Автор |
Съобщение |
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
За кое писано правило става дума?
|
25 Фев 2017 23:01 |
|
|
ohoboho
Регистриран на: 23 Авг 2012 16:21 Мнения: 30
|
Atom Heart написа: За кое писано правило става дума? Матросов един въпрос да не получаваш някакъв бонус към заплатата за дейноста ти в форума или направо ти увеличиха заплатата и вкараха в длъжностната ти характеристика задължението да браниш фирмата във форума За качеството на иптв-то на фирмата ще кажа че няма ден в който картината да не замръзне и да не трябва да сменям канала за да тръгне отново.От както съм вече около година всеки ден без дните когато не е пускан приемника
|
26 Фев 2017 12:37 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
Трудно ти се чете. Все пак ще изчакам смислен отговор на въпроса ми.
|
26 Фев 2017 13:27 |
|
|
progressive
Регистриран на: 02 Яну 2013 14:04 Мнения: 127 Местоположение: Пловдив
|
Няма смисъл да се карате за глупости. Услугата е такава ,каквато е.За непретенциозни хора,които не гледат кой знае колко телевизия (като мен например) е добре. Мен лично ме отказа некадърната реакция на съпорта,а за 9 години не ми се е налагало да им звъня повече от 2-3 пъти. В сравнение със сегашния ми иптв доставчик фюжънчетата са светлинни години назад от където и да погледнеш,но ако си бяха свършили работата преди време едва ли щях да ги сменя.
|
26 Фев 2017 16:21 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
Чудно ми е, щом ми плащат да защитавам фирмата, как пък веднъж не съм репликирал потребител като progressive.
|
26 Фев 2017 17:25 |
|
|
vhr
Регистриран на: 02 Авг 2014 12:55 Мнения: 176
|
Atom Heart написа: Чудно ми е, щом ми плащат да защитавам фирмата, как пък веднъж не съм репликирал потребител като progressive. то какво да кажеш на черното бяло ли
|
26 Фев 2017 17:31 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
Има огромна разлика в начина, по който той представя проблемите (без излишна злоба) и наистина в 99% от случаите е прав. Ето, сега трябва да разберете кой ми е платил така индиректно да се съгласявам с критиките към фирмата.
|
26 Фев 2017 19:01 |
|
|
todor2015
Регистриран на: 01 Авг 2015 18:28 Мнения: 109
|
Както каза бай Тодор Живков - Fusion-a e eдно недоносче.
|
27 Фев 2017 15:31 |
|
|
tst_65
Регистриран на: 17 Апр 2011 11:48 Мнения: 167 Местоположение: BENIWALID
|
todor2015 написа: Както каза бай Тодор Живков - Fusion-a e eдно недоносче. Това още ли не са го изтрили
|
27 Фев 2017 19:28 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
Аз имам чувството, че по-скоро се трият позитивните отзиви.
|
27 Фев 2017 20:35 |
|
|
tst_65
Регистриран на: 17 Апр 2011 11:48 Мнения: 167 Местоположение: BENIWALID
|
Atom Heart написа: Аз имам чувството, че по-скоро се трият позитивните отзиви. Че то имали такива
|
27 Фев 2017 20:44 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Все пак трябва да има. Или пък хората са толкова подмолни и без абсолютно никаква възможност за избор на нещо различно (не че в страната ни има голям избор де), та колкото и да плюят по фирмата, не могат да се разделят с нея до края на съществуването си. Или поне докато използват този тип услуги. Едва ли са много отказалите се, при положение, че фирмата още съществува и определено не са толкова, колкото отрицателните мнения по форуми. Но едно и да си пише човек по форумите и да се почесва от време на време с клавишите на клавиатурата, друго си е да отиде това и да го заяви на някого от самата фирма. Не че последните ги интересува особено де.
|
27 Фев 2017 21:14 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
Разбира се, че има много недоволни. Причините за това се множат, вместо да намаляват. Без излишна показност много хора кротко взимат своите решения. За тях не е особено вълнение да сменят оператора си като извършват едно напълно логично решение, улеснено от една, за щастие, конкурентна среда. Екзалтираните пози, дивашки емотикони, късане на коси и заплахи звучат абсолютно нелепо на фона на елементарните решения на елементарни проблеми. Както клиенти бягат по три пъти от Виваком и след кратък гастрол се връщат при тях (това е просто пример, но доста реален), защо тези движения да не важат и за другите оператори?
|
27 Фев 2017 21:40 |
|
|
dbddimov
Регистриран на: 22 Юли 2010 21:29 Мнения: 100
|
Няма ли да направят архива зза гледане на минали предавания за повече от 24 часа ? Защото това за сега е невъзможно , или е непосилно за булсат ?
|
28 Фев 2017 01:01 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Целта е икономия на ресурс. Искат печалби с малко вложени финанси и минимален труд. В началото, записите се съхраняваха до 72 часа, но умишлено този срок бе съкратен трикратно.
|
28 Фев 2017 14:28 |
|
|