните . По оптично трасе можеш да прекараш колокото и какъвто си пожелаеш трафик а на сателита си ограничен от капацитета на транспондера. Или пускаш 10 канала със високо качество на транспондер или пускаш 30 с ниско качество на транспондер . 65 мегабита ти е капацитета и го дели както искаш. Спасението за сателитоте е в смяната на кодека но за сега HEVC h.265 не се е наложил и скоро няма и да се наложи.

1. Какво е HEVC?

HEVC представлява имплентация на стандарт за видео кодиране и компресия с отворен код. Това е стандарт от най-ново поколение, целящ работа с голям набор от хардуер и софтуер.

2. Защо е такова името?

Името е съкратено от High Efficiency Video Coding (HEVC) или h.265. Продължава традицията при именуване от своя предшественик - x264.

3. Какви са целите пред HEVC?

- Достигане на качествена разлика при ниски стойности на видео битрейт.

- Подобрение на видео качеството чрез използване на вече наложени и допълнително разработени методи за компресия. При еднакъв размер х265 постига двойно по-добри резултати на файлова компресия от своя предшественик.

- Добавена е поддръжка и на Ultra High Definition резолюции, достигащи 8000+ резолюция.

- Предоставя страхотни възможности за качествен downsampling.

- Налагане на по-добри стандарти и достъпност в индустрията.

4. С какво е толкова по-добър от досега наложените алтернативи?

Въпреки че х265 е в активна разработка едва от май 2013г, а първата стабилна версия излезе през август 2014г, кодекът показва страхотни резултати и потенциал още от самото начало. Всички тествани резултати сочат в негова полза, като удобството е както за хората, които работят с него, така и за крайния потребител, който ще получава по-добро качество на картината. Най-общо казано х265 е един завършен ъпгрейд на х264, който носи в себе си достъпността на xvid кодек стандарта.

5. Какъв хардуер ми е нужен?

Нормалното гледане на релийзи с този кодек е възможно с десктоп машини и лаптопи от нисък и среден клас. Ако имате компютър, който безпроблемно може да работи с Windows 7/8/8.1, то не трябва да срещнете трудности. Имайте предвид, че колкото по-голям е съответния релийз, толкова повече ресурси изисква, но това не са проблеми свързани с кодека, а с вида и големината на релийза (720p, 1080p и т.н.)

6. Какви са най-често срещаните проблеми?

На този етап най-често срещаните проблеми са свързани с възпроизвеждане на видеото от определени софтуерни и хардуерни плейъри:

- Плейъри с вградени кодеци като KMPlayer може да срещнат проблеми с правилното разчитане или пускането. Решението е изчакването на официални ъпдейти от разработчиците, които няма да закъснеят много. Препоръчително е използването на плейъри, разчитащи на системни кодеци. Такива плейъри са Windows Media Player, Media Player Classic, VLC Player, Gom Player и тн. Също така инсталирането на кодек пакет като K-Lite Codec Pack или Combined Community Codec Pack.

- Голям процент от телевизорите не могат да разчетат правилно формата, когато е пускан от usb памет. Решението е да ъпдейтнете софтуера на телевизора си през интернет, ако марката позволява това. Като цяло обаче зависи дали производителя е предвидил нещо подобно.


Последна промяна AlkatrazBG на 23 Дек 2017 16:50, променена общо 1 път



23 Дек 2017 16:42
Профил
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 23:07
Мнения: 655
Местоположение: София Младост
Отговори с цитат
lz5xv написа:
Ситуацията при този оператор е точно както vanderel я е описал не еднократно. Разпрострели са се на много фронтове, но това не им е по силите и много често не се случват плановете им. Явно финансово са много зле и като не можаха с Черния петър за съберат така нужните им пари са решили да ги съберат от клиентите си като вдигнат цените. Тук въпроса не е кой колко пуши и колко му се свидят 1..2..3 лева. Въпроса е принципен на кое му се повиши качеството и кой са новите придобивки за абонатите? Другия шамар за българите е че приоритетно развиваме сръбският пазар, а българите тях кучетата ги яли. И така .... Спирам до тук. Весела коледа на четящите и пишещи тук!


Да те попитам, тъй като спомена качество, повиши ли се качеството на енергопреносната мрежа, на водопровода нещо от топлофикация? Защото вдигат цените, но чинно си плащаш без да протестираш за качество. А тук поне има форум и сме анонимни дай да наплюваме всичко!


23 Дек 2017 16:48
Профил

Регистриран на: 06 Апр 2015 10:28
Мнения: 611
Отговори с цитат
Пич само миналата година на моята улица смениха 2 пъти жиците и 1 път всички осветителни тела. Също така във половината град вече има чисто нов водопровод и канализация и на 40% от улиците е положен нов асфалт и тротоари. Изграден е завод за преработка на отпадаци,пречиствателна станция и тн други благини за населението. 85% е със оптична кабелна телевизия и PON . При това положение съм склонен да платя лично аз повишението и на тока и на водата и на такса смет защото всеки божи ден виждам със очите си какво реално се прави и е направено. Така,че сравнението ти е не правилно и не е подходящо във случая. Живея във град със 8 000 население и тука нито Булсатком нито Виваком нито Мтел ще прекарат оптично трасе в близките 10 години. Така ,че ни петъците ни съботите ни неделите могат да се ползват на 3-те оператора в целия им обем. Ако на теб ти дават за 10 лева 100 мегабита оптика аз плащам по 25 за 40 мегабита пиъринг и 6 мегабита международен . Защото за да дойде интернета от София до мене същите тия големи оператори искат по 5000 лева за 1 gigabit пиъринг и 500 мегабита международен интернет. Ама ти тия работи няма как да ги знаеш защото никога не си се сблъсквал със тях.


Последна промяна AlkatrazBG на 23 Дек 2017 17:06, променена общо 2 пъти



23 Дек 2017 16:56
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 342 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 110 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®