Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 22 Фев 2019 06:30



Отговори на тема  [ 74 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Bulsatcom Voice 
Автор Съобщение

Регистриран на: 20 Апр 2014 23:56
Мнения: 63
Отговори с цитат
здрасти ако може да питам нещо по темата,
има ли телефонни номера който раздавате безплатно?
не мога да си позволя да платя 60 лева от тия златни телефонни номера ?


09 Юни 2017 10:49
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 19:32
Мнения: 578
Отговори с цитат
kitomaza написа:
здрасти ако може да питам нещо по темата,
има ли телефонни номера който раздавате безплатно?
не мога да си позволя да платя 60 лева от тия златни телефонни номера ?
Има, има безплатни номера. Аз получих от Булсата такъв безплатен номер - не е "красив" (с повтарящи се цифри), но на мен това въобще не ми дреме. Трябва да се разходиш до офис на Булсата, на мен в офис на Булсата ми дадоха безплатен номер.


09 Юни 2017 11:56
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 00:24
Мнения: 1746
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Дава ви си възможност от 10 номера да си изберете този, който ви харесва най-много. Номерата се пускат произволно от системата !


13 Юни 2017 18:13
Профил

Регистриран на: 08 Сеп 2013 12:22
Мнения: 25
Отговори с цитат
От днес и аз имам безплатен акаунт за Bulsatcom Voice. Eдинственото, което ме притеснява е, че не мога да го използвам на моя телефон (не ползвам нито IOS, нито Android). Възможно ли е да използвам услугата чрез друга програма, Zoiper например, като единствено от Булсатком ми дадат настройките към Sip акаунта?


27 Юни 2017 13:22
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 19:32
Мнения: 578
Отговори с цитат
Ruje написа:
От днес и аз имам безплатен акаунт за Bulsatcom Voice. Eдинственото, което ме притеснява е, че не мога да го използвам на моя телефон (не ползвам нито IOS, нито Android). Възможно ли е да използвам услугата чрез друга програма, Zoiper например, като единствено от Булсатком ми дадат настройките към Sip акаунта?
Досега Булсата на никого не са си давали настройките, но ти опитай, отиди в офис и питай, може пък на теб да ги дадат ("попытка не пытка", казват руснаците) :)


27 Юни 2017 15:33
Профил

Регистриран на: 10 Мар 2013 09:41
Мнения: 5
Отговори с цитат
И аз си взех безплатен акаунт за Булсатком Войс
Mога да звъня от приложението, но не мога да получавам разговори.
Телефона ми е HTC One M8 с андроид 7.1. В менюто connectivity всичко е отметнато.
Като пробвам на Xiaomi Redmi 3 с андроид 5.1.1, работи нормално.

В телефона ли е проблема или в андроида или в настройките?
Ако някой има идея как да го оправя - да сподели.
Благодаря.


27 Юни 2017 15:36
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 19:32
Мнения: 578
Отговори с цитат
mln написа:
В телефона ли е проблема или в андроида или в настройките?
Ако някой има идея как да го оправя - да сподели.
Благодаря.
Предполагам, че приложението Bulsatcom Voice все още не е натаманено да работи коректно с всички версии на Android. При мен например (за чистота на "експеримента" съм задал абсолютно еднакви настройки) с Android 4.2.2 Jelly bean не работи, а с Android 5.1 Lollipop работи добре.


27 Юни 2017 20:35
Профил
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 22:07
Мнения: 250
Местоположение: София Младост
Отговори с цитат
То щом на андроид не чака като хората, за иос и уиндоус въобще няма шанс да направят приложение. Като за. ЕС пари толкоз


28 Юни 2017 16:52
Профил

Регистриран на: 27 Окт 2009 13:41
Мнения: 17
Отговори с цитат
На
IOC
работи
идеално


29 Юни 2017 12:56
Профил

Регистриран на: 08 Сеп 2013 12:22
Мнения: 25
Отговори с цитат
Петър написа:
Ruje написа:
От днес и аз имам безплатен акаунт за Bulsatcom Voice. Eдинственото, което ме притеснява е, че не мога да го използвам на моя телефон (не ползвам нито IOS, нито Android). Възможно ли е да използвам услугата чрез друга програма, Zoiper например, като единствено от Булсатком ми дадат настройките към Sip акаунта?
Досега Булсата на никого не са си давали настройките, но ти опитай, отиди в офис и питай, може пък на теб да ги дадат ("попытка не пытка", казват руснаците) :)


Каката от кол центъра като я питах за това нещо не знаеше за какво иде реч (явно не знаеше момичето), от техническия отдел баткото ми каза че не давали настройките :? :?


29 Юни 2017 14:39
Профил

Регистриран на: 22 Юли 2010 20:29
Мнения: 101
Отговори с цитат
и аз си взех тестов номер пробвах го на Wi Fi то на офиса на Булсата в Стара Загора работи , пробвах го и у нас на интернета на Булсат през рутер пак работи . Но на работа на Wi Fi то там звъни но не се чува нищо когато някой вдигне. . жалко щеше да ми е полезен на работа. ама не се чува нищо.


07 Юли 2017 22:37
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 19:32
Мнения: 578
Отговори с цитат
dbddimov написа:
... пробвах го и у нас на интернета на Булсат през рутер пак работи . Но на работа на Wi Fi то там звъни но не се чува нищо когато някой вдигне. . жалко щеше да ми е полезен на работа. ама не се чува нищо.
И при мен е абсолютно същото, dbddimov. На домашния ми Wi-Fi работи без грешка. На служебния ми Wi-Fi аз като звъня, звъни но не ме чуват, те като ми звънят им казва "Поради технически причини, разговорът не може да бъде осъществен".


08 Юли 2017 20:52
Профил
Модератор
Аватар

Регистриран на: 09 Мар 2007 20:31
Мнения: 27
Местоположение: Родината - 12HH
Отговори с цитат
taraponty написа:
ПП
QD_Sat, като модератор и служител на Булсат не е необходимо да подвеждаш клиентите ви, че това е МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН защото това е VoIP който използва мобилно приложение и технически погледнато услугата не отговатя на стандартите за да се квалифицира като клетъчен/мобилен cell phone. . . . . . .


:mrgreen: Такааа, да видим по Твоите стандарти какво е телефон, значи да е цифров - такъв е: / ГСМ, ЮМТС, ТЕТРА, ВоИП и т.н./

Да е от тел.апарат - такъв е - от миксера не става - все още :)
Клетъчен - такъв е - дом.клетка/ рутер /, комуникационна мачта, хот спот клетка и т.н.
Имам си тел.номер от Лицензирания Номерационен план издаден от КРС, и най-накрая - провеждам разговор - е не с шайба през централа Сименс А29 тип, Колежке дай сигнал ама света се развива и без КЗП. :lol:

Сега намерих време да си попиша 8)


12 Юли 2017 16:19
Профил

Регистриран на: 08 Сеп 2013 12:22
Мнения: 25
Отговори с цитат
Ако от Булсатком разработят обикновена телефония на прилична цена, веднага бих си прехвърлил номера към тях. Но в случая с този софтуерен клиент, услугата ми се вижда ненадеждна.


25 Юли 2017 23:37
Профил

Регистриран на: 16 Юли 2012 14:23
Мнения: 13
Отговори с цитат
Ruje написа:
Ако от Булсатком разработят обикновена телефония на прилична цена, веднага бих си прехвърлил номера към тях. Но в случая с този софтуерен клиент, услугата ми се вижда ненадеждна.

И аз съм на това мнение .Взех да го тествам но няма да продължа след теста.


26 Юли 2017 09:47
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 74 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®