Автор |
Съобщение |
kremi86
Регистриран на: 06 Яну 2015 12:18 Мнения: 17
|
Някой знае ли кога ще излезе обновеното приложение за телевизори Самсунг ??? Преди 1 месец говореха за 1 седмица а то минаха вече 5
|
13 Ное 2015 14:02 |
|
|
gunerb
Регистриран на: 30 Дек 2014 14:46 Мнения: 68
|
kremi86 написа: Някой знае ли кога ще излезе обновеното приложение за телевизори Самсунг ??? Преди 1 месец говореха за 1 седмица а то минаха вече 5 И аз чакам с нетърпение.
|
13 Ное 2015 14:05 |
|
|
djsergo
Регистриран на: 19 Ное 2015 19:51 Мнения: 1
|
|
19 Ное 2015 19:53 |
|
|
godgi88
Регистриран на: 17 Сеп 2015 20:39 Мнения: 3
|
Не знам как е при останалите, но при мен от около седмица програмите накъсват страшно много. Интересното е ,че сутрин всичко е наред ,а на обяд и вечер не може да се гледа, за такова накъсване става въпрос. Интернета ми е 55 мбит постоянен- напълно достатъчно и това ме навежда на мисълта ,че проблемът не е в мен ,а в претоварване на сървърите . Та въпросът ми е дали и при останалите е така? Дали наистина в пиковите часове сървърите се претоварват и дали не дойде времето булсат да направят приложението платено за да го ползват хората ,които наистина искат и имат нужда от подобен тип телевизия. Да не забравя тв-то ми е с tizen os 2015 модел, ако има някакво значение .
|
21 Ное 2015 16:30 |
|
|
zazzko
Регистриран на: 22 Ное 2015 18:22 Мнения: 1
|
Здравейте, Имам абсолютно същият проблем. Сутрин програмите вървят нормално, но в пиковите часове (след 19 часа) повечето програми започват да накъсват. Имам постоянни 30MBit с оптика до рутера в стаята и също не мисля, че проблемът е в скоростта.
Телевизорът също е с тизен (модел 2015).
|
22 Ное 2015 18:27 |
|
|
bivaga
Регистриран на: 08 Сеп 2015 21:43 Мнения: 2
|
За съжаление дава "грешна парола"
|
22 Ное 2015 18:56 |
|
|
5610
Регистриран на: 01 Окт 2015 16:19 Мнения: 199
|
zazzko написа: Здравейте, Имам абсолютно същият проблем. Сутрин програмите вървят нормално, но в пиковите часове (след 19 часа) повечето програми започват да накъсват. Имам постоянни 30MBit с оптика до рутера в стаята и също не мисля, че проблемът е в скоростта.
Телевизорът също е с тизен (модел 2015). For those that have Samsung TVs and having issues. Go into the service menu by shutting off the power with the power button, the in a rapid succession press Mute, 182 then power. This will put you in service mode and you can do a factory reset.
|
23 Ное 2015 15:18 |
|
|
mnts92
Регистриран на: 25 Окт 2015 23:06 Мнения: 3
|
Значи не е само при мен нациклянето. Чудех се какво става.
|
24 Ное 2015 00:34 |
|
|
BERBATKO
Регистриран на: 27 Окт 2009 14:41 Мнения: 17
|
Хубаво ама невсички знаем езици
|
24 Ное 2015 16:49 |
|
|
Astrea
Регистриран на: 30 Ное 2015 19:01 Мнения: 1
|
Здравейте,
имам телевизор Samsung UE48JU7000 с Тизен 2015, живея в Италия. До сега ползвах апп-а на Булсатком без проблем през таблет с оперативна система Андроид. Опитвам се да сваля апп-а на телевизора, но не мога да сменя държавата на Смарт Хъба. Пробвах с връщане към фабрична настройка, но дори сменяйки езика на български в началото, не ми дава възможеност да избера друга държава освен Италия. Някаква идея, какво да направя? Благодаря предварително за отговора. Лека вечер.
|
30 Ное 2015 19:13 |
|
|
5610
Регистриран на: 01 Окт 2015 16:19 Мнения: 199
|
Нужно ти е bg proxy за да го излъжеш, че си в България
|
30 Ное 2015 21:18 |
|
|
kremi86
Регистриран на: 06 Яну 2015 12:18 Мнения: 17
|
Astrea написа: Здравейте,
имам телевизор Samsung UE48JU7000 с Тизен 2015, живея в Италия. До сега ползвах апп-а на Булсатком без проблем през таблет с оперативна система Андроид. Опитвам се да сваля апп-а на телевизора, но не мога да сменя държавата на Смарт Хъба. Пробвах с връщане към фабрична настройка, но дори сменяйки езика на български в началото, не ми дава възможеност да избера друга държава освен Италия. Някаква идея, какво да направя? Благодаря предварително за отговора. Лека вечер. https://support.unlocator.com/customer/ ... g-smart-tv Ето тук го пише точно как става !!!
|
01 Дек 2015 12:46 |
|
|
mnts92
Регистриран на: 25 Окт 2015 23:06 Мнения: 3
|
Diema Sport и Diema Sport 2 ги хвана липсата в приложението. Някой знае ли защо така ?
|
03 Дек 2015 01:31 |
|
|
Joni
Регистриран на: 03 Фев 2009 15:26 Мнения: 36
|
mnts92 написа: Diema Sport и Diema Sport 2 ги хвана липсата в приложението. Някой знае ли защо така ? Явно не си си платил абонамента за нея.
|
03 Дек 2015 14:24 |
|
|
dbddimov
Регистриран на: 22 Юли 2010 21:29 Мнения: 100
|
Joni написа: mnts92 написа: Diema Sport и Diema Sport 2 ги хвана липсата в приложението. Някой знае ли защо така ? Явно не си си платил абонамента за нея. Аз ползвам приложението на панасоник и от скоро изчезнаха каналите от Fusion пакета който не плащам. И въпроса ми е свърши ли " Тестовия период " и ако платя пакета без да имам фусион бокс ще тръгнат ли каналите на приложението? И дали вече всичко ще върви гладко без накъсвания ? Добре е булсатком да ограничат достъпа на всяка регистрация до 1 компютър , 2 телефона и 1 телевизор. за да няма възможност за ползване на чужди регистраций.
|
03 Дек 2015 19:24 |
|
|